nee hij zit gesprek af te luisteren , haha allemaal 1 pot natquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef Prospera het volgende:
Huub zit buiten zijn verlies te nemen
[afbeelding]
Brian lult Eric gewoon niet onder de tafel..........quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Daar hebben we Eric weer eens.
Zo is die echt wel leuk
Das gekquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef Soho het volgende:
Die 50.000 gaat over het geld dat Brian heeft verdient. Die 15.000 gaat over de reis naar Istanbul. Maar er wordt nu zo over verschillende dingen door elkaar gelult dat de hele discussie niet te volgen is.
Fries erbij? Dan is ie misschien minder jaloers? Misschien moet iemand Fries iets leren over Brians voorkeur voor anale seks? Misschien..... moet Brian dat dan maar eens gaan ervaren?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:47 schreef brabander01 het volgende:
is brain bezig met een palings paringsdance naar eric en amandel Triootje
Tip: je kan eerdere Cossen gewoon teruglezen; ze zijn dan wel op slot, maar nog wel leesbaar. Staan onderaan de pagina.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Is het raar dat ik het allemaal niet volg???? Pff ik kom net binnen heb de hele avond en eigenlijk haast de hele dag gemist.
Ja zo is ie echt tof. Ik vind hem echt een klootzak wanneer hij zich mengt in battles die Huub aangaat en hij dan de andere partij kiest.quote:
Al 37 keer, en Eric heeft al 94428 keer verteld dat er een andere reden was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef Day het volgende:
Huub heeft Eric's ontslagronde alleen in heeft getrokken voor z'n stem. Dát is wat Brian (op z'n befaamde wijze, dat wel) probeert duidelijk te maken.
Brian is zoooooo dom, hij denkt echt dat hij gewonnen heeft........quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:53 schreef Copycat het volgende:
Brian denkt weer dat ie de morele overwinnaar is.
"Loop maar weg! Je hebt geen kracht meer. Woei!"
En dat is natuurlijk ook zo. Eric's houdbaarheidsdatum is verlengd met 14 dagen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef Day het volgende:
Huub heeft Eric's ontslagronde alleen in heeft getrokken voor z'n stem. Dát is wat Brian (op z'n befaamde wijze, dat wel) probeert duidelijk te maken.
Niemand begrijpt het nog. Maar het maakt niet uit, Brian denkt dat hij Eric iets duidelijk heeft gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:45 schreef Soho het volgende:
Ik begrijp echt niks meer van Brian. Ik snap niet wat ie zegt en ook niet waar die naartoe wil. Wat is nou zijn punt?
Ik snap echt geen bal van die gast.
Wil je prachtig mooie onschuldige zeedieren er niet bij betrekken.quote:
Wat dat betreft heeft ie wel wat weg van David Brent, van The Office. Pijnlijk, dat huizenblok.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef Liess het volgende:
Brian : Loop maar weg je kan het niet meer aan.
OMG die vent heeft een heel huizenblok voor zn kop
Braaain, Tas en Amanda gingen ervanuit dat Amanda zou winnen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef Day het volgende:
Ik ben blij dat Huub die reis niet krijgt. Hij is er vanaf het begin al vanuit gegaan dat hij die reis zou krijgen.
Als hij (en Brian) nou slim waren geweest, hadden ze zich aan hun deal gehouden en konden ze nu samen naar Istanboel, maar het ze hebben allebei zo'n grote ego dat dat niet gelukt is.
Wie liep er ook alweer weg?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Wat jammer voor Brian dat ie Eric niet plat kan lullen.... Wordt ie straks weer helemaal para.
Ja, maar dat schijnt maar niet door te dringen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:53 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat is natuurlijk ook zo. Eric's houdbaarheidsdatum is verlengd met 14 dagen...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil je prachtig mooie onschuldige zeedieren er niet bij betrekken.![]()
Duidt dit op een aankomende orgasme?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Eric is uitgepraat met Brian en vindt dat Brian niet luistert, dus hij loopt weg. 'Je hebt geen kracht, ik zie het, je hebt geen kracht', roept Brian hem achterna. In de slaapkamer wil Brian opnieuw beginnen, maar Eric loopt gewoon weg. Brian klinkt al wat hijgeriger.
Ja daaaaag, je gaat toch niet blijven discussieren met iemand die onzin lult en die niet luistert?quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian zwevert, zit Natasia rustig haar baard uit te trekken
[afbeelding]
Ik leg er wel zout op....quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt gelijk![]()
Een slak is nog nuttig ook. ik bied mijn excuses aan![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian zwevert, zit Natasia rustig haar baard uit te trekken
[afbeelding]
Wat jij wil schatquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja daaaaag, je gaat toch niet blijven discussieren met iemand die onzin lult en die niet luistert?
Hoezo? Ik was afgehaakt qua geluid.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef FuTilE het volgende:
Mooi, Brian ziet het besef van zijn inferioriteit nu aan alle kanten binnensijpelen.
Was toch allang bekend dat het een ordinaire sloerie wasquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef mootie het volgende:
Huub: Je ziet nu wat Amanda is, echt tuig.
Zal wel papiamento zijn, denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht zo'n zelfverzonnen woord van BrianMaar t klinkt leuk
![]()
Nog 4 dagen, dan ben je vrij!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat jij wil schat![]()
Hoelang moet ik nog?![]()
![]()
![]()
De vrouw van een mod is onverwachts overleden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
Mag ik vragen waarom een aantal mensen een kaars als avatar heeft?
Ach nog 4 maandjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
Natasia vindt het moeilijk om weg telopen "omdat je hier toch met je gezondheid zit"
Kheb zelden zo'n ziek wijf gezien. Mentaal dan.
je kan zo duidelijk aan die 2 merken uit wel verrot milieu ze komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
In de normale wereld beuken we iedereen in elkaar, zegt Brian tegen Natasia die het jammer vond dat ze niet mee kon ruzien.
ja, maar hoe je het ook draait of keert, Eric is niet slim bezig nu. Zijn maatje, die toegezegd heeft dat hij hem erin houdt, dat ze samen naar de eindzegen gaan, heeft wel degelijk een ontslagronde voor hem aangevraagd, heeft bij anderen lopen lobbyen om dat voor elkaar te krijgen. Toegegeven, hij heeft 'm weer ingetrokken, maar Eriic zou op z'n minst vraagtekens daarbij moeten zetten. Zeker omdat hij tot een week terug er helemaal van overtuigd was dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Maar dat doet hij niet.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:54 schreef Disana het volgende:
Eric is uitgepraat met Brian en vindt dat Brian niet luistert, dus hij loopt weg. 'Je hebt geen kracht, ik zie het, je hebt geen kracht', roept Brian hem achterna. In de slaapkamer wil Brian opnieuw beginnen, maar Eric loopt gewoon weg. Brian klinkt al wat hijgeriger.
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden IIquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef kissa het volgende:
Mag ik vragen waarom een aantal mensen een kaars als avatar heeft?
Ja, en daar bovenop is Brian een beetje geschift. Waarom anders de streams weg zodra hij weer gaat brullen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
je kan zo duidelijk aan die 2 merken uit wel verrot milieu ze komen
Dank je want ik vroeg het me ook al een tijdje af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De vrouw van een mod is onverwachts overleden.
1 juni nog maar 3 want dan tellen we juni niet meer mee.quote:
Dat is geen blurren meer. Dat is een fotolock.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef brabander01 het volgende:
wie heeft toevallig de twee ontbrekende foto's
Het ontbijt vanochtend liep dusdanig uit de hand dat de beveiliging in moest grijpen. De foto's hoe Brian wordt afgevoerd door de beveiliging zijn mijn beste foto's ooit. Check het fotoboek.
Helaas, de 2 topfoto's zijn geblurred vanwege redenen die ik niet kan uitdrage
zuchtquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef Soho het volgende:
Brian: Ik heb net Eric vast kunnen klemmen dat hij meeloopt op de achterbagagedrager van Huub.
huub wil amanda met haar kop in de gaspitten douwenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Disana het volgende:
In de normale wereld beuken we iedereen in elkaar, zegt Brian tegen Natasia die het jammer vond dat ze niet mee kon ruzien.
Je kan wel zien uit wat voor een bezopen milieu hij komt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
huub wil amanda met haar kop in de gaspitten douwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |