Van Driel mag blij zijn dat hij met keepen zijn geld kan verdienen bij Vitesse, want damn wat een amateur is dat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hij heeft het aanbod van Vitesse afgeslagen.
ivm Italie wedstrijd?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:25 schreef A.Petacchi het volgende:
Een vraagje aan de mensen die naar het gelredome gaan hier:
Hoe lang duurt het om met de bus na de wedstrijd, met de drukte dus, bij het station te komen? Is dat haalbaar in 50/55 minuten? Is het ook te lopen?
Thanks in advance.
Ik had Stojkovic graag zien blijven. Niet in de eerste plaats omdat het een uitstekend international is, maar vooral om zijn grote bek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:43 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Van Driel mag blij zijn dat hij met keepen zijn geld kan verdienen bij Vitesse, want damn wat een amateur is dat.
Jammer dat Stojkovic niet blijft, hopelijk komt er net zo'n kleurrijk figuur voor terug, maar dat zal vast niet![]()
Ja, idd. Ik ga sowieso naar Italie-Tsjechie, misschien ook nog Italie-Engeland. Jij ook?quote:
Ik las kortgeleden ergens dat Vitesse eerst eens van 'm wilde weten hoe oud ie nu eigenlijk écht was. Het schijnt namelijk dat Yakubu heel wat jaartjes ouder is dan z'n paspoort ons verteld.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:57 schreef DeVinger het volgende:
Vraag me alleen af hoe het met Yakubu zit, wanneer horen we daar is nieuws over?
Is dat al bevestigd binnen Vitesse dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:19 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik las kortgeleden ergens dat Vitesse eerst eens van 'm wilde weten hoe oud ie nu eigenlijk écht was. Het schijnt namelijk dat Yakubu heel wat jaartjes ouder is dan z'n paspoort ons verteld.
Hij was al wel uitgewisseld.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:10 schreef Yozzz het volgende:
Aan een tand kan je de echte leeftijd van een persoon toch zien?
Botscan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:10 schreef Yozzz het volgende:
Vaak weten ze het ook niet in Afrika, maar dat is ook logisch, want het is altijd zomer, dus dan weet je nooit wanneer er een jaar voorbij isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef Rhinestone het volgende:
Ja, laten we hem medisch gaan onderzoeken, als hij gewoon zijn werkelijke geboortejaar kan vertellen
Nope, ik kan me niet herinneren dat ik ooit van Vitesse iets over Yakubu heb gelezen. Nogal een vreemd verhaal, dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:55 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Is dat al bevestigd binnen Vitesse dan?
Ik vind het wel tof, 2 Chinezen bij Vitessequote:'Vitesse biedt te weinig voor Sun Xiang'
De pogingen van Vitesse om Sun Xiang in te lijven zijn mislukt. De club Shanghai Shenhua vindt het bod van de Arnhemmers voor de 24-jarige Chinees te laag. Dat laat de manager van de international aan de Chinese krant Oriental Sports Daily weten. Sun kwam na de winterstop op huurbasis uit voor PSV, maar kon daar geen langer verblijf afdwingen.
De transferbesprekingen zouden naast het te lage bod van Vitesse ook zijn stukgelopen op het korte tijdsbestek waarin de overstap moest worden afgerond. Vitesse zou Shanghai Shenhua tot dinsdag de tijd hebben gegeven om te reageren op het aanbod. De club uit Shanghai veegde de voorwaarden echter direct van tafel.
De 24-jarige Sun vertrok een maand geleden al na vier maanden bij PSV. De landskampioen uit Eindhoven besloot de optie in het huurcontract om de Chinese verdediger voor drie seizoenen definitief in te lijven niet te lichten.
Toch leukquote:Espinoza en Méndez bij Copa-selectie Ecuador
10/6/2007 11:32
Giovanny Espinoza en Edison Méndez behoren tot de selectie van Ecuador die de strijd aangaat op het toernooi om de Copa América. De verdediger van Vitesse en de middenvelder van PSV zijn vaste waarden in het team van bondscoach Luis Suárez.
Opvallende afwezigen in de selectie van Ecuador zijn de aanvallers Agustín Delgado en Iván Kaviedes. Delgado speelde al zes maanden geen wedstrijden meer vanwege een schorsing; Kaviedes raakte niet op tijd fit om deel te nemen aan het toernooi.
Ecuador neemt het in de groepsfase van de Copa América op tegen titelverdediger Brazilië, Chili en Mexico.
Ik zeg meestal dat huren niet zoveel zin heeft ( voor ons ), maar voor de linksbackpositie is dat nog niet zoon slecht planquote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Alsof Vitesse 1,5miljoen gaat dokken voor een back. Ik denk dat Vitesse het beste ook een seizoen kan huren.
Dankzij Karel Aalbersquote:Op zondag 10 juni 2007 15:25 schreef Yozzz het volgende:
Yu Hai is toch ook met investeerders gekomen? Eenzelfde constructie voor die Sun lijkt me een goed plan!
Huren met optie tot koop natuurlijk. (Net als PSV met Sun, Tardelli, Mendez).quote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ik zeg meestal dat huren niet zoveel zin heeft ( voor ons ), maar voor de linksbackpositie is dat nog niet zoon slecht plan![]()
Zo kunnen we mischien ook nog in Nederland rondkijken.
quote:KV Mechelen promoveert, Lierse SK daalt af
10/6/2007 19:05
De zesde speeldag in de eindronde van de Belgische Tweede Klasse doet niet meer terzake. Na vijf wedstrijden verzekerde KV Mechelen zich van promotie door met 3-2 te winnen bij KV Kortrijk. Ook Lierse SK won, maar kan Mechelen niet meer achterhalen en degradeert.
Op bezoek bij Kortrijk toonde Mechelen veerkracht door twee keer terug te komen van een achterstand. Ivica Jarakovic en Aloys Nong scoorden op psychologisch goede momenten voor Kortrijk, vroeg in de wedstrijd en vlak voor rust, maar de gasten trokken aan het langste eind.
Björn Vleminckx maakte voor Mechelen de eerste tegentreffer ongedaan, waarna Jonas Ivens in de tweede helft vanaf de strafschopstip voor 2-2 zorgde. Het winnende doelpunt dat Mechelen vervroegd aan promotie hielp, was van Issame Charaï.
Saillant detail is dat Charaï een speler is met een verleden bij Lierse SK, de club die door de winst van Mechelen afdaalde naar de Tweede Klasse. Lierse won met 2-0 van Antwerp FC door doelpunten van Kristof Snelders en Bob Peeters, maar kan de eindronde niet meer winnen.
Mechelen pakte dertien punten uit vijf duels en is niet meer te achterhalen. Lierse blijft steken op negen punten. Antwerp (zeven punten) en Kortrijk (nul punten) zullen ook komend seizoen uitkomen in de Tweede Klasse.
Doorzagen en de jaarringen tellen...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:10 schreef Yozzz het volgende:
Bob is en blijft een Held!quote:Op zondag 10 juni 2007 19:34 schreef DeVinger het volgende:
[..]
![]()
Lierse SK gedegradeerd, I don't care
![]()
![]()
Bob Peeters![]()
Ja dan is het weer iets andersquote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Huren met optie tot koop natuurlijk. (Net als PSV met Sun, Tardelli, Mendez).
Koeman was het begin van het einde.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:35 schreef DeVinger het volgende:
Bob was het begin van het einde
Koeman deed het prima.quote:
Als koeman gewoon net zulke goede aankopen had gedaan als daarvoor altijd gedaan werd was er niets aan de hand. Nu gingen langzaamaan de toppers weg en kregen we er kutspeler voor terug.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:07 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Koeman deed het prima.
Als er iemand verantwoordelijk was voor de downfall van Vitesse is het Aalbers. Hij had kunnen weten dat je niet kan teren op één mannetje bij de NUON, dat had vroeg of laat mis kunnen gaan en dat ging het ook.
Verder deed ie het altijd wel goed, dus van mij mag hij ook wel weer terug als voorzitter, maar dat zit er vast niet meer in.
En Bob Peeters was natuurlijk een lachertje.
-dubbel-quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Rhinestone het volgende:
Daar heb je idd gelijk in, maar het is ook de taak van de TD om erop toe te zien dat er goede inkopen worden gedaan, dus niet alleen Koeman heeft wat daar betreft gefaald.
Dit concluderend kan je toch niks anders zeggen dan dat Koeman óók gefaald heeft?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef Rhinestone het volgende:
Daar heb je idd gelijk in, maar het is ook de taak van de TD om erop toe te zien dat er goede inkopen worden gedaan, dus niet alleen Koeman heeft wat daar betreft gefaald.
We krijgen een dure Argentijn erbij (doe er dan meteen 2 johquote:Vitesse praat met Haim Magrashvili
Vitesse wil zich versterken met de Israëliër Haim Magrashvili.
De linksback is in Arnhem om te onderhandelen over een contract. Magrashvili speelt nu nog voor de Israëlische club Maccabi Haifa. Manager voetbal Jan Streuer van Vitesse bekeek Magrashvili ruim een maand geleden nog in Israël.
Vitesse is daarnaast ook nog op zoek naar een middenvelder en een aanvaller en kijkt daarvoor rond in Zuid-Amerika. Ook wil de Arnhemse club twee doelmannen aantrekken, omdat Vladimir Stojkovic en Raymond van Driel vertrekken bij Vitesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |