SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee, alleen een gewone rekenmachine.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef Houtspeer het volgende:
Geen GR? Mogen we dat niet gebruiken?
De betere oldskool-staartdelingenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:59 schreef MaxC het volgende:
Succes iedereen![]()
Vooral Houtspeer zonder rekenmachine![]()
Ik had 2,6. 2,5-3 zal allemaal wel mogen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:55 schreef MaxC het volgende:
Ik heb trouwens bij de 1e 2,75 ha. Word ik nu gestraft omdat ik zo nauwkeurig werk?
Dat was nog niet het vaagstequote:Op woensdag 30 mei 2007 17:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o je moest een bacteriegroep noemen echt van wtf![]()
![]()
had ik dus ook, vond hem wel te doen, heb ik maar 29 punten en ik moet een 4,8. Dus dan maar hopen op een normering van 1,0.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:08 schreef Kantar het volgende:
WTF? Ik vond hem echt mega-makkelijk en ik zit net na te kijken, heb ik maar 27 punten!
Ik heb wel telkens 0 punten gegeven als ik niet meer wist wat ik had, maar toch, dit valt wel erg tegen.
Ik moet een 4,9 hebben voor een 6 en die kan ik nu dus wel vergeten denk ik..
![]()
Die had ik fout, wel goed aantal rode bloedcellen berekend. Maar dacht dat er genoeg nieuwe aangemaakt werd in het beenmergquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een volwassen man heeft 7L bloed
toch?
Nope, ongeveer 5,5quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een volwassen man heeft 7L bloed
toch?
Soort binas maar dan dikkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is biodata
ja ik heb ook c, dat stond inderdaad in de binas!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik had bij 23 eerst F want dsat zag ik aan t plaatje
in de binas stond dat het C moest ziijjn
en nu heb ik t fout?
Ik heb precies hetzelfde...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik had bij 23 eerst F want dsat zag ik aan t plaatje
in de binas stond dat het C moest ziijjn
en nu heb ik t fout?
ik had argine, had ze eerst naar rna gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:20 schreef MaxC het volgende:
Jah, hoe kom je in godsnaam bij Glycine?![]()
Ik had iets met proaline ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |