eksters heb je ook in de stad.quote:
Leugens! Complot! 9/11!quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:52 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
eksters heb je ook in de stad.
Kom eens onder die steen vandaan![]()
Te klein. Zo zie ik de TS eerder:quote:
Ik zou het er omheen doen, maar ok iedereen z'n ding...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:59 schreef Trannellius het volgende:
Prikkeldraad/schrikdraad door de boom heen vlechten?
Zo zie ik mezelf ook eerderquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:12 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Te klein. Zo zie ik de TS eerder:
[afbeelding]
Plaats gewoon geen boom voor je kamer![]()
Geniaalquote:
Wat klopt er niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef KnorrV het volgende:
Je kent het wel, wakker worden met dat vrolijke getsjirp van die musjes, toch?
Nah dat gebeurd hier dus om vier uur 's ochtends, omdat die pauper eksters (wel mooie vogels btw) om 7 uur voor mijn raam gaan zitten( en alle musjes wegjagen), en dus een fucking hard ratel geluid maken![]()
En dan denk je: Aah nog ff lekker liggen. En dan beginnen die pauper beesten :'(
Klacht: wel erg duidelijk...
Zijn ze al weg?quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef KnorrV het volgende:
Je kent het wel, wakker worden met dat vrolijke getsjirp van die musjes, toch?
Nah dat gebeurd hier dus om vier uur \'s ochtends, omdat die pauper eksters (wel mooie vogels btw) om 7 uur voor mijn raam gaan zitten( en alle musjes wegjagen), en dus een fucking hard ratel geluid maken![]()
En dan denk je: Aah nog ff lekker liggen. En dan beginnen die pauper beesten :\'(
Klacht: wel erg duidelijk...
Dat zijn ook boerenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef KnorrV het volgende:
[..]
Juuuuist, niet dus, woon in naaldwijk![]()
TS, geef eens antwoooooordquote:
Dan was ik even langs Pearle gegaan.quote:
Je woont in een flatquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:48 schreef dborhem het volgende:
Ik heb ze altijd op mijn balkon zitten (3 hoog dus fijn op vlieghoogte).
Gelukkig heb ik een flinke ekstermepper hier rondlopen,en die mist nooit.![]()
![]()
![]()
Ik zie dat ook nooitquote:
yep....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:08 schreef IJsbergsla het volgende:
Hmm, ben ik nou de enige die dit topic telkens weer nieuw leven inblaast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |