Eenschquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef Day het volgende:
Deze reis is echt fantastisch voor de ontwikkelingen in het huis.
Dat leek mij ook de bron...!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ook het doorkletsen van Palma en Herma moet je niet onderschatten.
he bah wat flauwquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, hij staat niet meer in het fofotboek.
Eigenlijk is het meer de ruzie van vanochtend. De stemming had ook wel kunnen gaan over een kroketje halen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef Day het volgende:
Deze reis is echt fantastisch voor de ontwikkelingen in het huis.
De stemming wordt vast verziekt... 52%quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:25 schreef akveor het volgende:
Hebben jullie de poll gezien op de TIEN site:
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Vraag: Gaat er iemand naar Istanbul?
A.) De stemming wordt vast verziekt...
B.) Zeker, anders is het zonde!
C.) Lastig, maar niet onmogelijk!
Dus niemand gaat?
Dat lijkt me sowieso trouwens al geen beroerde combinatie voor zo'n reisjequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:29 schreef Day het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de kans voor Brian verkeken en hebben Eric en Amanda nu ook een grote kans om te gaan?
Ik moet even richting keuken. Maar wil effe weten of Huub al aan Eric verteld heeft dat hij een ontslagronde voor hem had aangevraagd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer de ruzie van vanochtend. De stemming had ook wel kunnen gaan over een kroketje halen.
Het enige wat mij voornamelijk opvalt is dat het allemaal hebberts zijn. Met Amanda voorop.
JA, hij heeft Eric verteld dat die was aangevraagd en weer is ingetrokken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet even richting keuken. Maar wil effe weten of Huub al aan Eric verteld heeft dat hij een ontslagronde voor hem had aangevraagd.
En de grooste hebberd is Huub, zelf Eric gunt hij het niet.
Jaap zal toch nooit voor een van hen stemmen? Zeg me dat het niet waar is. Dat zou ik zo'n afknapper vinden ik vind het al moeilijk als Amanda deze grote stemming zou krijgen. Om vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:29 schreef Day het volgende:
Dus als ik het goed begrijp is de kans voor Brian verkeken en hebben Eric en Amanda nu ook een grote kans om te gaan?
Zet um maar op de boot... als ie niet op tijd terug is gewoon het hek op slot gooien. Niks verloren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric heeft vliegangst.
Nederlands graag Dayquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:33 schreef Day het volgende:
Ik zou het echt schitterend vinden als noch Huub noch Brian gaat, de conjo's!
Juist vanwege het feit dat Huub de reis zó duidelijk naar 'm toetrekt, zou ik het schitterend vinden als Eric/Amanda 'm krijgt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef Taurus het volgende:
Eric denkt dat ie ook nog wel naar hem kan gaan. Lieke of Jaap zou best 's op hem kunnen stemmen. Ik denk 't niet, maar goed. Ik snap wel dat ie weer zo'n "huub speelt weer de baas, ik moet dat niet toelaten, ik doe ff alsof ik ook kans maak, kom nou"-moment heeft.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:29 schreef Day het volgende:
Zo langzamerhand is iedereen de megalomane attitude van die agressieve dwergmarmot spuugzat.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:35 schreef Taurus het volgende:
Eric denkt dat ie ook nog wel naar hem kan gaan. Lieke of Jaap zou best 's op hem kunnen stemmen. Ik denk 't niet, maar goed. Ik snap wel dat ie weer zo'n "huub speelt weer de baas, ik moet dat niet toelaten, ik doe ff alsof ik ook kans maak, kom nou"-moment heeft.
Tsja, hij moet eruit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
De stemming wordt vast verziekt... 52%
Zeker, anders is het zonde! 14%
Lastig, maar niet onmogelijk! 34%
Als de voorwaarden blijven zoals ze zijn, zonder ongelezen (niet getoonde) kleine lettertjes, hóórt dit tripje er gewoon niet uit te gaan.
ajoh des te spannender is de stemming voor jequote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef grazygirl het volgende:
ik ben de draad kwijt weet niet meer wie wie nou kan vertrouwen en ik snap er helemaal geen jota meer van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |