Hij schijnt ook voor de billen te werken duzz....kweenie !quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:38 schreef Tezz het volgende:
Is broek nu de potloodtest bij zijn moeder aan het doen??
Je bent gezakt...je moet nog meer bier drinken !quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef remlof het volgende:
Bij mij blijft het potlood niet hangen onder m'n tieten... Ben ik nu geslaagd of gezakt?
Duidelijk gezakt. Want als je de viva wel goed had gelezen (je kunt hem lenen bij BeeDee) had je geweten dat alleen vrouwen deze test mogen doen. Jammer Remlof, gemiste kans.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef remlof het volgende:
Bij mij blijft het potlood niet hangen onder m'n tieten... Ben ik nu geslaagd of gezakt?
Nog meer?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:42 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je bent gezakt...je moet nog meer bier drinken !![]()
Dank je Pezu. Jij weet tenminste hoe het er aan toe gaat in het echte leven!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:43 schreef PeZu het volgende:
btw ik moet de eerste grote borsten nog tegen komen waar nog geen potlood onder blijft steken
grote borsten hangen altijd wel iets
nisk mis mee
Gnilapkeorb.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
Heej Remlof. Sommige users (meestal pubers hoor) kiezen hun username door hun naam achterstevoren te spellen. Ik hoop toch echt dat je IRL geen Folmer heet he.......
Maar ik kan wel een potlood tussen m'n penis en ballen laten hangen, mits geen erectiequote:Op woensdag 30 mei 2007 22:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Duidelijk gezakt. Want als je de viva wel goed had gelezen (je kunt hem lenen bij BeeDee) had je geweten dat alleen vrouwen deze test mogen doen. Jammer Remlof, gemiste kans.
ja komop allemaal: ADOREER MIJ. Is goed voor mijn zelfvertrouwen. Anders ben ik dadelijk genoodzaakt om wat bloots te posten in kpd (want dan krijg je echt aandacht) en zo diep wil ik niet zinken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik kan wel een potlood tussen m'n penis en ballen laten hangen, mits geen erectie
Hoewel...eik viel het wel mee met dat koppie..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja komop allemaal: ADOREER MIJ. Is goed voor mijn zelfvertrouwen. Anders ben ik dadelijk genoodzaakt om wat bloots te posten in kpd (want dan krijg je echt aandacht) en zo diep wil ik niet zinken.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoewel...eik viel het wel mee met dat koppie..![]()
Geen speld potlood tussen te krijgen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:43 schreef PeZu het volgende:
btw ik moet de eerste grote borsten nog tegen komen waar nog geen potlood onder blijft steken
grote borsten hangen altijd wel iets
nisk mis mee
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Hoewel...eik viel het wel mee met dat koppie..![]()
Ik wilde dat je dieper zonk...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
viste ik weer eens te overdreven naar complimentjes?
geen dankquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dank je Pezu. Jij weet tenminste hoe het er aan toe gaat in het echte leven!
Ik ga eerst ff roken ja ?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:50 schreef Tezz het volgende:
kom op jongens, we kakken in.
Vertel eens een goeie mop of doe eens gek!
ohhhhhhquote:
ja is goed, kun je buiten even nadenken over een leuke post!quote:
I know...dan maar je eerste conclusie, die klopte ook welquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
ohhhhhh
nou dan gaat dat verhaal van die lopende vissen weer gelden he!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
zo dat was lekker! (restantje gehaktballetjes met pittige pindasaus naar binnen gewerkt).
ja dat was het! Maar nu is het op.........en ik moest het nog delen ook! Ik ben heel stiekem naar de keuken gekropen in camoeflage outfit, heb stiekem het schaaltje uit de koelkast gehaald en in de magnetron gezet. Helaas verraadde het piepje van de magnetron me en moest ik GVD mijn gehaktballetjes delen!!!!!quote:
Nou goed...een flauwe dan...(kon moppen niet goed onthouden weet je nog)quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is goed, kun je buiten even nadenken over een leuke post!
ik weet wat anders wat er wel mooi tussen pastquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:48 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Geen speld potlood tussen te krijgen..
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:02 schreef Tezz het volgende:
BeeDee is nog na aan het denken over een leuke post?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou goed...een flauwe dan...(kon moppen niet goed onthouden weet je nog)
Rijd er een turk in een dure mercedes over de snelweg..hoort ie ineens een vreemd geluid en de wagen begint te slingeren...
Damn! denkt ie...lekke band ! zet 'm op de vluchtstrook en begint z'n auto op te krikken om z'n band te wisselen..
Komt er een marokkaan (cliché) voorbijrijden en die stopt voor 'm op de vluchtstrook. Stapt uit en slaat met een honkbalknuppel z'n zijruitje in...
![]()
Die Turk zo van; "wat flik je me nou !!!"![]()
![]()
Die Marokkaan zo van; "Ja...als jij de velgen meeneemt, mag ik toch wel de autoradio of niet !!!"![]()
_!
Wat dan ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wat anders wat er wel mooi tussen past![]()
ja ik ook! Wortels, fricadellen, komkommers en ook pennen passen er tussen!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet wat anders wat er wel mooi tussen past![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou goed...een flauwe dan...(kon moppen niet goed onthouden weet je nog)
Rijd er een turk in een dure mercedes over de snelweg..hoort ie ineens een vreemd geluid en de wagen begint te slingeren...
Damn! denkt ie...lekke band ! zet 'm op de vluchtstrook en begint z'n auto op te krikken om z'n band te wisselen..
Komt er een marokkaan (cliché) voorbijrijden en die stopt voor 'm op de vluchtstrook. Stapt uit en slaat met een honkbalknuppel z'n zijruitje in...
![]()
Die Turk zo van; "wat flik je me nou !!!"![]()
![]()
Die Marokkaan zo van; "Ja...als jij de velgen meeneemt, mag ik toch wel de autoradio of niet !!!"![]()
_!
Oe! Vertel vertel vertel........quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:10 schreef PeZu het volgende:
ja sorry ben wat opgewonden
krijg de hele tijd sexueel getinte smsjes_!
vrouwen vertellen geen moppen. Da's nie stijlvol (tenzij onder invloed van veel bier).quote:
Biertje ?!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:14 schreef Tezz het volgende:
[..]
vrouwen vertellen geen moppen. Da's nie stijlvol (tenzij onder invloed van veel bier).
Van Ludo mijn man krijg ik altijd bier!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Biertje ?!!
Ludo is er toch niet ! (niet te verwarren met je man dit keer)![]()
broek mag dat nog niet zienquote:
Laten we haar roepen: ORANJEKOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!!!!quote:
Tezz...je stelt me teleur...ik bood je zojuist een virtueel biertje aan !quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Van Ludo mijn man krijg ik altijd bier!
Wat heeft Ludo mijn niet-man tegen vrouwen die bier drinken, heb ik wat gemist ofzo???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |