Dat ja, dat vind ik nou zo irritant, alsof ik iemand die die altijd moet haastenquote:Je bericht is geplaatst! Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Drukte ik weer.quote:Je voorkeuren zijn gewijzigd! Je wordt nu teruggestuurd.
da's voor 1 april, dan worden dat berichtje vervangen door loller foutmeldingenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:25 schreef Tsurany het volgende:
Wat is dat voor idiote functie die standaard aan staat...
Iddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef Sebasser het volgende:
Dat kan je uitschakelen.
inderdaadquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:22 schreef anti-virus het volgende:
En zo leer je nog wat op zo'n woensdag
Lekker voor diegen die dr op kliktquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:52 schreef JDude het volgende:
Nutteloze functie. Als je op die haastknop klikt word je teruggestuurd naar pagina 1 van het topic, ongeacht van welke pagina je vandaan kwam.
MIJN HELD!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:22 schreef Piles het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs -> Sla redirect-bevestigingsberichten over als deze geen error zijn: Ja![]()
Normale mensen hadden de functie allang gevonden, maar voor de onderkant van de massa ben je een heldquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:58 schreef Malle_beer het volgende:
Malle_beer, de held van menig fokker voor het aankaarten van die kankerfunctie
Je moet ergens beginnen, he?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Normale mensen hadden de functie allang gevonden, maar voor de onderkant van de massa ben je een held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |