Bron 5 is homogeen? WTF?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En dan die vraag over bron 3 en bron 5.
Bron 3: homogeen. Da's logisch.
Maar bron 5 ook homogeen?
Er wordt verwacht dat er door samenvoeging veel bewoners naar 1 eiland moeten om dingen te regelen. Dan is dat toch niet homogeen?!
Zullen we even klagen bij het LAKS?quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Exact. Dat correctiemodel is zo enorm krom!
Snap ik ook niet. Er staat dat alle bewoners dan naar een cenrtraal gelegen gemeentehuis moeten. Dat is precies de omschrijving van een functionele regio.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En dan die vraag over bron 3 en bron 5.
Bron 3: homogeen. Da's logisch.
Maar bron 5 ook homogeen?
Er wordt verwacht dat er door samenvoeging veel bewoners naar 1 eiland moeten om dingen te regelen. Dan is dat toch niet homogeen?!
Inderdaad. KUT CITO!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:00 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Er staat dat alle bewoners dan naar een cenrtraal gelegen gemeentehuis moeten. Dat is precies de omschrijving van een functionele regio.
Het was toch iets vanquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:04 schreef Sleepto het volgende:
Die grafiek met bevolkingsaandeel van gemeente naar inwonertal snap ik ook weinig van.
Stond er echt bij 'als percentage van de bevolking', want ik kan mij niet herinneren dat ik dat heb gelezen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef hardcorebass het volgende:
het was 20.000-50.000 want ze vroegen welke soort het meest was gestegen als percentage van de bevolking, eerst was die 10 procent en toen opeens 35...
Ik had het ook te snel gedaan en gewoon degene met de minste dalingquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stond er echt bij 'als percentage van de bevolking', want ik kan mij niet herinneren dat ik dat heb gelezen?![]()
Als dat zo is, heb ik te vluchtig gelezen en was dat een domme fout van mij.
Ik ook!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik had het ook te snel gedaan en gewoon degene met de minste daling![]()
het ging iig om de grootste stijger, dus jullie hebben verkeerd gekekenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik had het ook te snel gedaan en gewoon degene met de minste daling![]()
Als het niet als volgt stond geformuleerd: 'als percentage van de bevolking' , dan is de vraagstelling verkeerd en moet die vraag gewoon voor iedereen goedgeteld worden!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef hardcorebass het volgende:
jup, misschien stond het niet zo geformuleerd maar zo bedoelden ze het in ieder geval... ik vond het echt een eitje man
vorig jaar ook al gehad en toen niet geleerd, een 7,6 toen.. nu verwacht ik zo rond hetzelfde te hebben of hoger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |