Als je in mijn fotoboek kijkt dan zul je zien dat ik...oh nee, ik heb dat ding dichtgeplemdquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:26 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Het lukt mij een stuk beter als het door een klein japans meisje word uitgesproken.![]()
Wat? Je bent stiekum een klein japans meisje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je in mijn fotoboek kijkt dan zul je zien dat ik...oh nee, ik heb dat ding dichtgeplemd
Simpele reden, het is een ongelofelijke kliek met kritiek op alles wat ik zeg. Ik heb er wederom geen zin meer in. Ik zit er denk ik ook te lang, ik heb alle voorlopers van die SC wel meegemaakt.quote:
Ik ben ook maar het "vriendinnetje van". Denk ik.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:33 schreef Pheno het volgende:
Simpele reden, het is een ongelofelijke kliek met kritiek op alles wat ik zeg. Ik heb er wederom geen zin meer in. Ik zit er denk ik ook te lang, ik heb alle voorlopers van die SC wel meegemaakt.
En zo spannend is het daar niet meer, alles heeft wel eens de revue gepasseerd daar.
Als vrouw zijnde ben je daar altijd welkom overigens.
Er is maar 1 user die je daar een antwoord op kan geven. Oh nee, 2, een ex-collega van me, maar die heb ik al heeeel lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:33 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Wat? Je bent stiekum een klein japans meisje?![]()
Hier kan je ook kritiek verwachten hoor...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Simpele reden, het is een ongelofelijke kliek met kritiek op alles wat ik zeg. Ik heb er wederom geen zin meer in. Ik zit er denk ik ook te lang, ik heb alle voorlopers van die SC wel meegemaakt.
En zo spannend is het daar niet meer, alles heeft wel eens de revue gepasseerd daar.
Als vrouw zijnde ben je daar altijd welkom overigens.
JD hoort ook niet bij de kliek, je behoort in Den Haag of Utrecht te wonen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben ook maar het "vriendinnetje van". Denk ik.
Nouja, als het me niet meer zint ben ik er ook zo weer weg. En als ik het over dingen gaat die me niet boeien haak ik ook af en kijk ik de volgende dag wel weer een keer.
Maar hier is het wel leukquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hier kan je ook kritiek verwachten hoor...![]()
En commentaar... en gezeur... en onzinnig geneuzel...![]()
En vroeger ook een Eed. Werkelijk, je wil niet weten hoe vaak ik me heb lopen ergeren achter mijn beeldscherm over dat geneuzel over die Eed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:35 schreef OA het volgende:
Hier kan je ook kritiek verwachten hoor...![]()
En commentaar... en gezeur... en onzinnig geneuzel...![]()
Breda ftw.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
JD hoort ook niet bij de kliek, je behoort in Den Haag of Utrecht te wonen.
ja.. dat werd echt te gek voor woorden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En vroeger ook een Eed. Werkelijk, je wil niet weten hoe vaak ik me heb lopen ergeren achter mijn beeldscherm over dat geneuzel over die Eed.
Ik veeg mijn kont af met die eedquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En vroeger ook een Eed. Werkelijk, je wil niet weten hoe vaak ik me heb lopen ergeren achter mijn beeldscherm over dat geneuzel over die Eed.
quote:
Die is er niet meer, dan wordt je hand toch vrij ranzig Pheen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:39 schreef Pheno het volgende:
Ik veeg mijn kont af met die eed
Ik heb nu zo'n Japans toilet, geen papier meer nodigquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die is er niet meer, dan wordt je hand toch vrij ranzig Pheen.
Oh een bidet? Da's toch Frans?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nu zo'n Japans toilet, geen papier meer nodig
Je neemt het leven (en dit SC) iets te serieus. Die Eed is toch gewoon een toffe reden om je postcount op te kunnen krikken?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En 80x gedag te zeggen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook onzin om elkaar de hele tijd koffie aan te bieden
Alsof het leven draait om je postcount.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je neemt het leven (en dit SC) iets te serieus. Die Eed is toch gewoon een toffe reden om je postcount op te kunnen krikken?![]()
Eigenlijk is het ook onzin om elkaar de hele tijd koffie aan te bieden
Zo'n toilet, kom ik er nooit meer vanafquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n Japans toilet, geen papier meer nodig
Niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alsof het leven draait om je postcount.
Hey OA!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef OA het volgende:
[..]
En 80x gedag te zeggen...![]()
Oh, hoi Papier!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |