quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:59 schreef Homdeck het volgende:
grenadine?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:16 schreef methan het volgende:
Schoonebeek
Zonder de hint, hoe konden we weten dat je BSG bedoelde. In Stargate komt de Prometheus, Daedalus, Orion en Oddesy voor, in Startrek is er ook een Daedalus, dan is er nog de Hyperion in Babylon 5, net zoals de Aggamemnon en nog een X aantal andere mythologische figuren.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:44 schreef SaskiaR het volgende:
Welk mythologisch figuur deelt zijn naam met een (fictief) ruimteschip?
Door afstervende bladeren die deels achterblijven en zo een soort van stam vormen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:26 schreef methan het volgende:
De stam van een kokosboom is een schijnstam. Hoe ontstaat een schijnstam.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef SaskiaR het volgende:
wortels die naar onderen groeien?
Die had ik allemaal niet bedacht (Stargate en Babylon 5 kijk ik nooit). Maar als je een van die genoemd had, had ik je ook wel een punt gegeven.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Zonder de hint, hoe konden we weten dat je BSG bedoelde. In Stargate komt de Prometheus, Daedalus, Orion en Oddesy voor, in Startrek is er ook een Daedalus, dan is er nog de Hyperion in Babylon 5, net zoals de Aggamemnon en nog een X aantal andere mythologische figuren.
dat had ik ook al uit je vragen opgemaaktquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Die had ik allemaal niet bedacht (Stargate en Babylon 5 kijk ik nooit). Maar als je een van die genoemd had, had ik je ook wel een punt gegeven.
BTW als je de SC gevolgd had, had je geweten dat ik op het moment BSG aan het kijken ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |