O ja, da's waar. Marshallplan. WOIIquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef ScottTracy het volgende:
Nederland misschien (na WO II)?
Nederland was land nummer 2 als ik het goed heb. Maar je zit zeker in de goede richtingquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:01 schreef ScottTracy het volgende:
Nederland misschien (na WO II)?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:05 schreef ScottTracy het volgende:
Frankrijk?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:17 schreef Houtspeer het volgende:
Reykjavik natuurlijkLigt bovenaan de kaart.
dat ligt op zeeniveau..... en onder Reijkjavikquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:21 schreef Houtspeer het volgende:
Stockholm?
Met zijn eerste gok, niet zijn tweede.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:24 schreef Houtspeer het volgende:
Wenen?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Madrid
Focusdriver +1quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:12 schreef Focusdriver het volgende:
Otis Redding ?
eerste klasse = Jupiler League = hoogste voetbalcompetitie van Belgiequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef geertp het volgende:
is de eerste klasse uberhaupt de klasse waar genk e.d. in speelt? de belgische eredivisie zeg maar? of hebben we 't over een eerste divisie clubje waar we nog nooit van hebben gehoord.
Juist de eerste klasse waar ook KRC Genk in speelt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:37 schreef geertp het volgende:
is de eerste klasse uberhaupt de klasse waar genk e.d. in speelt? de belgische eredivisie zeg maar? of hebben we 't over een eerste divisie clubje waar we nog nooit van hebben gehoord.
opzoeken mag niet hier.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:39 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
Juist de eerste klasse waar ook KRC Genk in speelt.
Er bestaat zoiets als google.be![]()
Focusdriver, had je Otis Redding opgezocht?quote:
Lokeren speelt daarinquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:31 schreef Focusdriver het volgende:
Ohja![]()
Welke Belgische eersteklassevoetbalclub speelt in het stadion genaamt "Daknam" ?
Eerlijk van jequote:Op woensdag 30 mei 2007 19:51 schreef Focusdriver het volgende:
Ja, Otis Redding had ik opgezocht, dus haal dat ene punt er maar weer af ..
En de noobs dan? Zoals ik, je vergeet mij.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef DiviFilius het volgende:
Waarom is er eigenlijk een OP, niemand leest 'em ..![]()
Inkorten zou mss wat kunnen helpen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:46 schreef DiviFilius het volgende:
Waarom is er eigenlijk een OP, niemand leest 'em ..![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef geertp het volgende:
heeft iedereen hier ook al de eisbär geluisterd?
Zal ik me eens uitleven en zorgen voor een opgefriste versie tegen de tijd dat we bij deel 800 zijn?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Inkorten zou mss wat kunnen helpen...
Nee, bij elk kwart millennium.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Houtspeer het volgende:
Beginnen we bij elke eeuw overnieuw?
Hoi Luctor! Als je even blijft hangen kan je eindelijk weer het dubbelepuntentopic meepakkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en hoi btw, ik ben hier ook weer eens
ik hoop dat FOK! het blijft doen danquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hoi Luctor! Als je even blijft hangen kan je eindelijk weer het dubbelepuntentopic meepakken
quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:00 schreef Der_Michael het volgende:
Aan de indianenstam die daar woond(de)?
Omdat dat iets betekent in het in de taal van de inuit / eskimo's?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Saskatchewan is een provincie van Canada. Waaraan dankt deze provincie zijn naam?
Weet je dat nou al zeker joh?quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Houtspeer het volgende:
Krijgen eindexamenleerlingen die zijn geslaagd eigenlijk een paar puntjes cadeau?
dan wil ik ook puntjes erbij zodra ik mijn diploma hebquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Houtspeer het volgende:
Krijgen eindexamenleerlingen die zijn geslaagd eigenlijk een paar puntjes cadeau?
waarschijnlijk betekent het wel iets, maar daar dankt de provincie niet zijn naam aan.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:02 schreef Cootz het volgende:
[..]
Omdat dat iets betekent in het in de taal van de inuit / eskimo's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |