jaaaaaaaaaquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Tezz...je stelt me teleur...ik bood je zojuist een virtueel biertje aan !![]()
Normaal ben je scherper..![]()
ik deed het nog ookquote:
Ja...je moet weer vroeg op...quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
jaaaaaaaaa
maar ik ga zo slapen dus geen biertje voor mij.
(kut wat baal ik dat ik die niet door had).
Ja maar het is heel logisch dat je dit soort dingen met iemand wilt delen hoor!quote:
jammerquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:25 schreef BeeDee het volgende:
Die PM zal niet de strekking van die van PeZu hebben btw !!!![]()
ik heb er in de afgelopen dagen 93 gekregenquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar het is heel logisch dat je dit soort dingen met iemand wilt delen hoor!![]()
Sweet dreams Tezz !quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
Lieve schatten, hoe onderhoudend en interessant ik dit gesprek ook vind, ik word helemaal GEK van die overbelaste dataservers en het is trouwens toch bedtijd.
X
dat dus ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef BeeDee het volgende:
Mén !!!![]()
Index / Error #5.2
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
truste tezzzzzzZZZZzzZZquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:32 schreef Tezz het volgende:
Lieve schatten, hoe onderhoudend en interessant ik dit gesprek ook vind, ik word helemaal GEK van die overbelaste dataservers en het is trouwens toch bedtijd.
X
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is ie zo groot geschapen ?Nee, weet tuuk nie wat ie ge PM't heeft...
![]()
Ik ben druk met nieuwe speeltjes.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej Ludo!!!!!!
Oh ja ik ging slapen..........
ah heb je eindelijk Maaike zo ver gekregen???quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben druk met nieuwe speeltjes.
Truste!
Ik wil graag dat je blijft...maar ga nou naar bed !!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
heeee stuur me eens weg guys..........
tezz,quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
heeee stuur me eens weg guys..........
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je blijft...maar ga nou naar bed !!!!![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
tezz,
i hate to see you go but i love to watch you leave
E....wat doe je...Tezz moet gaan slapen !quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:50 schreef oranjekoek het volgende:
Tezzzzzzzz
ja duh kom je nu ineens! Nu ga ik echt slapen hoor!!!!!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:51 schreef oranjekoek het volgende:
Toen jij riep deed ik de computer aan, ik heb net dit topic een beetje doorgelezen..
Ja dat is zo!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
E....wat doe je...Tezz moet gaan slapen !![]()
nou kom op dan. Je bedoelt die keuken met die jerrycans?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:53 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is zo!k wilde nog wat vragen over haar rare keuken.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja duh kom je nu ineens! Nu ga ik echt slapen hoor!!!!!!
(Pezu loves to see me leave, dus speciaal voor hem doe ik er al een half uur over!)
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja duh kom je nu ineens! Nu ga ik echt slapen hoor!!!!!!
(Pezu loves to see me leave, dus speciaal voor hem doe ik er al een half uur over!)
Ja wat is er met die jerrycans! Je had ze heel stevig opgestapeld zodat het net 1 geheel leek. ! kant van de keuken was heel mooi, en er zat maar 1 mooie muur in. De keuken zelf was heel klein en vierkant, met 1 deur en rondom werkblad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou kom op dan. Je bedoelt die keuken met die jerrycans?
En in jouw fantasie zie ik er uit als een reus of zo?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:55 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Wat ben jij groot Tezz! Ik wist wel dat je groot was, maar niet zo groot! Brabanders zijn over het algemeen niet zo groot toch=
Nou nee, op mijn ID staat dat ik 1,89 ben, ik hou het op 1,87quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
En in jouw fantasie zie ik er uit als een reus of zo?
1.85 is btw kleinquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
En in jouw fantasie zie ik er uit als een reus of zo?
Oh dan heb je mijn speciale achterwand gezien. Je hebt echt telepatische gaven hoor E!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:56 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja wat is er met die jerrycans! Je had ze heel stevig opgestapeld zodat het net 1 geheel leek. ! kant van de keuken was heel mooi, en er zat maar 1 mooie muur in. De keuken zelf was heel klein en vierkant, met 1 deur en rondom werkblad.
hahaaa later waren we een spelletje aan het doen, je kreeg ineens lang blond haar in 2 vlechten die je eraf knipte. Je was boos op iets maar ik begreep niet waarop!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dan heb je mijn speciale achterwand gezien. Je hebt echt telepatische gaven hoor E!
Nee serieus, ik heb als achterwand van mijn keukenblok geen tegels of stucwerk, maar ordinair draadjesglas. Supergaaf! En tja, met veel fantasie zijn het opgestapelde jerrycans ha ha.
En de keuken is op zich wel klein, maar niet vierkant en open aan twee kanten (doorgang aan twee kanten). Dus ik was het waarschijnlijk toch niet in je droom..........
stucwerk met ervoor veiligheidsglas is er mooi btwquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oh dan heb je mijn speciale achterwand gezien. Je hebt echt telepatische gaven hoor E!
Nee serieus, ik heb als achterwand van mijn keukenblok geen tegels of stucwerk, maar ordinair draadjesglas. Supergaaf! En tja, met veel fantasie zijn het opgestapelde jerrycans ha ha.
En de keuken is op zich wel klein, maar niet vierkant en open aan twee kanten (doorgang aan twee kanten). Dus ik was het waarschijnlijk toch niet in je droom..........
Nee maar ik kan je zo wel vertellen dat ik niet slaag!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
Heb je de potloodtezt al gedaan E?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
stucwerk met ervoor veiligheidsglas is er mooi btw![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa later waren we een spelletje aan het doen, je kreeg ineens lang blond haar in 2 vlechten die je eraf knipte. Je was boos op iets maar ik begreep niet waarop!![]()
Hé E...jij onthoudt altijd je dromen zo goed ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:00 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa later waren we een spelletje aan het doen, je kreeg ineens lang blond haar in 2 vlechten die je eraf knipte. Je was boos op iets maar ik begreep niet waarop!![]()
om wat meer van die drugs aan mij gevenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
omg jij moet echt naar therapie.........
Ja...nu is het klaar Tezz....weltrusten..quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
nou dus. Nu is het echt genoeg. Nu ga ik echt (serieus) slapen!!!!!!!! Trusten!!!!!!
Dat is meestal zo toch? Jij was het in het begin wel maar je veranderde in iemand anders.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dus ik was het waarschijnlijk toch niet in je droom..........
Ja ik ga ook zo! Slaap lekker!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:03 schreef Tezz het volgende:
nou dus. Nu is het echt genoeg. Nu ga ik echt (serieus) slapen!!!!!!!! Trusten!!!!!!
Ja, dromen kan ik wel goed onthouden! Ik droom graagquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hé E...jij onthoudt altijd je dromen zo goed ?
ik slaap graagquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, dromen kan ik wel goed onthouden! Ik droom graag![]()
dromenencyclopedie ??quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat is meestal zo toch? Jij was het in het begin wel maar je veranderde in iemand anders.
Ik heb altijd hele vreemde dromen. Je staat ook niet in de dromenencyclopedie overigens.
Dat ook! Ik vind het heerlijk uit een droom wakker te worden en dan weer in slaap te vallen. Uit een leuke droom dan.quote:
zo dat is zo heerlijk hehquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Dat ook! Ik vind het heerlijk uit een droom wakker te worden en dan weer in slaap te vallen. Uit een leuke droom dan.
Wat Pezu zegt...ik slaap ook graag, maar dromen ben ik vrij snel weer (grotendeels) kwijt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja, dromen kan ik wel goed onthouden! Ik droom graag![]()
Water, ik heb nog geen drank gehad!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:07 schreef BeeDee het volgende:
[..]
dromenencyclopedie ??![]()
Ben je nu ook ff kwijt E...Vertel...wat heb je op ?
![]()
![]()
Dat kan je trainen, elke nacht je dromen opschrijven. Het schijnt dat je je dromen dan beter gaat onthouden omdat je ze op wil schrijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat Pezu zegt...ik slaap ook graag, maar dromen ben ik vrij snel weer (grotendeels) kwijt..![]()
Mwoah...ik denk gewoon dat de geest zich ontlaadt in je slaap / dromen. Verwerken van indrukken van wat je meemaakt. Sommigen onthouden beter wat zich in dromen afspeelt dan anderen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:09 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Water, ik heb nog geen drank gehad!Ik heb een paar van die boeken die dromen verklaren. Je hebt er niet aan trouwens.
Er wordt gezegd dat het zo werkt inderdaad! Als ik wakker word gemaakt kan ik mijn droom ook niet onthouden. Ik moet dus wel uitmezelf wakker wordenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:12 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Mwoah...ik denk gewoon dat de geest zich ontlaadt in je slaap / dromen. Verwerken van indrukken van wat je meemaakt. Sommigen onthouden beter wat zich in dromen afspeelt dan anderen.![]()
wtf zomg bbqquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
OMG....ik ben blij dat er niets aan m'n mensenkennis schort..
![]()
sorry...zat ff te lurken. Was geen reply op jou E !
![]()
![]()
Weltrusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeiemorgen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:24 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat fucking irritant is? Laatst, toen E. en ik nationale verveel dag vierden, heb ik in MEN zitten meedoen aan allerlei achterlijke woordspelletjes. En nu duiken die irritante topics dus iedere keer op in MyAts...........ik wil ze ERUIT!!!!!
Oh ja, goedemorgen trouwens.....
tjeezus BeeDee, jij bent vroeg wakker! Wel fijn, heb je straks lekker een paar uurtjes voor jezelf!!!!! (of moet je het huis poetsen, net als ik als ik 'vrij' ben).quote:Op donderdag 31 mei 2007 07:50 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Goeiemorgen..
Ja, Tezz...daar kom je voorlopig niet meer vanaf, want ik post er ook niet meer..![]()
Zo..dalijk de kleine meid weer ff naar de peuterspeelzaal brengen..![]()
Ik ben wel vaker vroeg hoor ! Zet alleen meestal m'n laptop nog niet aan..quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
tjeezus BeeDee, jij bent vroeg wakker! Wel fijn, heb je straks lekker een paar uurtjes voor jezelf!!!!! (of moet je het huis poetsen, net als ik als ik 'vrij' ben).
Wat zeg je nu weer allemaal?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef BeeDee het volgende:
OMG....ik ben blij dat er niets aan m'n mensenkennis schort..
![]()
sorry...zat ff te lurken. Was geen reply op jou E !
![]()
![]()
Weltrusten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je al eens gewonnen? Je blijft maar kwartetten hebben.quote:
Ik zat een topic te volgen en het verloop daarvan deed mijn mening over bepaalde individuen bevestigen.quote:
Ik win alleen maar...het wordt gewoon vervelend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Heb je al eens gewonnen? Je blijft maar kwartetten hebben.
Aan 't werk E ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:44 schreef oranjekoek het volgende:
Goed, koffie en dan weer verder.
Ik ben de prijswinnaars en hun prijs aan het uitwerken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |