Géén kut!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Is dat raar?
Ik ben maar een jochie van 13 (mam kijk pleasee niet mee![]()
) en soms droom ik wel eens dat ik sex heb en ik VOEL het dan ook echt in mijn droom en dan word ik wakker en denk ik: Hé kut. Maar dat doet er niet toe. Hebben jullie dat ook wel eens gehad ofzo VOORDAT je sex hebt gehad?
Dit is ff serieus want meestal bagger ik supererg
![]()
Meningen graag![]()
![]()
![]()
Flikker op uit mijn topic baajquote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Volgens mij zit ik nog in mijn pubertijd want ik herken mij in de OP
Jongeman, wat respect voor je ouderen he.quote:
Of post eens een leuk berichtje in Brechtje's fotoboek!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:57 schreef yvonne het volgende:
Zorg iig voor een doos tissues naast je bed!
-1 punt wegens afgesleten reactiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef Tally het volgende:
Zoals je al eerder las is dat hartstikke normaal..
De puberteit.. Je raakt nieuwsgierig naar meisjes en hoe het zou zijn..
De seks dus.. Niets overhaast doen.. Neem je tijd..
En niet iets doen omdat je ergens bij wil horen maar als je denkt dat je er aan toe bent..
Succes ermee!
Ik val niet op bregjes.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Of post eens een leuk berichtje in Brechtje's fotoboek!
Alsof neuken niet romantisch isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik zit vet romantisch verhaal te vertellen, kom jij aan met je neuken![]()
dat zijn herinneringen uit een vorig leven dudequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Is dat raar?
) en soms droom ik wel eens dat ik sex heb en ik VOEL het dan ook echt in mijn droom en dan word ik wakker en denk ik: Hé kut. Maar dat doet er niet toe. Hebben jullie dat ook wel eens gehad ofzo VOORDAT je sex hebt gehad?
![]()
Meningen graag![]()
![]()
![]()
Zoenen heerscht idd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:18 schreef Dipkip het volgende:
Waarom heb je niet gezoend?
Kan. Maar eens moet de eerste keer zijn, dus, waarom niet gezoend?quote:Op zondag 3 juni 2007 11:47 schreef Electro-Worm het volgende:
De 1ste zoen ook?
Ik weet niet hoe ik dat aan moet pakken.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Kan. Maar eens moet de eerste keer zijn, dus, waarom niet gezoend?
waarom doe je anders romantischquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:54 schreef Electro-Worm het volgende:
verdoe je tijd er dan ook niet aanquote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja maar mijn vriendin is 14 en nog lang niet uit op neuken. Neither am i (Nee serieus )
Je zorgt dat je logischerwijs al met je hoofd dichtbij het hare zit zodat ze je niet al een halve meter ziet aankomen en nerveus wegdraait. Bijvoorbeeld door een film te kijken waarbij ze tegen je aan komt zitten / je een arm om haar heen doet. Vervolgens wacht je tot een semi-romantisch moment en veeg je een niet bestaande pluk haar uit haar gezicht, terwijl je ongemerkt nog dichterbij komt. En dan zoen je dr.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:04 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik weet niet hoe ik dat aan moet pakken.
Dat kan ik me voorstellen. Met je 13 jaar en je pubertijd die net begonnen is zal je een vrouw voorlopig nog niet goed kunnen vullen.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja maar mijn vriendin is 14 en nog lang niet uit op neuken. Neither am i (Nee serieus )
Jij begon erover dat je wou neuken!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Wow!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik bén heul niet lief(
)
Heb trouwens een hele lieve vriendin.
Ben bij haar wezen slapen (eergister) En dat was vet romantisch. Niet gezoend ofzo maar het was gewoon romantisch en een fijn gevoel om bij elkaar in bed te liggen en vervolgens hand in hand in slaap te vallen![]()
Dat is omdat jij wel met hem zou hebben geneukt, en zij niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:09 schreef Brechtje het volgende:
Mag jij op de 13e al bij je vriendinnetje slapen?
Toen ik 13 was mocht ik dat écht en écht niet. (bij een vriend dan)
ehh?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat is omdat jij wel met hem zou hebben geneukt, en zij niet.
Die zin klotp niet in combinatie met je TT.quote:Op zondag 3 juni 2007 18:54 schreef Electro-Worm het volgende:
Nee hoor ik heb dat ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef Electro-Worm het volgende:
Is dat raar?
![]()
Meningen graag![]()
![]()
![]()
Kleine correctie, kan wel hoeft nietquote:Op zondag 3 juni 2007 01:24 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Alsof neuken niet romantisch is kan zijn![]()
Nou ik heb geen zin in sex. Het was gewoon dat ik het helemaal kon voelen. Dat je op een of andere manier een beetje behoefte hebtquote:Op maandag 4 juni 2007 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die zin klotp niet in combinatie met je TT.![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Volgens mij zit ik nog in mijn pubertijd want ik herken mij in de OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |