Het is zo stihil hier!quote:
Hehe smalltalk FTWquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:31 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het is zo stihil hier!
* Jo0Lz initiates small talk.
Hoe gaat het?
Hey VF!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe smalltalk FTW
Ja goed, net college gehad, en cijfer van een presentatie terug van jl. woensdag (gister) een 8
![]()
![]()
Met jou ook alles goed??
Maar Cra(p)zip is op de radioquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
Als het stil is moet je een muziekje aanzetten
quote:
Merci bien!quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef OA het volgende:
[..]
Hey VF!!![]()
Mooi cijfer!![]()
Smalltalk!![]()
Die klojo is nog steeds niet hier....![]()
Als ie niet afbelt en alsnog komt heb ik geen tijd meer... [afbeelding]
![]()
Netjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe smalltalk FTW
Ja goed, net college gehad, en cijfer van een presentatie terug van jl. woensdag (gister) een 8
![]()
![]()
Met jou ook alles goed??
Warm, waar zit jij dan??quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Netjes.
Ja hier ook alle bien. Beetje warm.
Que?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Mijn arm. Au. Klote cijfer RSI gedoe.
@ kantoor, in Groningen.quote:
Awwww. Nouja, dan moet je maar even achter de pc weg hè.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:54 schreef Kuukske het volgende:
Mijn arm. Au. Klote cijfer RSI gedoe.
Lees maar even terug.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Que?
Pfff. Wat een werk. In welk topic, rond welk postnummer en welke reactie stond erboven en eronder?quote:
Op een vertegenwoordiger die hier om half 2 zou zijn...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Merci bien!
Op wie wacht je dan?
Haha jawel hoor. Maar ik was even aan het werk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef Jo0Lz het volgende:
Hmm, Kuuk kan er niet om lachen?
Heheh, die vertegenwoordigd z'n product goed zeg. Niet eens even bericht gehad?!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:04 schreef OA het volgende:
[..]
Op een vertegenwoordiger die hier om half 2 zou zijn...![]()
Het komt mij wel goed uit, want het is druk zat...![]()
Ah ok.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha jawel hoor. Maar ik was even aan het werk.
Nee...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heheh, die vertegenwoordigd z'n product goed zeg. Niet eens even bericht gehad?!
Terecht. De luie hond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Nee...![]()
En ik ga hem natuurlijk niet bellen...![]()
Hij heeft geluk dat we zijn spullen reeds afnemen tegen gunstige prijzen...
Ik ga hem wellicht morgen even bellen dat de prijzen omlaag moeten, vanwege verbeterde concurrentie...![]()
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef vdvorst het volgende:
WEEKEND[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Wat een grap...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:12 schreef vdvorst het volgende:
WEEKEND[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Goed vdv!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |