Die break stond hij in set 1 en set 2 ook voor, dus ik denk da hij hem snel kwijt is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef TheGeneral het volgende:
Berdych eerste 2 sets verloren zeg. Nu een break voor in de 3e.
Net als gisteren komt hij van een break voior direct een break achter, GGL serveert voor de match.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Die break stond hij in set 1 en set 2 ook voor, dus ik denk da hij hem snel kwijt is.
-edit:.
Is wel eens anders geweest dacht ik. Meestal was Sporza iets eerder.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:29 schreef Mirri het volgende:
NL 1 is het allerlivest![]()
Daarna Sporza en dan Eurosport.
Het lijkt er sterk op inderdaad.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:31 schreef Mindlight het volgende:
Ik heb trouwens sterk het gevoel dat nederland 1/sport 1 alleen de rechten van het centre court hebben, en daarom nooit switchen.
Hooguit een uur nog denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:51 schreef Door_passie_gedrev... het volgende:
Hoelaat is Kraai?
Ga ik zo ff pauze nemenquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hooguit een uur nog denk ik.
Bij de partij voor haar is de 1e set bijna klaar.
Live komt het er sowieso niet op, of je wil de livetracker graag volgen. Dat kan ook.quote:
En hij staat 3-0 achter.. Dus het begint er op te lijken.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:11 schreef Andiyan het volgende:
Als Robby Ginepri die laatste set niet weet te winnen van Diego Hartfield, dan staat er gewoon niet één Amerikaan (!) in de tweede ronde van Roland Garros. Hoe lang zou dat geleden zijn?
![]()
Speelde Gasquet zo slecht deze set ? heb em wel hoog zitten namelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Vliegen wint de tie-break van Gasquet en dus de eerste set. Knap werk van onze zuiderbuur.
Zodra Poutchkova - Daniilidou afgelopen is, (Staat 7-5, 0-6, 3-2) komt ze de baan op.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:31 schreef Messenga het volgende:
Hoelaat is Micha en wordt ze uitgezonden trouwens?
Hm, geen eigen camera's?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Zodra Poutchkova - Daniilidou afgelopen is, (Staat 7-5, 0-6, 3-2) komt ze de baan op.
Ga er maar niet vanuit dat ze wordt uitgezonden, ze speelt tegen de relatief onbekende Amerikaanse Shenay Perry op achterafbaantje court 12.![]()
Ja, ik denk dat Moya die vierde set gewoon helemaal had laten schieten (stond toch al 4-0 achter) om daarna heel snel toe te slaan in set 5.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:52 schreef Andiyan het volgende:
Venus Williams in haar partij tegen Harkleroad.![]()
Service binnen de lijnen met een snelheid van 206 km/h. De commentatoren dachten aan aan een wereldrecord (Hardste service binnen de lijnen bij de vrouwen ooit), maar die staat nog steeds op naam van onze eigen Brenda met 209.![]()
Wat een belachelijke partij van Moyá tegen Seppi trouwens, verspreid over 2 dagen.
6-1, 3-6, 6-3, 2-6, 6-0.
als dat een voorbode is voor wat er bij de Amerikaanse dames gaat gebeuren, betekent dat dat Krajicek gaat stuntenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan me ook geen RG herinneren zonder Amerikanen in ronde 2.
Ze begint nu!quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:00 schreef Pronk het volgende:
Poutchkova heeft zojuist gewonnen, dus Krajicek begint over enkele minuten op court 12!
Dit is het Roland Garros topic, waar tennist ze nu? Op Roland Garros..quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:23 schreef pfaf het volgende:
Dit gaat een beetje dubbelop, hier of in het Misatopic?
Dat is het Misa topic, wie tennist er nu? Misa..quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is het Roland Garros topic, waar tennist ze nu? Op Roland Garros..
Nog genoeg andere partijen voor hier.quote:
Dus? Dan laat je het toch in beide gaan, maakt toch niks uit.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:25 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is het Misa topic, wie tennist er nu? Misa..
Ben ik het mee eens, al is het daar bij het Misa-topic al te laat voor, natuurlijk ook vanwege de kleine topicloze toernooien die ze altijd speelt(de).quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zou die wedstrijdverslagen hier doen. Persoonlijke topics zijn leuker als ze een paar jaar lopen en je een carrière kan volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |