uh ja dat zegt het antwoord modelquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:20 schreef MaxC het volgende:
Jah, hoe kom je in godsnaam bij Glycine?![]()
Ik had iets met proaline ofzo
Eh, waar was dat precies voor van belang? Ik had het ook in Binas gevonden, het is volgens mij ook echt antwoord C op vraag 23, maar goed :squote:
ja dat klopt maar mijn antwoord vond ik beter:quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:42 schreef Houtspeer het volgende:
Bij vraag 3, de antwoord is stijging van vrouwelijke kenmerken, maar ik had de woord 'vrouwen' niet opgeschreven. Kut..
Omdat in de tekst namelijk die gonadotrope hormonen genoemd worden en in de vraag nadrukelijk staat waarom het in DIT geval beter is om een ander te gebruiken. Het antwoord van die vrouwelijke kenmerken geldt altijd en niet speciaal in dit geval..quote:Vraag 3:
antwoord zegt: Blabla vrouwelijke uiterlijke kenmerken.
Maar is het niet veel beter om te zeggen dat eustradiol te productie van gonadotrope hormonen produceert en zo juist de sperma-productie verhoogd terwijl je deze wil verlagen?
vraag13:
waarom kan dit A zijn, deze receptoreiwitten zijn toch die van je eigen rode-bloedcellen, hoe kan je die nou gaan aanvallen met een vaccin?
waarom is dat echt een ander examen? als ik naar die antwoorden kijk, zie ik veel dezelfde dingen, maar een aantal moeilijke dingen die wij hadden staan daar gewoon niet inquote:
Geen idee.. maar dat klopt ja.. overigens hebben wij op het scherm ook een aantal moeilijke dingen gehad..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:46 schreef bloempje18 het volgende:
[..]
waarom is dat echt een ander examen? als ik naar die antwoorden kijk, zie ik veel dezelfde dingen, maar een aantal moeilijke dingen die wij hadden staan daar gewoon niet in![]()
ik dacht B want je wil alleen mannetjes muggenquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:41 schreef EricT het volgende:
Vraag 3:
antwoord zegt: Blabla vrouwelijke uiterlijke kenmerken.
Maar is het niet veel beter om te zeggen dat eustradiol te productie van gonadotrope hormonen produceert en zo juist de sperma-productie verhoogd terwijl je deze wil verlagen?
vraag13:
waarom kan dit A zijn, deze receptoreiwitten zijn toch die van je eigen rode-bloedcellen, hoe kan je die nou gaan aanvallen met een vaccin? Dan val je dus je eigen rode bloedcellen aan![]()
vraag 3, daar ben ik natuurlijk 100% zeker van. Vraag 17 vind ik gewoon een rare redenatie, maar daarover krijg ik nog wel een email van mn biologiedocent(en)quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:46 schreef Houtspeer het volgende:
Dan heb je het gewoon goed hoor. Het zou erg lauw zijn als de enige echte antwoorden op dat stukkie papier zit. Jij hebt het gewoon goed als het natuurlijk klopt wat er staat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |