Het zal zeker een teleurstelling zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht het niet doorgaan zou dat een teleurstelling voor Sneijder zijn. Als je hem hoorde praten de laatste paar interviews zag hij het helemaal zitten bij Valencia.
Ik dacht echt dat hij een krabbel onder een mooi contract zou zetten direct na de playoffs.
Bayern Munchen?quote:
Helaas welquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben toch al gezegd dat Kluivert geen optie is?
Bayern zal niet zijn droomclub zijn, maar hij zal het ook niet weigeren denk ik. Al is het maar voor het financiele aspect.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bayern Munchen?![]()
Maar de vraag is of hij in Duitsland wil spelen natuurlijk.
denk het eerlijk gezegd niet..
Quique Sánchez Flores gaf aan dat hij Wesley Sneijder er helemaal niet bij wilt hebben, later nuanceerde hij deze uitlatingen, maar waar rook is is vuur. Als ik in de schoenen van Sneijder zou staan, zou ik in elk geval niet tekenen bij Valencia als Sánchez Flores er trainer/coach is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mocht het niet doorgaan zou dat een teleurstelling voor Sneijder zijn. Als je hem hoorde praten de laatste paar interviews zag hij het helemaal zitten bij Valencia.
Ik dacht echt dat hij een krabbel onder een mooi contract zou zetten direct na de playoffs.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:
Sanchez Flores heeft er ook voor gezorgd dat Aimar daar is vertrokken, toch niet een speler die gek veel verschilt van Sneijder.
Daarom, plus het feit dat die David Silva net is doorgebroken en met Vicente, Joaquin, David Villa en Fernando Morientes al voldoende offensieve krachten heeft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:
Sanchez Flores heeft er ook voor gezorgd dat Aimar daar is vertrokken, toch niet een speler die gek veel verschilt van Sneijder.
Real Zaragoza, toch?quote:
Slory is geen slechte hoor. Alleen Landzaat is een te slechte voetballer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft al in een één van zijn columns in een Catalaanse krant geschreven dat v Basten wel eens een goede opvolger voor Rijkaard zou kunnen zijn.![]()
Ik moet er niet aan denken, voordat je het weet staat Landzaat op het middenveld en Slory in de spits.
Dat ophemelen van Marco door Cruijff komt mij echt de strot uit. Heeft niets met voetbal te maken, pure vriendjespolitiek..![]()
Nee Slory is geen slechte maar om het nou een top spits te noemen. Hij kan een grote worden..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Slory is geen slechte hoor. Alleen Landzaat is een te slechte voetballer.
Beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee Slory is geen slechte maar om het nou een top spits te noemen. Hij kan een grote worden..
Hij speelt altijd top in Jong Oranje, maar bij ons...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij gaat een top-EK spelen deze zomer en zijn contract daarna verlengen gok ik.![]()
Denk juist dat hij zich nu kan bewijzen....Hij heeft bijna niet gespeeld, als hij nu nog vermoeid is..........quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij speelt altijd top in Jong Oranje, maar bij ons...Moet zeggen dat ik 'm redelijk vond invallen afgelopen zondag. Hij verbaasde me positief. Misschien toch goed dat ie een periode out is geweest. Jammer dat ie nu alweer aan de bak moet met Jong Oranje. Kan er wel weer eens in gaan slaan.
Naja bewijzen. Misschien bewijzen dat ie op de weg terug is. Want hoe hij speelt in Jong Oranje is altijd heel verschillend met hoe hij speelt in Ajax.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Denk juist dat hij zich nu kan bewijzen....Hij heeft bijna niet gespeeld, als hij nu nog vermoeid is..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |