Luuk!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef sanni het volgende:
sow...weer een nieuwe? Gaat snel. Onderstaande al bekend?
[afbeelding]
PicLens
Ik wilde weten of je het direct op een 5.1 setje hebt aangesloten mbv een optical kabel of dat je het via een tuner of stereotoren afspeelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Yup...bevalt prima. Aangesloten op een 5.1 set in de woonkamer. Afspelen gewoon met iTunes natuurlijk.
Oeh gaaf! Nu nog ff wachten op de FF uitvoering!quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:19 schreef sanni het volgende:
sow...weer een nieuwe? Gaat snel. Onderstaande al bekend?
[afbeelding]
PicLens
Yup, direct aangesloten op de Airport Express.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:41 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ik wilde weten of je het direct op een 5.1 setje hebt aangesloten mbv een optical kabel of dat je het via een tuner of stereotoren afspeelt.
Ik heb hier namelijk een 5.1 speakersetje staan, maar die kan alleen mbv 3 mini jacks worden aangesloten. Dus dacht ik eraan om ze aan te sluiten op een tunes met optical input om zo m'n muziek af te spelen.. Nu alleen een geschikte tuner vinden.
En dan zo hele steden in kaart brengenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Google heeft verder ook sneaky een feature toegevoegd aan hun Googlemaps...
StreetView!!
Dikke link naar streetview die de layout verkloot
Apple Store op 5th Avenue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |