idd in evnetie vluchten de bewoners weg vanwege teveel toeristen is bijna geen leven meer daar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef jimjim1983 het volgende:
nou kijk naar al die fucking toeristen in venetiedat wil ik echt dus niet in amsterdam hebben.
alleen in de zomertijd. daarnaast is venetië natuurlijk nog nauwelijks bewoond door venetianen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd in evnetie vluchten de bewoners weg vanwege teveel toeristen is bijna geen leven meer daar.
Je zou ook knettergek worden van al die tortelduifjes, denk ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen in de zomertijd. daarnaast is venetië natuurlijk nog nauwelijks bewoond door venetianen.
ik heb op het rokin gewoond en daar lopen de hele dag toeristen. het gaat mij om de pvda met cohen, waardoor amsterdam gewoon geen gezellige uitstraling heeft. het zijn stuk voor stuk achteraf lullende zuurpruimen. zachte heelmeesters, die volgens mij niet doorhebben (of vooral niet willen hebben) wat hun eigen aandeel in amsterdam is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Je zou ook knettergek worden van al die tortelduifjes, denk ik
Absoluut waar, maar stel je voor dat we nu nog Patijn hadden gehad, dan was het oorlog. Bij nader inzien, dat was misschien wel een stuk beter geweest voor de stad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb op het rokin gewoond en daar lopen de hele dag toeristen. het gaat mij om de pvda met cohen, waardoor amsterdam gewoon geen gezellige uitstraling heeft. het zijn stuk voor stuk achteraf lullende zuurpruimen. zachte heelmeesters, die volgens mij niet doorhebben (of vooral niet willen hebben) wat hun eigen aandeel in amsterdam is.
Wat is volgens jou een gezellige uitstraling? En hoeverre komt dat niet overeen met het beleid dat Amsterdam voert?quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb op het rokin gewoond en daar lopen de hele dag toeristen. het gaat mij om de pvda met cohen, waardoor amsterdam gewoon geen gezellige uitstraling heeft. het zijn stuk voor stuk achteraf lullende zuurpruimen. zachte heelmeesters, die volgens mij niet doorhebben (of vooral niet willen hebben) wat hun eigen aandeel in amsterdam is.
het homo aaien mag ook wel wat minder, helaas staat het pvda verkiezingsprogramma er bol vanquote:2.3 Positie van homo’s
Uitgangspunten
Hoewel homoseksualiteit in Amsterdam breed geaccepteerd is zijn er kringen die beslist nog niet zover zijn, zoals de sportwereld, de ouderenzorg, sommige culturele en religieuze minderheden en een deel van de pubers. De emancipatie van homo’s in deze kringen wordt waar nodig en mogelijk gestimuleerd. Homo-emancipatiebeleid moet een expliciete plek krijgen in het diversiteits- en/of emancipatiebeleid van de gemeente, stadsdelen en gesubsidieerde partners.
Actiepunten
• Amsterdam geeft actieve steun aan maatschappelijke organisaties die strijden voor gelijke rechten van homoseksuelen en Amsterdam wordt actief gepromoot als een homostad. Bij de ontwikkeling van het homobeleid worden Amsterdamse homo-organisaties actief betrokken.
• Om discriminatie van jonge homo’s op school te voorkomen en te bestrijden moet in het onderwijs goede voorlichting worden gegeven. Overleg over de ontwikkelingen op dit gebied tussen gemeente, scholen voor middelbaar onderwijs en ROC blijft nodig.
• Samen met belangenorganisaties voert de gemeente een specifiek en actief voorlichtingsbeleid om discriminatie van homo’s onder niet-westerse groepen te bestrijden.
• Met de besturen van verzorgingshuizen worden afspraken gemaakt over bestrijding van discriminatie. Waar nodig ondersteunt het stadsbestuur projecten gericht op woonvoorzieningen voor en dienstverlening aan homoseksuele en lesbische ouderen.
Ikzat er al op te wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het homo aaien mag ook wel wat minder, helaas staat het pvda verkiezingsprogramma er bol van
xman volgens mij ookquote:
Do tell, wat is daarvan de onderliggende oorzaak volgens jou? Ik zie bijv. op dit forum en elders veel rechtsjes die misschien wel de overtreffende trap zijn van de agressie en onbeschoftheid die jij hier noemt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:32 schreef Kieboom het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wat er mis mee is, maar ben wel bang dat het een beetje vechten tegen de bierkaai zal blijken te zijn als je niets aan de onderliggende oorzaak doet. Agressie en onbeschoftheid zijn nou eenmaal stijgend cultuurgoed in deze samenleving.
bronquote:Volgens Spinoza ligt de grens van de tolerantie bij handelingen die een bedreiging vormen voor de veiligheid en het voortbestaan van de staat. De huidige aanhangers van een grenzeloze tolerantie vergeten nogal eens dat het oproepen tot een heilige oorlog tegen ongelovigen, tot het slaan van vrouwen of het vermoorden van homoseksuelen óók handelingen zijn. Zo’n oproep gaat een stapje verder dan denken en spreken. Dit erkent het Nederlandse strafrecht ook. Het aanzetten tot geweld is strafbaar volgens artikel 137.
Dat het druk is ok Maar op toeristen gericht, wel eens in Londen, parijs, rome, barcelona, berlijn etc geweest, das nou eenmaal het kenmerk van een bekende stad. En parkeren hoeft ook niet duur te zijn, als je maar weet waar je moet zijn.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef YuckFou het volgende:
ghe....dinsdag een middagje met vriendje wezen 'shoppen' in Amsterdam, na 4 uur rondsjouwen teleurgesteld vertrokken (nou ja in de file gaan staan) en samen besloten nooit meer naar Amsterdam te gaan.
't is er vies en het stinkt, het parkeren is stervensduur, iedere winkel bied hetzelfde aan en ook in de eens wel leuke achterafsteegjes heeft de commercie hard toegeslagen.
De hele stad is onderhand uitsluitend op toerisme ingericht en we hadden het idee dat de prijskaartjes binnenkort louter nog in engels, duits en chinees aangeduid zullen worden, en dan wil Cohen een gastvrijer beleid.
Het enigste wat mij is meegevallen was de vriendelijkheid van de mensen die me geholpen hebben, daar was niks mis mee...
quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:30 schreef HeatWave het volgende:
En parkeren hoeft ook niet duur te zijn, als je maar weet waar je moet zijn.
Maar vies en het stinkt slaat echt nergens op. Elke stad heeft wel een plek waar het minder ruikt door industrie oid, maar dit is echt bullcrap.
En het winkelaanbod is in heel Nederland hetzelfde, maar als je de stad kent kan je nog heel makkelijk kleine leuke winkels vinden hoor, maar ja, die kennen jullie niet natuurlijk.
Vertel 'es, waar parkeer ik voor minder dan 2/3 euro per uur zonder dat ik met trams en bussen verder moet reizen, want 15 euro kwijt zijn voor een middagje parkeren vind ik niet echt 'gastvrij'quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:35 schreef jimjim1983 het volgende:
na 4 uur ergens geweest te zijn meteen besluiten er nooit meer te komenje wist duidelijk niet waar je zijn moest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |