ze is idd niet speltechnisch bezig idd, maar heeft wel de meeste 'vrienden'in het huis, ik denk eerlijk gezegd dat als het om echt gunnen gaat, het haar door iedereen het meest gegund wordtquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:49 schreef akveor het volgende:
Het zou toch belachelijk zijn mocht Amanda deze stemming krijgen. Speltatisch inzicht heeft ze duidelijk niet en alles wordt door Brian voorgekauwt.
Jaap is nu op een acceptabel rans niveau en speelt het spel best leuk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook ik. Toen was het spel veel subtieler, niet van dat grove, ranzige. Zonder pies- en poep-gegooi.
Ja! Tactische besprekingen tussen Stephan en Nico in de gameroom... toen vonden we dat al vrij ver gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk met regelmaat terug aan de eerste maanden van DGK.
die waren idd erg leuk om te volgenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja! Tactische besprekingen tussen Stephan en Nico in de gameroom... toen vonden we dat al vrij ver gaan![]()
Het is absoluut een huppelkutje, goedkope snol, straatvechter en ranzig wijf, maar ik denk oprecht dat niemand in dat hok een hekel aan haar heeft. Ze fladdert er gewoon doorheen.( No pun intended)quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:49 schreef akveor het volgende:
Het zou toch belachelijk zijn mocht Amanda deze stemming krijgen. Speltatisch inzicht heeft ze duidelijk niet en alles wordt door Brian voorgekauwt.
bewerkstelligt - toch?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
Hier de nieuwe na het volmaken van deze:
[COS# 1569] Waar iedereen iedereen bewerkstelligd.
Veel te vroeg open en dan nog een vout in de TTquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:53 schreef akveor het volgende:
Hier de nieuwe na het volmaken van deze:
[COS# 1569] Waar iedereen iedereen bewerkstelligd.
What ever gaat mij erom dat we door kunnen lullen als de wannabee miljonairs op de bank zitten en een pre stem uitbrengt.quote:
die hoef je er ook helemal niet bij te halenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:55 schreef lorence1 het volgende:
[..]
we zitten op fok maar laten we aub niet gaan fokschapen![]()
nou ja goed, tis wel een TT hequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:56 schreef akveor het volgende:
[..]
What ever gaat mij erom dat we door kunnen lullen als de wannabee miljonairs op de bank zitten en een pre stem uitbrengt.
nee klopt je hebt gelijk het is tt, maar d/ t what the fok! ben hier voor mijn lolquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
die hoef je er ook helemal niet bij te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |