Don't know, and really don't give a damn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:26 schreef Bruce117 het volgende:
#Team.Quakenet heeft ook een user met ruim 7 miljoen keys verloren.
Is die toevallig overgelopen naar ons ?
Heeft die zich misschien aangesloten bij ons topteam?
If you can't beat them, burn themquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:29 schreef Deansensitized het volgende:
If you can't beat them, join them
quote:Op donderdag 31 mei 2007 08:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
If you can't beat them, burn them![]()
Welkom!quote:
Wel beet houden dan hèquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef LasTeR het volgende:
Lol, voor die mousemiles hé, moet je je muis eigenlijk op een lopende band zetten.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:14 schreef LasTeR het volgende:
Als je gaat gamen komen er ook flink wat keys/clicks bij of niet.
klopt. ik speel regelmatig bf2 thuis en als je een uurtje of 2 uurtjes speelt heb je er zo weer 10.000 strokes bij. en je legt veel meters af met je muisquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:14 schreef LasTeR het volgende:
Als je gaat gamen komen er ook flink wat keys/clicks bij of niet.
Probeer eens 3490? (KB, WhatPulse poort artikel)quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:52 schreef guitarist.nl het volgende:
Welke poort gebruikt WP?
Ik heb d'r net eentje aangemaakt maar hij kan geen verbinding maken
Er komt een user bij met 30miljoen keys, wat had je dan verwacht?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef swarmahoer het volgende:
ondankts het stijgen zak ik in plaatsk moet meer typen
owja kloptquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Er komt een user bij met 30miljoen keys, wat had je dan verwacht?
Die staat niet open op school!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:14 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Probeer eens 3490? (KB, WhatPulse poort artikel)
De oude versie gebruiken dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Die staat niet open op school!
omg, vergeef mequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:15 schreef Xebber het volgende:
[..]
Ga jij eens rap terug naar school. En maak eens heel wat huiswerk! Op de computer uiteraard, anders hebben we d'r niets aan.![]()
Jawel, maar de poort waarover de applicatie communiceert niet. Dus als de poort niet open staat, kun je wel een proxy instellen, maar dat helpt je nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan je niet een proxy instellen in WP?
nog aanmelden bij Fok! team eh!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Nou nou nou??
Heb account ingesteld en heb whatspulse geïnstalleerd.. Is het zo goed?
kan je onderin doen bij dat Wtje in je taakbalk rechtsquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja ook gedaan.. waneer moet ik pulsen dan?
En wat is dit?
Hoe zet je je autopulse op 1k?
Ga naar:
1: Program Settings.
2:"Pulse every" bij "keys" de stand op 1000 zetten.
3: Zorg dat je proxy uit staat, of indien wel proxy, deze goed zet, zodat er gepulst kan worden.
4: Klik op OK.
Oh dat pulst hij bij elke 1000 keys natuurlijk![]()
dan zou ik nog nooit pulsen (tenzei update windows) want mijn pc gaat alleen in standbyquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:35 schreef LasTeR het volgende:
Ik doe gewoon Pulse before proper shutdown.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |