Eerste hit op Google...quote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef Billy_Mack het volgende:
jullie hebben het beide fout.
Tweede hit op Google...quote:Er is geen minimum uurloon vastgesteld. Het minimum(jeugd)loon geldt voor een fulltime dienstverband. In de optiekbranche bedraagt dit 38 uur per week.
En dit bewijst helemaal dat we gelijk hebben...quote:De brutobedragen van het wettelijk minimum(jeugd)loon worden met ingang van 1 januari 2007 gewijzigd. Per die datum wordt het wettelijk minimumloon verhoogd naar ¤1.300,80 bruto per maand, uitgaande van een 36-urige werkweek. In onderstaande tabel vindt u de nieuwe minimum(jeugd)lonen.
quote:Uurloon
Het minimumsalaris is een salaris per maand. Als je wilt uitrekenen wat je uurloon minimaal moet zijn, deel je het weekbedrag door het aantal uren dat bij het bedrijf per week wordt gewerkt.
leugensquote:Op maandag 4 juni 2007 19:52 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Eerste hit op Google...
[..]
Tweede hit op Google...
[..]
En dit bewijst helemaal dat we gelijk hebben...
[..]
Jij bent gewoon een relkloonquote:
En wat is je argument? Waaruit blijkt dat jij gelijk hebt?quote:
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:44 schreef dramslag het volgende:
Heb je al een baantje gevonden waar je 5 euro netto krijgt?
Tuurlijk... droom jij lekker verderquote:
OW nee jij weet het beter he met je 5 euro netto!quote:Op zondag 3 juni 2007 22:35 schreef Billy_Mack het volgende:
jullie hebben het beide fout.
je mag toch niet tot 12 werken onder de 18? of ben ik nu in de war?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef CLRJ het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ben 17 jaar, 3 aug. word ik 18. Ik ben aangenomen in een hotel als fulltime receptioniste. Ik heb per week ruim 40 uur, zeg maar 43 à 45 uur per week. Nu vroeg ik tijdens mijn sollicitatie hoeveel ik ga verdienen. Zij dacht rond de 6 euro, nu is mijn vraag of dat redelijk is, want heb er zelf dus echt geen verstand van. Werk van 7 tot half 4, en soms andere dienst, dan van 15.15 tot 00.00. Iemand enig idee?
Nee idd, ik denk tot 18 uur of zo.quote:Op maandag 7 juli 2008 02:11 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
je mag toch niet tot 12 werken onder de 18? of ben ik nu in de war?
Klopt, je hebt gelijk. Dan mag je tot 11 uur dacht ik. Dat moet ik dus ook nog navragen. Want ik word 3 augustus 18, en die vrouw zei dat ik nu al betaald zou krijgen als een 18-jarige, dus dacht ik: okee, dan dat ene uurtje maakt me niet uit. Maar nu heb ik dus naar een ander persoon van de loonadministratie gebeld, voor het exacte bedrag wat ik ga verdienen. En nu blijkt dus, dat ik tot 1 september nog als een 17jarige betaald krijg, en dan pas overgaat op 18. Dus nu moet ik nog even kijken hoe ik dat ga regelen. Maar ik heb uitgerekend dat ik 4,55 verdien per uur bruto. Is dat onder de maat of zeggen jullie van: Nou dat klopt wel..?quote:Op maandag 7 juli 2008 02:11 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
je mag toch niet tot 12 werken onder de 18? of ben ik nu in de war?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |