Is weer eens wat andersquote:
Je had er wel lekker weer bijquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
NS
Ik deed anderhalf uur over het traject Eindhoven - Helmond
wow...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:18 schreef crossover het volgende:
NS
Ik deed anderhalf uur over het traject Eindhoven - Helmond
Ergens was er op dat stukje een defecte goederentreinquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
Dat is wel lang ja. What happened?
Ik vind het geen peak-experience,quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dacht dat je daar niks aan vond....![]()
Het regende hier niet hoor! Daar was ik wel blij meequote:Op woensdag 30 mei 2007 13:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders.
[..]
Je had er wel lekker weer bij.
Mja, pity mequote:
Ik ben al zeker een uur terugquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:25 schreef OA het volgende:
Zo. Weer terug van het fietsen!![]()
Lekker uitgewaaid![]()
ttsss...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:24 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een doos van 5 hoog laten vallen >.> Giga zooi in het gangpad .
Maarja ^_^ doe jij me dat maar na
vooral dat laatste...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind het geen peak-experience,maar er zijn vervelender dingen.
werken, wrakke pjoeters, niet-gekeurde auto's
Nadoen? Een doos van 5 hoog laten vallen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:24 schreef cablegunmaster het volgende:
ik heb een doos van 5 hoog laten vallen >.> Giga zooi in het gangpad .
Maarja ^_^ doe jij me dat maar na
Dat heb ik hier ook!quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef OA het volgende:
Hmmm...![]()
M'n agenda (in Groupwise) vertelt mij net dat ik over een half uur een bezoeker kan verwachten...![]()
Daar had ik zelf nooit meer aan gedacht...![]()
Ah, altijd dolle pret. Die goederentreinen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:23 schreef crossover het volgende:
Ergens was er op dat stukje een defecte goederentrein
Ik ken dat. Die vertelde mij vanochtend om 9.55 dat ik om 10.00 een gesprek had met mijn baas.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:26 schreef OA het volgende:
Hmmm...![]()
M'n agenda (in Groupwise) vertelt mij net dat ik over een half uur een bezoeker kan verwachten...![]()
Daar had ik zelf nooit meer aan gedacht...![]()
Dan heb je dat zelf ingesteld.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ken dat. Die vertelde mij vanochtend om 9.55 dat ik om 10.00 een gesprek had met mijn baas.![]()
5 minuten van tevoren vind ik wel erg krap....quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ken dat. Die vertelde mij vanochtend om 9.55 dat ik om 10.00 een gesprek had met mijn baas.![]()
Dat heeft hij zelf verkeerd ingesteld bedoel jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |