Hij is dus toch gekomen, yes!! Ben er heel blij mee, er gaan maar 2 T-shirtjes terug.... Foto's:
Jurkje! Moet nog wel een strapless BH kopen. Hij blijft wel stevig om je borsten zitten maar dan nog, als ene lolbroek hard aan je jurk trekt sta je wel bloot
![]()
![]()
![]()
Topje en hét rokje!
![]()
Rokje solo, nog ietwat gekreukt. Ben blij dta ik een XS genomen heb want ik kan me goed voorstellen dat hij in een S zo op m'n enkels gelegen had. Hij zit heel lekker en staat erg leuk, maar hefet wel de neiging om omhoog te kruipen, maar och... hij is gaaf!
![]()
Ja dit staat dus niet, maar daar gaat het niet om
![]()
Dit is 1 van de hemdjes van dat setje van 4,90, de witte is erg doorschijnend. Ze zijn errug lang! Op advies van iemand uit het vorige topic ook in XS bestelt, maar ik denk dat S ook aardig gevallen had. Ik ga ze wel houden, de roze draag ik nog wel maar de witte is lekker als pyjama denk ik
![]()
![]()
Dit shirtje gaat terug. Had hem ook in het oranje, die zit nog ind e verpakking. Hij zit erg los en staat daardoor ook niet mooi langs de hals, decolleté is erg open en moet er eigenlijk een hemdje onder dragen, maarja, dan is het toch te warm en trek ik het toch niet aan.
![]()
En nog een topje, valt perfect en je kunt er precies een BH onder aan. Die blijft ook!
![]()
![]()
Dat was 'm weer, lang op gewacht maar ben erg blij dattie er is!
I had a signature once. It was awful.