quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:14 schreef jovink het volgende:
[..]
zeggen ze wel eens abc? zonee dan vind ik het best knap dat jet raad
Jawel dus, maar alles bij mekaar genomen (je aanwijzingen dus) maakte het voor mij duidelijk dat het om dit nummer zou kunnen gaan in het meest theoretische gevalquote:Do the D.A.N.C.E.
1 2 3 4 fight
Stick to the B.E.A.T.
Get ready to ignite
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Just easy as A.B.C.
That's how you make it right
Do the D.A.N.C.E.
Stick to the B.E.A.T.
Just easy as A.B.C.
Do the DANCE
gekkeweeerk ik vind t netjes!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
[..]
Jawel dus, maar alles bij mekaar genomen (je aanwijzingen dus) maakte het voor mij duidelijk dat het om dit nummer zou kunnen gaan in het meest theoretische geval![]()
Who Made Who - Satisfactionquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:39 schreef LostFormat het volgende:
Ja, hoi. De rock versie van benny benassi - satisfaction. Hoe heet ie en van wie issie?
Nope dat is m niet, het is een beetje Freestylers achtig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef LostFormat het volgende:
Technonummer? Zo ja, dan is 't wellicht green velvet - la la land.
http://www.yourfilehost.com/quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kan je muziek uploaden ik heb zo een muziekbestandje waarvan ik de titel niet weet
offtopic: wies die chick in je icon ?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Nope dat is m niet, het is een beetje Freestylers achtig.
[..]
http://www.yourfilehost.com/
Dat is de Wilhelm Tell-ouverture van Gioachino Rossini, maar dan iets te snel.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:20 schreef TheMaestro het volgende:
Ik heb het volgende stukje muziek in elkaar geflanst met een van die sites in de OP. Het is een klassiek stuk maar ik kan er niet opkomen van wie het nou is en hoe het natuurlijk heet. Wie kan mij helpen
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=MPy1HPE7.mid
Timeless - Where is the lovequote:Op zaterdag 2 juni 2007 07:01 schreef loentje het volgende:
Ik zoek een swing soul nummer,ik geloof al wat jaartjes oud.
het begint met een hoge mannestem(een uithaal)......en de tekst wat ik me nog kan herinneren,is ongeveer: where is the love......en iets van: how can we loose it.......
het word gezongen door een paar mannen,beetje traditie van the isley brothers/o'jays/spinners,enz...
het is een snel nummer.
het zou natuurlijk ook een nederlandse groep/band geweest kunnen zijn.ik dacht rond de 80'/90' jaren.......
Keeley Hazellquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
offtopic: wies die chick in je icon ?
[afbeelding]
![]()
Ok Go - Here It Goes Againquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:03 schreef mini-lellan het volgende:
Z'n nummer met in de clip 4/5 gasten die over van die lopende banden steeds springen.
Lijkt meer op iets van Bob Marley...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:34 schreef GForceT1 het volgende:
Kan iemand mij helpen. Ik zoek de artiest en naam van dit nummer.
Volgens mij is het van UB40 maar ik dacht dat ik daar alles wel van had en deze zit daar niet tussen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |