Hanks/Cruise-DiCaprio-Gibson-Ford-McGregor-Nicholson-Sutherlandquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:30 schreef kayzie het volgende:
Een makkelijk vraag maar dit gaat om de snelheid:
Een lijstje met acteurs, vul de achternamen in:
Tom
Leonardo
Mel
Harrison
Ewan
Jack
Kiefer
Nota bene, meerdere mogelijkheden zouden kunnen.....
Je kunt het altijd nog veranderen hoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:10 schreef kayzie het volgende:
Sorry, methan, maar ik zag het volledige lijstje bij TheSilentEnigma staan. Jij had een aanvulling op een eerder lijstje. Ik moet even streng zijn omdat ik specifiek vroeg naar heet eerste volledige lijstje wat ik zou zien...
Mmh, ik kijk nu terug en ik zie dat je lijstje toch al correct was...
Ik meen gezien te hebben dat het niet zo was. Tja, goed, wat zal ik zeggen.
Excusus...
Het gaat niet zozeer over gezinnen, meer over zussen die via via meer met elkaar verbonden zijn dan ze weten. Als je het mij vraagt een zieke, doch briljante film.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Het gaat in ieder geval over 2 gezinnen toch??
Ik dacht het niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef methan het volgende:
Mag ik antwoorden als iemand anders het hier thuis weet?
De 10 AKQ gebodenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef methan het volgende:
Mag ik antwoorden als iemand anders het hier thuis weet?
Neuh, dit is een stuk briljanter.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:39 schreef PhysicsRules het volgende:
BIj ziek maar briljant denk ik aan Cruel Intentions, maar die is het zeker niet.
Dat dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:42 schreef methan het volgende:
OK Happiness
Toch maar doen ( 11 juni begint het weer opnieuw bij Veronica) 1 ste afl.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef SaskiaR het volgende:
Als je nou gevraagd had wat de naam van de acteur was had ik het zelfs wel geweten.... maar hoe Mr. Eko heet
Naam wordt bij genoemd bij broer en in flashback van Eko nl . Father ...........quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef SaskiaR het volgende:
Als je nou gevraagd had wat de naam van de acteur was had ik het zelfs wel geweten.... maar hoe Mr. Eko heet
Eko komt pas in het 2de seizoen,quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:57 schreef SaskiaR het volgende:
zo vaak kijk ik geen Lost (nooit verder gekomen dan 1 seizoen, toen werd het saai).
Daarna wordt het juist niet meer saaiquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:57 schreef SaskiaR het volgende:
zo vaak kijk ik geen Lost (nooit verder gekomen dan 1 seizoen, toen werd het saai).
Makkie, Was ook de bedoeling ik moet weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef geertp het volgende:
makkie. CHU, ARP KVP
Cruijff?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:25 schreef geertp het volgende:
Naar wie is de beker van het Europees Kampioenschap Voetbal genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |