Een club scout geen spelers voordat ze hem kopen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Lazovic kopen heeft niks met scouting te maken hoor.
quote:Spurs Set To Move For Smith
Spurs want Alan Smith - after learning that the Manchester United striker has not been offered a promised new contract. Smith, who will lead England’s attack against Brazil alongside Michael Owen tonight, has slipped down United’s priority list now they have signed superkids Anderson and Nani from Portugal for £31million. The failure to sort out Smith might be a message United will sell the £7m-rated striker. United would still love to grab hitman Dimitar Berbatov - but Spurs insist the Bulgarian is staying.
Shaun Custis, The Sun
quote:The Daily Mirror claim United's transfer business is set to continue this summer, with Bolton and France striker Nicolas Anelka tipped as an £8million arrival.
Maar of het een versterking is? Kunnen ze net zo goed Javier Saviola halen, is ook transfervrij.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Pizarro naar Chelsea. Weer een transfervrije, dus dat wordt een goedkope zomer zo.
Ja, liever Saviola dan Pizarro, maar of Saviola van de bank van Camp Nou naar de bank van Stamford Bridge wilt, vraag ik me af. Want ik verwacht dat Drogba-Shevchenko volgend jaar gewoon weer het aanvalskoppel is, alleen zijn Drogba en Kalou een maandje weg begin 2008.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Maar of het een versterking is? Kunnen ze net zo goed Javier Saviola halen, is ook transfervrij.
Dat zei zijn manager twee weken terug al:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:12 schreef mcyodogg het volgende:
Pizarro naar Chelsea. Weer een transfervrije, dus dat wordt een goedkope zomer zo.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:13 schreef methodmich het volgende:
Claudio Pizarro kan volgens zijn manager "ein supergutes Angebot" tegemoet zien van Chelsea
Hij tekende toch gister bij Lokeren?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef assie het volgende:
George Leekens nieuwe trainer Bayern???? Opperen de Belgen althans net tijdens de Giro 'd Italia.....
Klopt, zie ook: http://www.gva.be/nieuws/(...)D4-AA11-F449DF47529Aquote:
Ik heb Riga dit jaar live (in het Calderón) zien invallen met Levante en toen ging het team meteen veel beter draaien. Nam alle vrije trappen en corners (en miste een enorme kans op de gelijkmaker, alleen voor de keeper). Lijkt me niet echt een versterking voor Ajax trouwens...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou Mattias Delgado (Besiktas), Kevin Kuranyi (Schalke 04) en Riga Mustapha (Levante) volgen.
Kevin Kuranyi.... Mooi verhaal, maar lijkt me geen haalbare kaart.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax zou Mattias Delgado (Besiktas), Kevin Kuranyi (Schalke 04) en Riga Mustapha (Levante) volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |