Doe maar Kwakman, puur omdat ik die andere naam te moeilijk vind.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 16:52 schreef Elvislives het volgende:
Kwakman (CB) van RBC en Magralashvili (LB) uit Israel zijn voorname kandidaten. Zou al rond zijn, maar blijkbaar toch wat knikjes in de kabel, of misschien is het wel gewoon bullshit. Voor hetzelfde geld bestaat die Israelier niet eens, maar dat maakt niet uit, hij is sowieso beter dan Purrel
Idd, zie nog maar eens zo'n spits te krijgen. Mooi werk hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:28 schreef Rhinestone het volgende:
Volgend jaar dan nog maar een opbouwjaar [afbeelding]
Ik begrijp hier eigenlijk uit dat er misschien nog iemand vertrekt en dat er dan iemand bijkomt. Dus niet echt een vervanger voor Danko.quote:Jan Streuer wil wel een vervanger halen voor Lazovic. "We hebben nu voorin vier spelers, maar ik sluit niet uit dat er nog wat gebeurt. Dan komt er voorin nog wat bij. Maar ook zonder Lazovic moeten wij volgend jaar beter presteren."
Tja, van oorsprong is en blijft Vitesse natuurlijk een Joden-club.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Lazovic verhuurd werd door Feyenoord, maar nu verpatst Vitesse hem ineens.
Maar een mindere mentaliteit?quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:58 schreef DeVinger het volgende:
Betere voetballer
Ik kan me herinneren dat Kezman altijd uit ieder hoek schoot, zogauw hij de bal had. Lazovic gaat dan met zijn rug tegen de tegenstander aanhangen, en draait dan weg, waarna hij vaak vrije doortocht heeft/creeert.quote:
Het is alleen nog de vraag of hoe eventuele aspecten die buiten het veld plaatsvinden zijn spel beïnvloeden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk niet dat hij gaat mislukken. Heb veel vertrouwen in hem. Als je een speler als Farfan naast je hebt kan het alleen maar beter gaan.
Ik twijfel niet aan zijn persoonlijke kunnen, maar aan Ronald Koemanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk niet dat hij gaat mislukken. Heb veel vertrouwen in hem. Als je een speler als Farfan naast je hebt kan het alleen maar beter gaan.
Ik twijfel ab-xo-lúút niet aan de onkunde van Ronald Koeman. Die heeft hij al lang bewezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:05 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan zijn persoonlijke kunnen, maar aan Ronald Koeman.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik twijfel ab-xo-lúút niet aan de onkunde van Ronald Koeman. Die heeft hij al lang bewezen.
Die man heeft helemaal niks te zoeken bij een topclub, ongelooflijk dat ze hem naar PSV gehaald hebben (en ja, dat zei ik ook toen ze afgelopen winter 40 punten voorstonden op de concurrentie).quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik twijfel ab-xo-lúút niet aan de onkunde van Ronald Koeman. Die heeft hij al lang bewezen.
Punt 1: bah, Duitse shirts in het Gelredome.quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:21 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Als Makaay terug komt zit ik elke week in mijn Bayern München-shirt in het stadion![]()
quote:De Mos hoeft Makaay en Hasselbaink niet
7/6/2007 14:03
Aad de Mos is geen voorstander van de komst van Roy Makaay of Jerrel Hasselbaink naar Vitesse. De coach van de Arnhemmers vertelde aan VI.nl dat geen van beide dertigers een geschikte vervanger is van Danko Lazovic, die zo goed als rond is met PSV.
'Vitesse moet geen spits van boven de dertig aantrekken', legt De Mos uit. 'De club is gebaat bij jonge jongens, talentvol en ambitieus. Een speler die we na één of twee jaar voor veel geld kunnen verkopen. Dat is mijn visie en ook die van de club. Vitesse kan niet anders.'
De Mos weerspreekt hiermee de uitatingen die manager voetbal Jan Streuer deed in het AD. Streuer opperde aan te kloppen bij Hasselbaink of Makaay, al twijfelde hij aan de haalbaarheid van de twee ervaren goalgetters.
De Fu-Yong-Hai is wel oke.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef Rhinestone het volgende:
jammer wel dat ik verder een tyfushekel aan China heb...![]()
Ik ontken met mijn stem niet dat Lazo ín het veld veruit de beste wasquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:33 schreef Rhinestone het volgende:
En dat hebben wij niet voor niets gedaan Yozzz, dat blijkt wel weer![]()
jammer wel dat ik verder een tyfushekel aan China heb...![]()
Het zit hem ook niet meequote:Swerts weer geopereerd door knieproblemen
7/6/2007 23:05
Gill Swerts is nog altijd niet verlost van zijn knieproblemen. Donderdag onderging hij een nieuwe knieoperatie. Vitesse meldt dat zijn rechterknie is schoongemaakt. Het is nog onduidelijk of de Belg op tijd hersteld is voordat de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint.
Swerts kwam dit seizoen slechts twee duels in actie. Tijdens de voorbereiding in augustus 2006 liep hij een meniscusblessure op. En in november verliep een speciaal voor zijn comeback georganiseerd oefenduel dramatisch. Hij scheurde daarin de voorste kruisband van zijn linkerknie én de buitenmeniscus van hetzelfde gewricht af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |