Eigenlijk hoeven ze alleen maar aan Jaap te vragen wie gaan mag. Hij is toch the King. De stemming had 48 uur geleden al geregeld kunnen zijn..... maar nee geemmer, getrek, geduw en gezeur....quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap kijkt even heel bedenkelijk, Gaat hij nog knallen?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub moet lekker Amanda en Natasia laten gaan....... en als de stemming rond is zich al gaan verheugen op het feit dat ze zeker 55 uur alleen met Brian zijn...... die wordt helemaal para brotha![]()
Kunnen ze niet even erOP gaan staan en stampen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:21 schreef Joss-NL het volgende:
B: "2 personen die belangrijk bij mijn hart staan"
Zelf als de kapster er een emmer chemicaliën heeft ingesmeert kan ze er niet uit blijven met haar tengels.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik gedraag me verwend en ik zit graag aan mijn haar..
Goed punt!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over een stemming en als ik het hier zo lest lijkt het eerder om amanda te gaan
Ik wou het al weer vertalen, maar jullie komen er zelf wel uit zie ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vierentwintig moederneukende uren per dag, zeven moederneukende dagen per week.
Kunnen ze hem er in de tussentijd niet gewoon uitstemmen dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub moet lekker Amanda en Natasia laten gaan....... en als de stemming rond is zich al gaan verheugen op het feit dat ze zeker 55 uur alleen met Brian zijn...... die wordt helemaal para brotha![]()
5quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, hoeveel minuten nog om er achter te komen dat unaniem niet lukt?
Wat een prachtige zinquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef Soury het volgende:
Ik haat dat mensen denken te kunnen denken voor een ander denken![]()
Ja, gewoon gedropt in Istanbul, in hun uppie. Haha!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Denken ze nou nog steeds dat ze iemand mee mogen nemen?
Wat hoop ik dat ze in hun upje moeten gaan.
en amanda nietquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoop dat niemand het krijgt![]()
Maar zolang Brian het niet krijgt ben ik blij![]()
Ik denk eerder dat huub doordraait als hij hem niet krijgtquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Zo gaat hij naar de twee hoogste.
Amanda met Huub.
Dan draait Rat echt door.
Dat was 48 uur geleden al bekend.... maar of dat nou automatisch meerderheid van stemmen betekent of dat de miljonairs zichzelf verplicht hebben zich aan te sluiten met de meerderheid is volgens mij niemand duidelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, hoeveel minuten nog om er achter te komen dat unaniem niet lukt?
Is door achter al gezegd dat ze iemand mee mogen nemen... van hetzelfde geslachtquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Helaas, je bent niet geselecteerd door de computer, probeer het later niet nog eens want het is kansloos.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef Prospera het volgende:
Brian vraagt ons om voor hem te sms'en
[afbeelding]
Ze mogen iemand meenemen, dat is al doorgegeven met een brief. Maar wel iemand van hetzelfde geslacht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:22 schreef Kinga het volgende:
Die blijft er gewoon rustig over denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik hoop dat niemand het krijgt![]()
Maar zolang Brian het niet krijgt ben ik blij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |