Bij mij kreeg ik het alle 2 de keren exact een week nadat ik het op de website besteld hadquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:18 schreef TC_Artemis het volgende:
Bestelling verzonden
Hoe lang duurt het nu nog ongeveer?
Uhh, 5 jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 08:31 schreef Biefstuk het volgende:
Ik zal eens in de stad kijken, zit volgens mij ook een H&M
Zaterdag ochtend, openingstijd naar binnen en graaien![]()
Zover ik wist 3quote:
Okee, dan snap ik nu ook eindelijk waarom maat 36 mij wel altijd goed past en maat S mij vaak toch vrij ruim zit... (qua topjes dan, broeken heb ik 38/M)quote:Op dinsdag 5 juni 2007 11:51 schreef Pearl22 het volgende:
Oja, ik ben er eindelijk achter waarom ik in maat s pas bij de H&M: maat s = 36/38 en maat m = 40/42.
Altijd maar standaard aangenomen dat ik wel m zou moeten hebben, staat het gewoon bij de maattabellen dat het dus niet zo is.
Whiej alles is binnen en het staat allemaal leuk en mooi en ik ben helemaal blijjjquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:20 schreef Sabinee het volgende:
Mijn bestelling die begin juni moet binnenkomen:
[afbeelding]
Heb er zin in
dat kylie jurkje heb ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:16 schreef Sabinee het volgende:
[..]
Whiej alles is binnen en het staat allemaal leuk en mooi en ik ben helemaal blijjj![]()
slippersquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:30 schreef Addict89 het volgende:In Amsterdam hadden ze nog dé slippers in het wit in mijn maat
Gewoon doen of je neus bloedt en terugsturen!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke jongens even een vraagje!
Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan, en er zijn wat dingen die ik wil terugbrengen in de winkel.
Op de factuur staat als datum 20 mei. Volgensmij heb ik het pakketje later gekregen, maar weet het niet zeker. Anyway, ik ben dus eigenlijk niet meer op tijd met retourneren (14 dagen).
Wat nu? Waar wordt naar gekeken in de winkel?
Kan ik het nog terugbrengen...?
In de winkel vertelden ze me dat ze daar gewoon de 30 dagen omruiltijd hanteren...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:25 schreef Laura 2000 het volgende:
Oke jongens even een vraagje!
Ik had een tijdje geleden een bestelling gedaan, en er zijn wat dingen die ik wil terugbrengen in de winkel.
Op de factuur staat als datum 20 mei. Volgensmij heb ik het pakketje later gekregen, maar weet het niet zeker. Anyway, ik ben dus eigenlijk niet meer op tijd met retourneren (14 dagen).
Wat nu? Waar wordt naar gekeken in de winkel?
Kan ik het nog terugbrengen...?
Hard trekken en strak houden op de naad van boven en onderste deel, ik heb daar het topje van. Precies hetzelfde probleemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:16 schreef Miss_S het volgende:
een van mijn nieuwe jurkjes
[afbeelding]
alleen jammer dat ik hem niet alleen aan en uit kan doen vanwege de rits
ben altijd bang dat ik het kapot trekt maar gewoon oefenen dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:49 schreef Ils het volgende:
[..]
Hard trekken en strak houden op de naad van boven en onderste deel, ik heb daar het topje van. Precies hetzelfde probleem![]()
Ja, ik ook. Maar het zit ook precies op die naad van dat bovenstukje en eronder. Daar moet de rits overheen, en dat werkt niet echt..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben altijd bang dat ik het kapot trekt maar gewoon oefenen dus
In Nederland hangt ook gewoon vrijwel alles er nog hoor, alleen die zwart met witte kimono en die riemen hebben we niet meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:35 schreef Linnie20v het volgende:
Ben net terug uit Frankrijk en daar hadden ze in de H&M (Annecy - Franse Alpen) nog bijna alles over uit de Madonna collectie. Slaat daar stukken minder aan zo blijkt..?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |