Oftewel: de PS3 versie wordt hier de duppe van. Niet dat het mij veel uitmaakt aangezien ik al voor de 360 versie zou gaan.quote:
quote:
hmmm...quote:MGS4 not confirmed for 360
Konami has not confirmed that Metal Gear Solid 4 will be released on Xbox 360, despite even more reports confirming it's on the way.
Internet rumours of a 360 conversion have run wraith on the net, but Konami, who refuses to comment on the rumours, has still made absolutely no official statement regarding a 360 version.
Rest assured that if Konami even whispers about a 360 version, its words will be splashed all over these pages before the sound leaves its giant corporate mouth. Until then, nothing is confirmed.
Dat had te maken met dat andere gerucht waarvan iemand claimde dat het in een blad stond. Er staat ook alleen dat ze niet bevestigen. Nergens in het bericht dat ik postte werd geclaimd dat Konami het had bevestigd.quote:
Voor mij naast Tekken de enige reden er 1 te kopen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef JimmieTheSaint het volgende:
MGS, boeien..
Mijn god Panick II is in da housequote:Op woensdag 30 mei 2007 21:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat had te maken met dat andere gerucht waarvan iemand claimde dat het in een blad stond. Er staat ook alleen dat ze niet bevestigen. Nergens in het bericht dat ik postte werd geclaimd dat Konami het had bevestigd.
Dus je reply slaat, zoals wel vaker, als een kut op Dirk.
En behalve dat, als zij al advocaten op sites afsturen omdat ze niet willen dat het wereldkundig wordt, waarom zouden ze het dan in godsnaam bevestigen.. Ze weigeren te reageren. Als het niet zo is, kan je gewoon keihard nee zeggen.
.
Wsl hebben ze een deal met Sony dat het een tijdje stil blijft zodat niet iedereen en masse de PS3 laat liggen. Voor zover dat al niet gebeurt.
.
Absoluut. Maar ik beschouw MGS4 inmiddels net zo exclusief als Assassin's Creed destijds was.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
voorlopig is en blijft het een PS3 exclusive.
Dat van Assassin's Creed moet men mij eens even uitleggen, want die game is nooit als PS3 exclusive aangekondigdquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik beschouw MGS4 inmiddels net zo exclusief als Assassin's Creed destijds was.
Behalve dat, de installbase van de ps3 is ook veel te klein om MGS4 ook maar enigszins rendabel te maken.
Time will tell iig. Als ie al komt duurt het iig tot 2008, dus we hebben nog even..
En nogmaals, Konami's reactie was op de bericht dat het in het gameblad zou staan.
Maar discussie verder is zinloos. We zullen moeten afwachten..
Je blijft jezelf overklassen qua ongekende stupiditeit. Mijn hemel zeg,quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat van Assassin's Creed moet men mij eens even uitleggen, want die game is nooit als PS3 exclusive aangekondigdDie vergelijking die je nu trekt vind ik overigens nogal achterlijk, want MGS was nooit timed exclusive geweest. Op Substance na verschenen alle delen alleen op de Playstation.
Dat zeg ik zelf net, dyslect.quote:En MGS 4 hoef je dit jaar niet te verwachten hoor, 2008 aldus Konami.
''Dus we hebben nog even''quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je blijft jezelf overklassen qua ongekende stupiditeit. Mijn hemel zeg,.
Is het je uberhaupt OOIT wel eens gelukt om een zin in de juiste context te lezen?
Ik ga hier niet eens meer op in... Lees mn post nog een keer, geef dan een antwoord dat ergens op slaat..
[..]
Dat zeg ik net zelf, dyslect..
Heel goed, je bent er bijna.. Lees nou eens dat stukje wat daarvoor staat... En wat staat daar?quote:
Met "we" bedoel ik jij en ik. We hebben nog even voordat het duidelijk wordt.quote:Wat we? Voordat de aankondiging omtrent de Xbox 360 versie naar buiten komt? Als het spel überhaupt op 360 gaat verschijnen, praten we over een release van 6 maanden later (timed exclusive dus). Konami zal de aankondiging echt niet voordat de PS3 versie in de winkels ligt bekend maken hoor. Dat zal gebeuren nadat de PS3 versie al enige tijd in de winkels ligt. Maar goed we praten hier over als, als en nogmaals als. Zover is het allemaal nog niet.
De enige vergelijking die ik trok was dat het beide een slecht bewaard geheim was, autistquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat jij wil Panick, maar je vergelijking met Assassin's Creed is van het niveau appels en peren. We zullen zien wie er hier zijn gelijk krijgt
Ubisoft en een geheimquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De enige vergelijking die ik trok was dat het beide een slecht bewaard geheim was, autist.
Verder helemaal niets.. Hebben je ouders niet eens de moeite genomen om je op de basisschool te zetten ofzo?
Ach ja zoals er zaken op de 360 zijn die de PS3 versie tegenhouden zo zal het omgekeerde eveneens voorkomen. Dat is nou eenmaal inherent aan multi-console development, het zijn platforms met verschillende limieten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oftewel: de PS3 versie wordt hier de duppe van. Niet dat het mij veel uitmaakt aangezien ik al voor de 360 versie zou gaan.
Net zoals DMC trouw was bedoel je?quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ubisoft en een geheim![]()
! Kom op zeg, zelfs een gaylord kon ruiken dat het spel ook op de Xbox 360 zou verschijnen. Voor Assassin´s Creed was er geen reden waarom het spel niet op de Xbox 360 zou verschijnen, maar voor MGS is die er nog wel. De serie is de afgelopen jaren Sony trouw gebleven. Heb je überhaupt kaas gegeten van de afgelopen generatie of kom je nu pas instromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |