Kan je in je fotoboek of hier De Gouden Kooi kijkers smoelenboek... laten zien...quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wat een rattenkop. Amanda met d'r "mooie jongen"Als dat een knappe gast is, men wat voor god ben ik dan wel niet
![]()
Man of the Manorquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
Wel weer tekenend. Alles draait weer om Huub.
En dan het toestel uit de lucht schieten? Mmmm. Hard, maar begin ook die gedachten te krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal naar Verwegistan!
En ze hoeven ook niet meer terug te komen wat mij betreft.![]()
Dat aandoenlijke is er voor mij helaas helemaal van af.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:17 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Amanda vaak aandoenlijk en daarom vind ik 't altijd jammer als ze opeens weer zo'n muil open trekt. Dan zie ik weer 't ordinaire viswijf![]()
Zeker ook zo'n kindje van god?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Aamnada tegen Huub: Sterf nu.
Ik vind haar zo irritant, ordinair en nog dommer dan normaal als ze gedronken heeft.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:15 schreef ruby het volgende:
Amanda is ook lekker bezig met 'r grote smoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |