had ik dus ook, vond hem wel te doen, heb ik maar 29 punten en ik moet een 4,8. Dus dan maar hopen op een normering van 1,0.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:08 schreef Kantar het volgende:
WTF? Ik vond hem echt mega-makkelijk en ik zit net na te kijken, heb ik maar 27 punten!
Ik heb wel telkens 0 punten gegeven als ik niet meer wist wat ik had, maar toch, dit valt wel erg tegen.
Ik moet een 4,9 hebben voor een 6 en die kan ik nu dus wel vergeten denk ik..
![]()
Die had ik fout, wel goed aantal rode bloedcellen berekend. Maar dacht dat er genoeg nieuwe aangemaakt werd in het beenmergquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een volwassen man heeft 7L bloed
toch?
Nope, ongeveer 5,5quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
een volwassen man heeft 7L bloed
toch?
Soort binas maar dan dikkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
wat is biodata
ja ik heb ook c, dat stond inderdaad in de binas!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik had bij 23 eerst F want dsat zag ik aan t plaatje
in de binas stond dat het C moest ziijjn
en nu heb ik t fout?
Ik heb precies hetzelfde...quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik had bij 23 eerst F want dsat zag ik aan t plaatje
in de binas stond dat het C moest ziijjn
en nu heb ik t fout?
ik had argine, had ze eerst naar rna gemaakt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:20 schreef MaxC het volgende:
Jah, hoe kom je in godsnaam bij Glycine?![]()
Ik had iets met proaline ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |