Zo, jij durft. De zwarte diva een figurant noemen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Alles maar dan ook alles, in het huis en op de forums, alles draait om Huub en Brian, de rest zijn figuranten (Jaap komt nu ook om de hoek kijken)
amanda was huub voor en heeft eric erover ingelicht, daarna heeft huub het hem ook verteldquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet even richting keuken. Maar wil effe weten of Huub al aan Eric verteld heeft dat hij een ontslagronde voor hem had aangevraagd.
En de grooste hebberd is Huub, zelf Eric gunt hij het niet.
Achter de rug is idd Eric's styloquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric probeert achter Huub's rug om nog snel de stem van Lieke te krijgen.
hij wist het overigens al van meet af aan, hoe die het wist is echter vaag gebleven, waarschijnlijk achterquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:40 schreef lorence1 het volgende:
[..]
amanda was huub voor en heeft eric erover ingelicht, daarna heeft huub het hem ook verteld
Ach weet je ik mag eigenlijk niemand meer in het huis. Wat voor leuke, intelligente mensen zitten er nu nog in de villa? Wat voor leuke gesprekken heb ik de afgelopen maanden nog gezien. Het spelelement is ook zo goed als dood de enigen die nog iets maken van het spel zijn Huub en Jaap met alle nadelen daarbij.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Zo langzamerhand is iedereen de megalomane attitude van die agressieve dwergmarmot zat.![]()
das waarquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:38 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ajoh des te spannender is de stemming voor je![]()
Jammer, iets te vaak het woord 'script' in een enkele post. Maakt het ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:42 schreef Gast_op_afstand het volgende:
.. grappig.. dit is echt spel.. nu, complotten, tactieken.. duidelijk te volgen! En weet je... dat is nu echt eens script.. Ze moeten tactische besprekingen overdoen als het geluid niet goed is... nu de tussentijdse peilingen.. óók script! Maar ik vind het een goed script!! Door dit gaat het ergens over.. Dit is het eerste echte script! En het beste.. ( tot nu toe dan! ; -)
Het blijft een pisnicht....quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eric probeert achter Huub's rug om nog snel de stem van Lieke te krijgen.
Lieke is door die pisnicht nooit fatsoenlijk behandeld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Het blijft een pisnicht....Maar proberen kan ie het altijd. Overigens snap ik ook niet dat Lieke en Eric niet teamen.
ik denk dat dat bewijst dat ze echt verliefd is op huub, voor het spel had het van haar slimmer geweest met eric te backenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Het blijft een pisnicht....Maar proberen kan ie het altijd. Overigens snap ik ook niet dat Lieke en Eric niet teamen.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer, iets te vaak het woord 'script' in een enkele post. Maakt het ongeloofwaardig.
Ik denk met regelmaat terug aan de eerste maanden van DGK.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach weet je ik mag eigenlijk niemand meer in het huis. Wat voor leuke, intelligente mensen zitten er nu nog in de villa? Wat voor leuke gesprekken heb ik de afgelopen maanden nog gezien. Het spelelement is ook zo goed als dood de enigen die nog iets maken van het spel zijn Huub en Jaap met alle nadelen daarbij.
hoe script maakt script het script woord script script script de script post script ongeloofwaardig script dan script?quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer, iets te vaak het woord 'script' in een enkele post. Maakt het ongeloofwaardig.
ik heb idd ook geen voorkeur meer voor de winnaar, ik gun het ze allemaal niet meer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk met regelmaat terug aan de eerste maanden van DGK.
Ook ik. Toen was het spel veel subtieler, niet van dat grove, ranzige. Zonder pies- en poep-gegooi.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk met regelmaat terug aan de eerste maanden van DGK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |