quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit stond in het wereldje bij VI.nl
[..]
Kerel tyf op man. Ook zonder mijn inbreng word er hier vol op offtopic gelult over Harry Vermegen en zijn Dennis bier en weet ik het allemaal. Of over Huntelaar die een scheet laat.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:34 schreef rubbereend het volgende:
als je nou eens stopt met vervelen zou dat al heel wat slowchat schelen Vakkie_W en verder maar weer ontopic graag.
De eerste wedstrijden gespeeld op 14 en 15 augustus, de returns op 28 en 29 augustus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:41 schreef Bananenman het volgende:
Wanneer zijn de wedstrijden voor de voorronde CL? Welke data?
Waar ging die Defour nou uiteindelijk heen, en hoe heeft hij het daar gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef Black-Death het volgende:
Die speler is pas 19! En daarnaast weet ik niet of het een goed idee is om hem om te pikken via de wet van '78, aangezien Belgische clubs dan sneller geneigd zijn minder te onderhandelen in de toekomst. Overigens hield Ajax zich bij de zaak-Defour ook aan dat gentlemen-agreement die de Belgische clubs hebben gesloten, dus het zou vreemd zijn als Ajax nu wel toehapt.
Over de speler zelf weet ik niets overigens.
28 juliquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
En wanneer is de loting?
De loting vindt plaats op 27 juliquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
En wanneer is de loting?
Ja dat is één van de twee definitieve aankopen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het nou met Delorge? Dat is toch gewoon rond?
Omdat Henk maar over diepgaande middenvelders blijft praten, dacht dat Delorge dat moest worden.
Het contract is getekend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:39 schreef methodmich het volgende:
Hoe zit het nou met Delorge? Dat is toch gewoon rond?
Omdat Henk maar over diepgaande middenvelders blijft praten, dacht dat Delorge dat moest worden.
François Sterchele zou wel een stoere spits zijn.
Hij ging naar een andere Belgische clubquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef Omega het volgende:
[..]
Waar ging die Defour nou uiteindelijk heen, en hoe heeft hij het daar gedaan?
Vond ik wel netjes van Ajax.
Maar omdat hij dus weg wil (zelfs uiteindelijk via de wet van ´78, kunnen ze hem ook proberen te kopen voor een weliswaar iets hoger bedrag, maar dat alle partijen er beter van worden.
Overigens ken ik hem niet dus weet niet of hij wat waard is.
Omdat die dit jaar een sterke prestatie heeft geleverd in Belgie en daarnaast de Ajax-cultuur wel kentquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij ging naar een andere Belgische clubMaar ik weet niet of dat contract uiteindelijk nog op een normale manier is afgekocht. Het zal haast wel, denk ik. Hoe hij het heeft gedaan weet ik niet, maar ik zie Boussoufa denk ik liever komen.
Eigenlijk had hij moeten blijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Ordinair het volgende:
Misschien kunnen we Boukhari terug halen.Aangezien AZ hem toch niet meer nodig heeft.
Boukhariquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:07 schreef Ordinair het volgende:
Misschien kunnen we Boukhari terug halen.Aangezien AZ hem toch niet meer nodig heeft.
Zoals al eerder werd gezegd, Beyern kan meer bieden qua inkomsten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:31 schreef MCH het volgende:
Over het Boula gerucht --> wij hebben nog kans op CL (Wij spelen CL), Bayern nur Uefa Cup voetbal.
Qua salaris, weet het zo net nog niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:50 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Zoals al eerder werd gezegd, Beyern kan meer bieden qua inkomsten.
Natuurlijk wel, Bayern is een van de rijkste clubs ter wereld.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Qua salaris, weet het zo net nog niet.
Dan moet Stam nog 4 jaar doorspelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
Maar, dat gaat ten koste van een Vermaelen. Hoezo niet wachten en dan Chivu proberen als stam stopt?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Qua salaris, weet het zo net nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |