en binas == bijbel dus das waar en dus ga je vor Cquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja precies, dat hadden veel mensenDe binas zei 3 en het plaatje zei 2 en 3
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef switchboy het volgende:
[..]
en binas == bijbel dus das waar en dus ga je vor C
Wat heet juistquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:26 schreef Juzme het volgende:
[..]
Jaja, jij misschien niet maar wij wel. Jij hebt niet eens de juiste BINAS![]()
Ach, ik wilde je Binas niet beledigen hoor! Je hebt niet eens het tabelletje waar het allemaal omgaat in je oh zo prachtige Binas... Dat bedoelde ik. Nu weer goed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heet juist![]()
Niks mis met mijn Binas hoor
![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Robier het volgende:
Volgens mij wilden ze je met vraag 23 aan het denken zetten, je kon in de grafiek onderaan de pagina kijken welke kleur voor Na en welke kleur voor K stond. Je wist zo dat de lichtgrijze rondjes voor de K ionen en de donkergrijze rondjes voor de Na ionen stonden. Vervolgens moest je nog uitzoeken of de dunne pijltjes van links naar rechts de kaliumkanaaltjes of de wat dikkere pijlen de kaliumkanalen waren. Dit kon je onder andere doen door naar de antwoorden te kijken (fase1+2+3 stond er niet bij, dus de dunne pijlen vielen af). Vervolgens kan je dus concluderen dat het wel de dikke pijlen in fase 2 en 3 moeten zijn.
Om te voorkomen dat je dit in de binas opzoekt en je te verplichten om gebruik te maken van je vaardigheden om informatie te interpreteren hebben ze een plaatje gebruikt dat niet overeenkomt met het plaatje in de binas.
Anders hadden ze van de vraag net zo goed kunnen maken:
"Staan de kaliumkanaaltjes open tijdens de rusttoestand, de depolarisatie of de repolarisatie?"
Met als antwoorden:
Alleen tijdens de rusttoestand.
Alleen tijdens de depolarisatie.
enz.
Dán was het een simpele binas vraag geweest.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef switchboy het volgende:
[..]
en binas == bijbel dus das waar en dus ga je vor C
quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:31 schreef Juzme het volgende:
[..]
Ach, ik wilde je Binas niet beledigen hoor! Je hebt niet eens het tabelletje waar het allemaal omgaat in je oh zo prachtige Binas... Dat bedoelde ik. Nu weer goed?
Klopt ookquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:35 schreef Juzme het volgende:
Tja, ik heb het niet in Binas opgezocht, ik had het zo geleerd. En ik vind het achterlijk dat ze dan opeens iets anders gaan beweren. 10 x 2 blijft 20 wat ze me ook proberen aan te praten
2-delig ja, dus in 2 stappen opschrijven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef Nad-ja het volgende:
[..]
Bij vraag 4 kon je 2 punten krijgen. Bij biologie (en bij bijna alle vakken) is het vaak zo dat je 1 punt kunt krijgen voor een 1-delig antwoord en 2 punten voor een 2-delig antwoordZo heeft onze leraar het ons aangeleerd..
Maar vraag 4 is toch ook gewoon 1 antwoord?quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:37 schreef 61neorej het volgende:
[..]
2-delig ja, dus in 2 stappen opschrijven.
Niet 2 totaal verschillende redenen, dan staat dat er normaal gesproken wel bij.
Vraag 28 met die lamine, heb ik in het 1e tekeningtje dat hele intron zwart gekleurd, ipv een streepje waar het intron nu begint, mja zal wel goed zijn hoop ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |