Het is allemaal te ingewikkeld voor ze. Wij lopen hier automatiseringsachtig gezien ongeveer 5 jaar achter.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:10 schreef Pheno het volgende:
Ja dus? Ik heb progs geschreven voor banken.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is allemaal te ingewikkeld voor ze. Wij lopen hier automatiseringsachtig gezien ongeveer 5 jaar achter.
Ik zou me verdiepen in de zieke kunst van excle functies, dan heb je ze zo gemaakt, denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:17 schreef Kuukske het volgende:
Excel hebben we dan weer wel.
Werkt het dan ook met het studentenadmi systeem?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:17 schreef Pheno het volgende:
Ik zou me verdiepen in de zieke kunst van excle functies, dan heb je ze zo gemaakt, denk ik
Herhalende acties schreeuwen om kleine programma's, al zijn het excel scriptjes.
Mijn aartsvijand.quote:
quote:
Inddquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:28 schreef Kuukske het volgende:
Ieder z'n meug Speedo.
Ja hier ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:30 schreef Sjowhan het volgende:
Veel werk te doen, maagoed.
Cijfertjesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben inmiddels ook gearriveerd. Ik mag weer verder met m'n rendementscijfertjesgedoe.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:05 schreef JDude het volgende:
Ik blaat ook weer mee.
als je daar cijfertjes kan exporterenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werkt het dan ook met het studentenadmi systeem?
Ik moet weten wie wanneer en hoelang heeft gestudeerd tot ze zijn afgestudeerd in jaar X.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:18 schreef Pheno het volgende:
als je daar cijfertjes kan exporteren
Zoeen mooi weer buiten, ik zou er geen problemen mee hebben om ergens in een wei te moeten staan nu.quote:
Nou inderdaad. En volgende week 25 graden! Bof ik even dat ik slechts 3 dagen werk.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:24 schreef JDude het volgende:
Zoeen mooi weer buiten, ik zou er geen problemen mee hebben om ergens in een wei te moeten staan nu.
Kun je dat er digitaal uitkrijgen in een tekstbestand ofzo? Of moet je dat handmatig overtypen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet weten wie wanneer en hoelang heeft gestudeerd tot ze zijn afgestudeerd in jaar X.
Maandag naar Luxembourgquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Nou inderdaad. En volgende week 25 graden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |