abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49957132
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mocht het niet doorgaan zou dat een teleurstelling voor Sneijder zijn. Als je hem hoorde praten de laatste paar interviews zag hij het helemaal zitten bij Valencia.
Ik dacht echt dat hij een krabbel onder een mooi contract zou zetten direct na de playoffs.
Het zal zeker een teleurstelling zijn.

Maar ik denk wel dat hij zo verstandig is om niet voor een club van het niveau Wigan Athletic, Villareal, HSV, etc. te kiezen. Dan kan je beter bij Ajax blijven.

Als het echt niet lukt is hij denk ik prof genoeg om zich nog in te zetten voor Ajax. Bovendien helpt het ook wel dat we gewoon een ijzersterke selectie hebben staan. Als je nou komend seizoen met allemaal prutsers om je heen helemaal overnieuw moet beginnen, kan ik begrijpen dat je liever weggaat.
Maar met mannen als Stam, Davids, Huntelaar, Gabri, etc. maak je serieus kans op de titel en misschien een stunt in de Champions League.
Dus zo'n ramp zal het niet voor hem zijn als hij moet blijven. Hij is nog jong en bovendien kan hij zich in de kijker spelen in de beste etalage denkbaar, de Champions League.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49957134
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Welke clubs blijven er dan over?
Bayern Munchen?

Maar de vraag is of hij in Duitsland wil spelen natuurlijk.
denk het eerlijk gezegd niet..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_49957189
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ze hebben toch al gezegd dat Kluivert geen optie is?
Helaas wel
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49957194
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bayern Munchen?

Maar de vraag is of hij in Duitsland wil spelen natuurlijk.
denk het eerlijk gezegd niet..
Bayern zal niet zijn droomclub zijn, maar hij zal het ook niet weigeren denk ik. Al is het maar voor het financiele aspect.

Maar Beckenbauer liet zich toch laatst zo denigrerend uit over Sneijder? Sneijder is volgens mij een trotse jongen, zal hij niet leuk gevonden hebben.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:38:23 #80
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49957273
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mocht het niet doorgaan zou dat een teleurstelling voor Sneijder zijn. Als je hem hoorde praten de laatste paar interviews zag hij het helemaal zitten bij Valencia.
Ik dacht echt dat hij een krabbel onder een mooi contract zou zetten direct na de playoffs.
Quique Sánchez Flores gaf aan dat hij Wesley Sneijder er helemaal niet bij wilt hebben, later nuanceerde hij deze uitlatingen, maar waar rook is is vuur. Als ik in de schoenen van Sneijder zou staan, zou ik in elk geval niet tekenen bij Valencia als Sánchez Flores er trainer/coach is.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:45:42 #81
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49957510
Sanchez Flores heeft er ook voor gezorgd dat Aimar daar is vertrokken, toch niet een speler die gek veel verschilt van Sneijder.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:48:26 #82
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_49957588
DIe is misschien wel beter dan Wesley en is daar gewoon weggepest
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_49957596
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:
Sanchez Flores heeft er ook voor gezorgd dat Aimar daar is vertrokken, toch niet een speler die gek veel verschilt van Sneijder.

Waar speelt Aimar nu eigenlijk?
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:52:52 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49957717
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef twi het volgende:
Daarom, plus het feit dat die David Silva net is doorgebroken en met Vicente, Joaquin, David Villa en Fernando Morientes al voldoende offensieve krachten heeft.
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef TIM-846 het volgende:

[..]

Waar speelt Aimar nu eigenlijk?
Real Zaragoza, toch?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:57:48 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49957865
Yup, samen met Juanfran. Kostte hen geloof ik zelfs nog 12 miljoen. Dus Valencia moet maar mooi schokken voor Sneijder als ze zelf zoveel durven te vragen voor een blessuregevoelige speler met slechts 1 jaar op z'n contract die weg moet vanwege de trainer.
pi_49957926
Sneijder blijft gewoon.. Ik bedoel, we spelen CL volgend jaar en we hebben een sterk team. Grote kans op landstitel en op een stunt in de CL. Plus, er spelen geweldige spelers om hem heen. Davids, Gabri en Stam. Hij kan zeker nog wel wat leren! Net als KJH, die blijft ook gewoon.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49957990
Stuur AZ een kaartje!

(en geef het door)
pi_49958084
Moet ik mij eerst weer registreren. Mijn vorige account is de tyfus in gegaan omdat ik een tijdje inactief was. Daarna geen moeite meer voor gedaan. Zal vanmiddag thuis wel weer ff kijken.
AFC Ajax - SS Lazio
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:09:58 #89
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_49958296
Mijn account is al 2 keer gedumped.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:25:46 #90
82589 S-Two
barba macacu
pi_49958849
Ik hoop natuurlijk ook dat Sneijder blijft, maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_49959077
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hij heeft al in een één van zijn columns in een Catalaanse krant geschreven dat v Basten wel eens een goede opvolger voor Rijkaard zou kunnen zijn.
Ik moet er niet aan denken, voordat je het weet staat Landzaat op het middenveld en Slory in de spits.

Dat ophemelen van Marco door Cruijff komt mij echt de strot uit. Heeft niets met voetbal te maken, pure vriendjespolitiek..
Slory is geen slechte hoor. Alleen Landzaat is een te slechte voetballer.
lollig
pi_49959110
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:34 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Slory is geen slechte hoor. Alleen Landzaat is een te slechte voetballer.
Nee Slory is geen slechte maar om het nou een top spits te noemen. Hij kan een grote worden..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_49959161
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Nee Slory is geen slechte maar om het nou een top spits te noemen. Hij kan een grote worden..
Beweer ik ook niet.
lollig
pi_49959371
Whaha ik heb een kaartje gestuurd
AFC AJAX
pi_49960164
Mooie woordspeling in De Pers:

Een bronzen beeld voor de man van glas
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_49960985
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hij gaat een top-EK spelen deze zomer en zijn contract daarna verlengen gok ik.
Hij speelt altijd top in Jong Oranje, maar bij ons... Moet zeggen dat ik 'm redelijk vond invallen afgelopen zondag. Hij verbaasde me positief. Misschien toch goed dat ie een periode out is geweest. Jammer dat ie nu alweer aan de bak moet met Jong Oranje. Kan er wel weer eens in gaan slaan.
pi_49961159
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:28 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hij speelt altijd top in Jong Oranje, maar bij ons... Moet zeggen dat ik 'm redelijk vond invallen afgelopen zondag. Hij verbaasde me positief. Misschien toch goed dat ie een periode out is geweest. Jammer dat ie nu alweer aan de bak moet met Jong Oranje. Kan er wel weer eens in gaan slaan.
Denk juist dat hij zich nu kan bewijzen....Hij heeft bijna niet gespeeld, als hij nu nog vermoeid is..........
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:37:28 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49961281
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:38:11 #99
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_49961304
wtf
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_49961374
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:34 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Denk juist dat hij zich nu kan bewijzen....Hij heeft bijna niet gespeeld, als hij nu nog vermoeid is..........
Naja bewijzen. Misschien bewijzen dat ie op de weg terug is. Want hoe hij speelt in Jong Oranje is altijd heel verschillend met hoe hij speelt in Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')