Jeuj!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:17 schreef SaskiaR het volgende:
tong
Het is pas half drie, dat is nog geen tijd voor Tongquote:
Maar die had het niet goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:48 schreef SaskiaR het volgende:
Volgens mij had Davinia daar al een punt voor gekregen.
Heb ik gedaanquote:
Niet om het een of ander, maar we hebben met elkaar afgesproken om soepel om te gaan met spelfouten in niet-nederlandse namen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Heb ik gedaan
Sorry voor Daviniah maar L&E geeft het complete antwoord. En bij zo'n korte naam wil ik het wel graag volledig goed hebben.
Universiteit van Amsterdam is goed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
Konlnklijke Universiteit Nijmegen
Universiteit van Amsterdam
.....?
Jaja, het is alweer weg. Davinia houdt haar puntquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:56 schreef PhysicsRules het volgende:
bovendien is het DaviniaHR, over spelfouten gesproken
Wat is er niet goed aan Universiteit van Tilburg??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:56 schreef Cootz het volgende:
Ik ben streng, dus ik mis nog 5 volledige namen, waarbij ik dan de 'halve afkortingen' van Delft en Eindhoven nog door de vingers zie.
Goed zijn al:
Erasmus Universiteit
Universiteit Leiden
Rijksuniversiteit Groningen
Universiteit Twente
Universiteit Utrecht
TU Delft
TU Eindhoven
Universiteit Maastricht
Juist!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan Universiteit van Tilburg??
De steden alleen zijn te makkelijk, zo is het tenminste nog een beetje een uitdaging, vond ik..quote:
SaskiaR +1quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:10 schreef SaskiaR het volgende:
belasting toegevoegde waarde
Wie?quote:) (ongeveer 484-577), bijgenaamd de Zeevaarder, was een heilige uit Ierland. Hij stichtte daar een aantal kloosters. De legenden over zijn leven hebben de werkelijke geschiedenis overschaduwd.
is vooral bekend van de zogenaamde Reis van Sint-
, een Middelnederlands gedicht uit de vroege 15e eeuw.
Dan is het hier pas twee uur schatquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:29 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Die was om 3 uur afgelopen nacht nog wakker, dus die zal wel liggen te pitten
Flitspaal +1quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:43 schreef Flitspaal het volgende:
4?
Der_Michael +1quote:
Flitspaal +1quote:
tong80 +1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |