Mofo is Mother Focking.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
24 mofo fucking 7.... Wat is dat?
Huub moet lekker Amanda en Natasia laten gaan....... en als de stemming rond is zich al gaan verheugen op het feit dat ze zeker 55 uur alleen met Brian zijn...... die wordt helemaal para brothaquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef rooie3 het volgende:
Huub stom van je.
Nu gaat Japio misschien switchen.
Huub moet gewoon zijn kop houden en afwachten.
Een mofo-orgie?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Echt he, en boos zijn dat Huub Amanda tyfuswijf heeft genoemdquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef agter het volgende:
o, o, amanda wat ben jij gewend om altijd je zin te krijgen zeg...je valt zo door de mand.
verwend nest ben je.
Vierentwintig moederneukende uren per dag, zeven moederneukende dagen per week.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Volgens mij gaat het over een stemming en als ik het hier zo lest lijkt het eerder om amanda te gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
Wel weer tekenend. Alles draait weer om Huub.
Ik vind haar leuker dronken dan is ze mondiger HIKquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind haar zo irritant, ordinair en nog dommer dan normaal als ze gedronken heeft.
Alle credits, die zij tussen haar goeie buien bij mij heeft opgebouwd zijn vanavond totaal weer onderuit gehaald!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik vind haar zo irritant, ordinair en nog dommer dan normaal als ze gedronken heeft.
hoe dichter bij de 0, hoe strakker om de ...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik kies voor een vrouw van 8 maanden"
[afbeelding]
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef agter het volgende:
o, o, amanda wat ben jij gewend om altijd je zin te krijgen zeg...je valt zo door de mand.
verwend nest ben je.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef riri het volgende:
WAT EEN DOMME MENSEN!!!!!
enige die slim zijn zijn Huub,Lieke en Jaap
24/7 maar waarschijnlijk 24 motherfucking hard hours 7 days a weekquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |