Daar heb je je pedalen in zitten?quote:
Jepquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Daar heb je je pedalen in zitten?![]()
Valt een tubescreamer eigelijk ook als gewone overdrive te gebruiken of is ie alleen met buizen te gebruiken waar ie voor bedoeld is, of is het een stomme vraag
jij met je overdrive de hele tijdquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:55 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Daar heb je je pedalen in zitten?![]()
Valt een tubescreamer eigelijk ook als gewone overdrive te gebruiken of is ie alleen met buizen te gebruiken waar ie voor bedoeld is, of is het een stomme vraag![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:10 schreef nipeng het volgende:
... *knip* ...
Er staat trouwens Dean in de OP.
Ik heb voor m'n ibanez ook zo'n 'autogordel', lekker soepel en licht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:37 schreef Deansensitized het volgende:
Ik vind leren straps vreselijk eigenlijk
Heeft iedereen hier het liefst van die leren dingen? Heb nu autogordels [überglad, heerlijk!] en wil nooit meer anders. Zijn ook slechts 4,5 cm breed
Koop dan een pedaaltje of een fatsoenlijke amp.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:14 schreef punkjunk het volgende:
Ja hoor es, ik zoek clean met een randje maar ik krijg het voor geen ene kut uit me marshall boxje
Waarvan is dat logo dan wel niet gemaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Under_Score het volgende:
ik heb zo`n fender katoennen strap met van die metalen stukken eraan, heerlijke strap, maar dat fender logo deukt mijn lak, binnenkort maar even met de schroevendraaier eronder
lijkt wel een koper/brons legering ofzo, is van metaal in ieder geval, zit er aan vast genageld. net boven het gat voor de schroef.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:38 schreef Obscurus het volgende:
[..]
Waarvan is dat logo dan wel niet gemaaktik zou toch gewoon zeggen katoen/nylon
Om eerlijk te zijn vind ik het er niet uit te zien, en mag hopen dat fender toch wel slimmer is....quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:43 schreef Under_Score het volgende:
[..]
lijkt wel een koper/brons legering ofzo, is van metaal in ieder geval, zit er aan vast genageld. net boven het gat voor de schroef.
[afbeelding]
zoeen
Hey, maar ik heb dan ECHTE autogordels héquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:08 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n ibanez ook zo'n 'autogordel', lekker soepel en licht.
zoiets maar dan van ibanez [afbeelding]: [afbeelding]
Voor m'n fender heb ik een dunlop:
[afbeelding]
Vind m'n ibanez strap wel lekkerder zitten, de dunlop is zo'n extra lange (je gitaar kan zowat tot je knie komen) aangezien ik 'm zelf rond m'n middel draag zit ie dus dubbel. De strap zelf is hierdoor vrij stijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |