Ja had het gelezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:17 schreef Apfel. het volgende:
@ananas, op www.honkfeest.nl kun je ze downloaden
En het is goeie poep!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:17 schreef Apfel. het volgende:
@ananas, op www.honkfeest.nl kun je ze downloaden
Mannetje hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:22 schreef BonJovi het volgende:
Huntelaar wat een lady'z man
Kuijt is ook al zo populair dus tjaquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als ze daar in Zuid-Korea onze KJH al knap vinden, wat is dan lelijk?
Ja precies maar hij scoort veel en hij heeft geld en hij is bekendquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef M0NTANA het volgende:
Als ze daar in Zuid-Korea onze KJH al knap vinden, wat is dan lelijk?
Ik ben bang dat ik na 4 uur van dat spul wel toe ben aan wat nieuwere hardstyle en/of hardcore maar dat zien we dan wel weer in hoever ik dan nog leefquote:
Je bent dan ook geen Koreaanse vrouwquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef Riro het volgende:
Moet zeggen dat ik 'm de laatste tijd ook een stuk minder lelijk vindMaar knap? Nee
![]()
Zal wel zo zijn dat door zijn droogheid z'n lelijkheid minder opvalt ofzo
[afbeelding]
Gewoon komen jij... drinken we samen wel een biertjequote:Op woensdag 30 mei 2007 23:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik na 4 uur van dat spul wel toe ben aan wat nieuwere hardstyle en/of hardcore maar dat zien we dan wel weer in hoever ik dan nog leef
Hehe, dat vermoeden had ik al. Top om het weer eens terug te luisteren, krijg zowaar stukken van de avond terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:10 schreef Apfel. het volgende:
Iedereen die die sets nog wilt downloaden moet snel zijn. 't kan zijn dat ze van de site af moeten ivm dataverkeer en andere redenen.
Zdenek Grygera, wij bedanken u (is normaal in Tsjechie om mensen eerder met u aan te spreken) voor alles.quote:
al is die oerlelijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef Riro het volgende:
Moet zeggen dat ik 'm de laatste tijd ook een stuk minder lelijk vindMaar knap? Nee
![]()
Zal wel zo zijn dat door zijn droogheid z'n lelijkheid minder opvalt ofzo
[afbeelding]
Toch wel misschienquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef De_Ananas het volgende:
Kwil eigenlijk ook wel gaan maar ken niemand
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |