Ja, maar als je het zo post klinkt het alsof het zaligmakend is om bij "de 4 grote" te werkenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:45 schreef SqueaK het volgende:
zijn toch de 4 grootste van Nederland....
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:41 schreef SqueaK het volgende:
de bedrijfscultuur viel daar wel mee vond ik...
nee hoor, bedoel ik niets mee...maar goed, misschien verkeerd gepost dan..quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja, maar als je het zo post klinkt het alsof het zaligmakend is om bij "de 4 grote" te werken
ik kan je in ieder geval zeggen dat logicaCMG een behoorlijk laag startsalaris heeft vergeleken met de 4 grote. maar dat komt omdat ze HBO en WO op hetzelfde inschalen. ook krijg je bij logica niet een cursus om direct hogerop te komen. bij de 4 die jij noemde volgens mij wel. maar welke richting ben je naar aan het zoeken dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:49 schreef SqueaK het volgende:
[..]
nee hoor, bedoel ik niets mee...maar goed, misschien verkeerd gepost dan..
andere bedrijven wil ik ook wel iets van weten... BDO misschien iemand ?
Audit..... bij E&Y werd je dan direct doorgestuurd om je RE te halen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik kan je in ieder geval zeggen dat logicaCMG een behoorlijk laag startsalaris heeft vergeleken met de 4 grote. maar dat komt omdat ze HBO en WO op hetzelfde inschalen. ook krijg je bij logica niet een cursus om direct hogerop te komen. bij de 4 die jij noemde volgens mij wel. maar welke richting ben je naar aan het zoeken dan?
bij kpmg heb je ook meteen je RE. bij deloitte ook, PWC volgens mij ook, E&Y weet ik zo niet, trok hem niet echt. (mijn vriend is ook bezig met de audit richtingquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:53 schreef SqueaK het volgende:
[..]
Audit..... bij E&Y werd je dan direct doorgestuurd om je RE te halen...
bij KPMG hebben ze volgens mij iets van de Audit Academy, maar weet niet precies wat dat inhoudt,,
Dat klopt, maar wat jij niet weet is dat ze binnen het audit- en studie-land gewoon echt zo genoemd worden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:45 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja, maar als je het zo post klinkt het alsof het zaligmakend is om bij "de 4 grote" te werken
Het allesomvattende antwoord.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:42 schreef Echo99 het volgende:
De 4 groteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi, ik ben dus de vriend van blackie. ik heb me de afgelopen tijd verdiept in een aantal van deze organisaties. Het startsalaris ligt bij allen ongeveer op hetzelfde niveau namelijk 2400 euro. Bij allen heb je de mogelijkheid om je RE titel te halen aan een universiteit naar keuze. Zij betalen de 15,000 euro die de opleiding kost en de dag dat je naar de uni gaat is voor de helft voor hun rekening en de helft voor jezelf (dus je krijgt die dag maar 4 uur salaris). Ook zijn de dingen als lease-auto, tankpas, telefoon, laptop en dat soort rotzooi niet echt onderscheidend. Om iets meer in detail daarover te treden. Meeste werkgevers bieden de 2400, betalen je pensioenpremie en geven rond de 12.500 prive kilometers per jaar. Het leasebedrag kan iets verschillen, maar goed ik denk dat dit gedeelte niet je primaire zorg moet zijn. Voor al deze bedrijven hoef je niet bang te zijn lastig rond te komen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:53 schreef SqueaK het volgende:
Audit..... bij E&Y werd je dan direct doorgestuurd om je RE te halen...
bij KPMG hebben ze volgens mij iets van de Audit Academy, maar weet niet precies wat dat inhoudt,,
kijk, dit zijn reacties waar ik iets aan heb...quote:
Yep, al 2,5 jaar! Met veel plezier!quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:49 schreef SqueaK het volgende:
[..]
nee hoor, bedoel ik niets mee...maar goed, misschien verkeerd gepost dan..
andere bedrijven wil ik ook wel iets van weten... BDO misschien iemand ?
zo wie zo 2 I&E'ers op fokquote:Op zondag 3 juni 2007 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp, nu nog schakelstudent economie & informatica maar zeker geinteresseerd aangezien ik ook deze kant op wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat leuk een I&E'er op FOK!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die nieuwe naamquote:Op zondag 3 juni 2007 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
tvp, nu nog schakelstudent economie & informatica maar zeker geinteresseerd aangezien ik ook deze kant op wilom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat leuk een I&E'er op FOK!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tsja niemand wordt er blij van, we zijn tenminste nog een aparte opleidingquote:Op maandag 4 juni 2007 16:52 schreef snabbi het volgende:
Die nieuwe naamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop