abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49966369
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:40 schreef jimjim1983 het volgende:
nou kijk naar al die fucking toeristen in venetie dat wil ik echt dus niet in amsterdam hebben.
idd in evnetie vluchten de bewoners weg vanwege teveel toeristen is bijna geen leven meer daar.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 31 mei 2007 @ 15:30:45 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49966761
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

idd in evnetie vluchten de bewoners weg vanwege teveel toeristen is bijna geen leven meer daar.
alleen in de zomertijd. daarnaast is venetië natuurlijk nog nauwelijks bewoond door venetianen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:46:23 #53
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49969528
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 15:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alleen in de zomertijd. daarnaast is venetië natuurlijk nog nauwelijks bewoond door venetianen.
Je zou ook knettergek worden van al die tortelduifjes, denk ik
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:49:10 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_49969634
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:46 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je zou ook knettergek worden van al die tortelduifjes, denk ik
ik heb op het rokin gewoond en daar lopen de hele dag toeristen. het gaat mij om de pvda met cohen, waardoor amsterdam gewoon geen gezellige uitstraling heeft. het zijn stuk voor stuk achteraf lullende zuurpruimen. zachte heelmeesters, die volgens mij niet doorhebben (of vooral niet willen hebben) wat hun eigen aandeel in amsterdam is.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:35:23 #55
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49971244
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb op het rokin gewoond en daar lopen de hele dag toeristen. het gaat mij om de pvda met cohen, waardoor amsterdam gewoon geen gezellige uitstraling heeft. het zijn stuk voor stuk achteraf lullende zuurpruimen. zachte heelmeesters, die volgens mij niet doorhebben (of vooral niet willen hebben) wat hun eigen aandeel in amsterdam is.
Absoluut waar, maar stel je voor dat we nu nog Patijn hadden gehad, dan was het oorlog. Bij nader inzien, dat was misschien wel een stuk beter geweest voor de stad.
pi_49972313
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Wat is volgens jou een gezellige uitstraling? En hoeverre komt dat niet overeen met het beleid dat Amsterdam voert?
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:10:15 #57
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49972385
quote:
2.3 Positie van homo’s

Uitgangspunten
Hoewel homoseksualiteit in Amsterdam breed geaccepteerd is zijn er kringen die beslist nog niet zover zijn, zoals de sportwereld, de ouderenzorg, sommige culturele en religieuze minderheden en een deel van de pubers. De emancipatie van homo’s in deze kringen wordt waar nodig en mogelijk gestimuleerd. Homo-emancipatiebeleid moet een expliciete plek krijgen in het diversiteits- en/of emancipatiebeleid van de gemeente, stadsdelen en gesubsidieerde partners.

Actiepunten
• Amsterdam geeft actieve steun aan maatschappelijke organisaties die strijden voor gelijke rechten van homoseksuelen en Amsterdam wordt actief gepromoot als een homostad. Bij de ontwikkeling van het homobeleid worden Amsterdamse homo-organisaties actief betrokken.
• Om discriminatie van jonge homo’s op school te voorkomen en te bestrijden moet in het onderwijs goede voorlichting worden gegeven. Overleg over de ontwikkelingen op dit gebied tussen gemeente, scholen voor middelbaar onderwijs en ROC blijft nodig.
• Samen met belangenorganisaties voert de gemeente een specifiek en actief voorlichtingsbeleid om discriminatie van homo’s onder niet-westerse groepen te bestrijden.
• Met de besturen van verzorgingshuizen worden afspraken gemaakt over bestrijding van discriminatie. Waar nodig ondersteunt het stadsbestuur projecten gericht op woonvoorzieningen voor en dienstverlening aan homoseksuele en lesbische ouderen.
het homo aaien mag ook wel wat minder, helaas staat het pvda verkiezingsprogramma er bol van
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:13:09 #58
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49972486
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

het homo aaien mag ook wel wat minder, helaas staat het pvda verkiezingsprogramma er bol van
Ikzat er al op te wachten
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:14:18 #59
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49972523
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ikzat er al op te wachten
xman volgens mij ook
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:17:09 #60
99433 Tup
Tupperwaar
pi_49978867
Iamsterdam
Wasserwunderland
pi_49985134
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:32 schreef Kieboom het volgende:

[..]

Ik zie ook niet wat er mis mee is, maar ben wel bang dat het een beetje vechten tegen de bierkaai zal blijken te zijn als je niets aan de onderliggende oorzaak doet. Agressie en onbeschoftheid zijn nou eenmaal stijgend cultuurgoed in deze samenleving.
Do tell, wat is daarvan de onderliggende oorzaak volgens jou? Ik zie bijv. op dit forum en elders veel rechtsjes die misschien wel de overtreffende trap zijn van de agressie en onbeschoftheid die jij hier noemt.
I´m back.
pi_50168939
Agressie en intollerantie als gevolg van de alles moet kunnen en respekt moeten opbrengen voor het onrespektvolle.
Normen en waarden en de handhaving hiervan zou helpen al gaat het waarschijnlijk een generatie duren voordat het probleem opgelost is.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:27:17 #63
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_50170249
ghe....dinsdag een middagje met vriendje wezen 'shoppen' in Amsterdam, na 4 uur rondsjouwen teleurgesteld vertrokken (nou ja in de file gaan staan) en samen besloten nooit meer naar Amsterdam te gaan.
't is er vies en het stinkt, het parkeren is stervensduur, iedere winkel bied hetzelfde aan en ook in de eens wel leuke achterafsteegjes heeft de commercie hard toegeslagen.
De hele stad is onderhand uitsluitend op toerisme ingericht en we hadden het idee dat de prijskaartjes binnenkort louter nog in engels, duits en chinees aangeduid zullen worden, en dan wil Cohen een gastvrijer beleid.
Het enigste wat mij is meegevallen was de vriendelijkheid van de mensen die me geholpen hebben, daar was niks mis mee...
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_50171727
quote:
Volgens Spinoza ligt de grens van de tolerantie bij handelingen die een bedreiging vormen voor de veiligheid en het voortbestaan van de staat. De huidige aanhangers van een grenzeloze tolerantie vergeten nogal eens dat het oproepen tot een heilige oorlog tegen ongelovigen, tot het slaan van vrouwen of het vermoorden van homoseksuelen óók handelingen zijn. Zo’n oproep gaat een stapje verder dan denken en spreken. Dit erkent het Nederlandse strafrecht ook. Het aanzetten tot geweld is strafbaar volgens artikel 137.
bron
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 6 juni 2007 @ 18:30:12 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50171855
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef YuckFou het volgende:

't is er vies en het stinkt,
Dat het druk is ok Maar op toeristen gericht, wel eens in Londen, parijs, rome, barcelona, berlijn etc geweest, das nou eenmaal het kenmerk van een bekende stad. En parkeren hoeft ook niet duur te zijn, als je maar weet waar je moet zijn.

Maar vies en het stinkt slaat echt nergens op. Elke stad heeft wel een plek waar het minder ruikt door industrie oid, maar dit is echt bullcrap. Stadreiniging heeft het allemaal nog wel redelijk in de hand, na k'dag is de hele stad met 1 dag schoon. Of wou je beweren dat r'dam in de rook van olieindustrie lekker ruikt? .

En het winkelaanbod is in heel Nederland hetzelfde, maar als je de stad kent kan je nog heel makkelijk kleine leuke winkels vinden hoor, maar ja, die kennen jullie niet natuurlijk. En ook dat geldt voor allerlei andere steden.

En dan zijn 'we' ook nog vriendelijk dus. Eigenlijk is Amsterdam dus een prima stad op dat gebied vergeleken met andere steden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50172040
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:27 schreef YuckFou het volgende:
ghe....dinsdag een middagje met vriendje wezen 'shoppen' in Amsterdam, na 4 uur rondsjouwen teleurgesteld vertrokken (nou ja in de file gaan staan) en samen besloten nooit meer naar Amsterdam te gaan.
't is er vies en het stinkt, het parkeren is stervensduur, iedere winkel bied hetzelfde aan en ook in de eens wel leuke achterafsteegjes heeft de commercie hard toegeslagen.
De hele stad is onderhand uitsluitend op toerisme ingericht en we hadden het idee dat de prijskaartjes binnenkort louter nog in engels, duits en chinees aangeduid zullen worden, en dan wil Cohen een gastvrijer beleid.
Het enigste wat mij is meegevallen was de vriendelijkheid van de mensen die me geholpen hebben, daar was niks mis mee...

na 4 uur ergens geweest te zijn meteen besluiten er nooit meer te komen je wist duidelijk niet waar je zijn moest.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:53:20 #67
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_50177657
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:30 schreef HeatWave het volgende:
En parkeren hoeft ook niet duur te zijn, als je maar weet waar je moet zijn.
Maar vies en het stinkt slaat echt nergens op. Elke stad heeft wel een plek waar het minder ruikt door industrie oid, maar dit is echt bullcrap.
En het winkelaanbod is in heel Nederland hetzelfde, maar als je de stad kent kan je nog heel makkelijk kleine leuke winkels vinden hoor, maar ja, die kennen jullie niet natuurlijk.
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 18:35 schreef jimjim1983 het volgende:
na 4 uur ergens geweest te zijn meteen besluiten er nooit meer te komen je wist duidelijk niet waar je zijn moest.
Vertel 'es, waar parkeer ik voor minder dan 2/3 euro per uur zonder dat ik met trams en bussen verder moet reizen, want 15 euro kwijt zijn voor een middagje parkeren vind ik niet echt 'gastvrij'

Wat me verder in Barcelona opviel is dat er vrijwel 24u per dag wagentjes rondreden die de vuilnisbakken leeghaalden en dat er iedere dag voor de stad 'wakker' werd een leger mannetjes de straten schoonspoten&veegden, de hoeveelheid teringzooi die ik dinsdag in Amsterdam zag liggen was onbeschrijfelijk....

En daarnaast ben ik vaak zat in Amsterdam geweest om te weten waar ik wel en niet moest zijn voor de wat leukere winkeltjes, maar wat ik in mn stukkie al schreef, ook in de kleine achterafstraatjes is het een commercieele teringbende waar je als niet-toerist gillend aan voorbijloopt....

D'r is vast nog wel met goed zoeken ergens een leuk zaakje te vinden, maar daarvoor kom ik niet, ik wil shoppen en spenderen, en als me dat niet lukt dan doe ik dat wel ergens anders
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:55:26 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50177761
ha de kogel is door de kerk! nederland moet gastvrijer worden dus komt er juli 2008 een rookverbod in alle gelegenheden, met een aprte ruimte waar wel gerookt mag worden.

deze regeling geldt ook voor coffeeshops....

lekker gastvrij. straks worden we nog zo gastvrij dat we lekker toeristen thuis laten komen en onder het genot van een muziekje en drankje weed verkopen en roken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')