Deanquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:22 schreef Under_Score het volgende:
zo het snarenplankje nog even aanslingeren
Ook leukquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Die beugelrubbertjes werken inderdaad perfect! Maak er ook al jaren dankbaar gebruik van.
Dropkick Murphys....mij veels te vrolijke folkpunk, dan liever Sonic Youth, Interpol, Eagles of DM en Turbonegro (lowlands).![]()
Jeej, omdat:quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:38 schreef Svyatagor het volgende:
Jeej
Los!! Dood aan de multi-effectsquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik zit er over te denken om een wat nieuwe effecten te kopen. De twee primaire effecten die ik er graag op wil hebben is de chorus effect voor wat ska sound en een wah wah. Wat is beter een complete bak kopen zoals, ik zeg maar wat, een boss me-30 of en twee effecten, chorus en wah wah, los kopen?
Daarom krijg jij mijn wah-wah he! omdat ik graag wel multieffect doe!quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Los!! Dood aan de multi-effects![]()
Waar ga je naar Anathema?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:49 schreef lifeblind het volgende:
tvp
en over 3 weken graspop![]()
en volgende week anathema![]()
en zometeen naar de winkel om een nieuwe band voor mn gitaar te kopen, ben t beu dat mn oude ibanez constant uit mn handen donderd
Ik ken alleen maar een zoom 707-GFX (kwam ik achter dat ie toen ook nog 400 gulden koste... what a waste of moneyquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:11 schreef ikheetmartijn het volgende:
chorus 50 (+/-)
wahwah (dunlop crybaby bijv) 70
stroomvoorziening (adapter+splitter) 25
--------------------------------------------------
Totaal +/- 145 euro (2ehands)
Ja als je daar een leuk effectenbakje voor kunt kopen....Ares?
Persoonlijk zou ik voor de pedaaltjes gaan, kun je nog een keer wat uitwisselen qua effecten (zonde om een hele effectenbak te kopen als je d'r toch maar 10% van gebruikt).
ps Gaaf dat stukje tekst van Biafra
Da's jammer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:27 schreef Aresdreams het volgende:
ah, duidelijk
@ cynic
Helaas, kan er niet bijzijn in de willem 2, doe da dan ook nie op een donderdag!
W2 in Den Boschquote:
Hm, een gitaarband is nou niet iets waar ik op zou bezuinigen. Het moet wel een beetje comfortabel zijn, en je gitaar moet eraan blijven hangen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:22 schreef lifeblind het volgende:
[..]
W2 in Den Bosch
En zojuist een nieuwe gitaarband gekocht! M'n oude was gwoon echt compleet finaal naar de klote, daar hielpen straplocks oid niet meer tegen, ik kon allebei m'n duimen tegelijk door die gaten duwen
Maar jeetje, wat is t moeilijk om een normale band te zoeken voor een normale prijs tegenwoordig zeg. Dat hele rek hing vol met van die spuuglelijke dingen, varierend tussen de 35 en 45 euro! IK heb nu maar een heel simpele van leer/stof in 't zwart gekocht, was alsnog ¤17,50. Maar nu geen stuiterende gitaren meer tijdens het spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |