http://billytheklit.hyves.nl/quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:39 schreef Lauzie het volgende:
[..]
Tja ik moest vandaag alweer vroeg op school zijn en ken die hele billy the klit niet![]()
quote:
neenee, donker rood exclusief roestplekken, inclusief deuken en een lekker uitlaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Toch geen blauwe met roestplekken aan de beide zijkanten, ergens begin 2006 gekocht?
Of was mijn oude uit '92....mm weet het niet meer.
Kan best.. vriend van mij had rijles.. cbr is daar in de buurtquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:28 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Oh dat zou goed kunnen... ik rij via Rijswijk naar huis
A4 > Pr Beatrixlaan > Generaal Spoorlaan > Schaapweg > Loevesteinlaan > Dalerveenstraat
Die nieuwe in het zwartquote:
Ik zit echt aan het oranjeplein, vlakbij de dunne bierkade en de welbekende doubletstraatquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:11 schreef Petre het volgende:
Ik woon vlakbij XL
( bij het stukje spui tussen bierkade en amsterdamse veerkade)
Daar had ik een vaste hoer, toen ik bezorger was. Nummer 8.. lekker wijf... vroeg een keer of ze in natura kon betalen, helaas voor dr had ik geen tijd en moest ik de rest nog bezorgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:12 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zit echt aan het oranjeplein, vlakbij de dunne bierkade en de welbekende doubletstraat
nou van die rook kreeg je dus echt onwijze koppijn...enne mn hele huis stonk naar rook echt te vies voor woorden.....quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef ook_gek het volgende:
hier een stukje over die brand
http://www.nu.nl/news/109(...)rum_grotendeels.html
Ga maar liggen ik kom je wel verzorgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
nou van die rook kreeg je dus echt onwijze koppijn...enne mn hele huis stonk naar rook echt te vies voor woorden.....
Ik vind het ook niet alles hoor, zo praat je niet over dames (als ze erbij zijn).quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:38 schreef Bubblicious het volgende:
* Bubblicious bespeurt een bepaald niveau van geilheid in dit topic...
Maar ik kan me natuurlijk vergissen
nou ja een beetje meer pit in dit topic kan geen kwaat. Het is zo saaiquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:02 schreef Bubblicious het volgende:
Lol
Dat zij weet wie het zegt, en weet hoe ze het moet opvatten, betekent nog niet dat de rest dat ook weet(of uberhaupt wil weten)
Ik weet idd wie het zegt....MAAR klinkt niet zo netjes he....mn vriendje vind het ook geen goed id....enne ikke...kvind je heel aardig maar thats it..... We houden het nog wel een keertje op een drankje met een meet van het den haag forumquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:51 schreef ook_gek het volgende:
God god wat een mietjes zeg
Ja ik wil bosnymfje wel neuken ja. Niks geen geheim aan!!
en ze weet wie het zegt
Pit? Whahahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ja een beetje meer pit in dit topic kan geen kwaat. Het is zo saai![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:09 schreef Bubblicious het volgende:
Hmm, misschien moet ik het eens proberen...
Als ik op een saaie verjaardag zit, gewoon ineens roepen dat ik iemand wel wil neuken...
ik hoorde net de eerste rommelquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:12 schreef winterapfel het volgende:
[..]
![]()
laat ff horen of het werkt..op msn en fok in elk geval niet![]()
trouwens: schitterende dramatische lucht nu richting delft: onderste helft donker, bovenste nog licht gekleurd.. met flitsjes![]()
edit -
even snel foto gemaakt: donkere lucht maar goudkleurige weerspiegeling van zon in de ramen![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:47 schreef Bubblicious het volgende:
Ik zie hier een hele mooie blauw/oranje lucht hoor
Maar wel met flitsjes en rommeltjes... M'n nieuwe kitten vloog een meter de lucht in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |