Die chauffeur zal wel iemand van DGK zelf zijn en die wil niet met z'n bek op internet, gok ik zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wil dat foto 9 verwijderd wordt van zijn site.
Dit is foto 9 van zijn fotoboek:
[afbeelding]
Geen idee waarom die dan weg zou moeten.
Met alle respect maar als iemand een ontslagronde voor je aanvraagt en in trekt op het moment dat je eventueel z'n stem kan krijgen....? Hoe zielig ben je dan om dan toch voor Huub te stemmen. Dat was mijn eer echt te na..... Nou jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
Huub trekt de ontslagronde in voor Erik
Dat werd tijd ook als hij Erik op hem wil laten stemmen
Ik beweer helemaal niet dat het slecht is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft gewerkt voor die dtijd, en op zijn 24e besloten alsnog een studie op te pikken, niks mis mee.
Ok, die was ik ff vergeten het was allemaal al betaald toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Liess het volgende:
Hij moet eruit, dus dan gaat het straks over meeste stemmen en de rest sluit zich aan, want hij kan niet down the drain.
Beter, want Brian en Amanda en Natas wilde Huub naaien.quote:
Gewerkt als prostituee begreep ik.... en ondertussen, trots verteld, tussen de 800 a 1000 mannen afgewerkt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft gewerkt voor die dtijd, en op zijn 24e besloten alsnog een studie op te pikken, niks mis mee.
Ik wel, dat hij daarmee Brian neukt door Jaap mee te nemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
Huub ziet Istanboel al helemaal zitten.... Hoop het niet![]()
En mogen ze gelijk op haar knieen pleurenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat haar borstcorset uitdoen, om te kijken hoe haar jurkje staat. Verstandig, ze moet dat ding 2 weken dragen en heeft al een lekkende borst. Hier zal Dr. Laban van de KDHNGMW niet blij van worden.
Is het al uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
Natasja gaat haar borstcorset uitdoen, om te kijken hoe haar jurkje staat. Verstandig, ze moet dat ding 2 weken dragen en heeft al een lekkende borst. Hier zal Dr. Laban van de KDHNGMW niet blij van worden.
Daar moet ik even over nadenkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik wel, dat hij daarmee Brian neukt door Jaap mee te nemen![]()
![]()
Uiterst relevant!!! Ik wist niet dat het tegen betaling be~handelen van mannen (anaal/oraal) zo slecht voor je tanden was!quote:
Ik praat het gedrag van Eric niet goed, het ging om de vraag, waarom hij op zijn 25e pas in zijn 1e jaar zit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Gewerkt als prostituee begreep ik.... en ondertussen, trots verteld, tussen de 800 a 1000 mannen afgewerkt.
OT ook nog vervbaasd dat je date zich niet de eerste avond in z'n reet laat neuken.....ric yuk.
Er is niets gezegd dat er iemand meegenomen mag worden... dat hoopt Amanda....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:00 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik wel, dat hij daarmee Brian neukt door Jaap mee te nemen![]()
![]()
Big smile met alle natuurlijke tandenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef demins het volgende:
[..]
Uiterst relevant!!! Ik wist niet dat het tegen betaling be~handelen van mannen (anaal/oraal) zo slecht voor je tanden was!
Ik praat het gedrag van Eric wel goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik praat het gedrag van Eric niet goed, het ging om de vraag, waarom hij op zijn 25e pas in zijn 1e jaar zit.![]()
Ik kan niet anders danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef demins het volgende:
[..]
Uiterst relevant!!! Ik wist niet dat het tegen betaling be~handelen van mannen (anaal/oraal) zo slecht voor je tanden was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |