In dat geval is hij dus gewoon weer een egocentrisch zeikwijf.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om de aandacht te leiden naar zijn enorme studieprestatie die hij aan het leveren is.
Hij heeft toen ook al een module Excel gedaan.
Eric.![]()
Vanmiddag heeft hij gesproken met Liederke, en aangegeven dat zijn stem gaat naat Huub, maar samen afgesproken dat ze het spannend wilden houden. De reden is mij onduidelijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Kan iemand een reden bedenken waarom Eric weer net zo vals doet als bij de ontslagronde van Huub destijds? Er is toch niets moeilijks aan te zeggen wie je wilt dat er gaat.
Omdat ie een valse nicht is een zeikerd eerste klas... die door iedereen eigenlijk uitgekotst word... Eric wil gewoon nog iets in de melk te brokkelen hebben.... als ie tegen Huub stemt wordt Eric's onslagronde doorgezet. Die kan dan alleen maar hopen dat Amanda hem erin laat. Dat zal ie nog wel even willen bespreken voordat ie definitief z'n stem uitbrengt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Kan iemand een reden bedenken waarom Eric weer net zo vals doet als bij de ontslagronde van Huub destijds? Er is toch niets moeilijks aan te zeggen wie je wilt dat er gaat.
Dus weer hetzelfde sadistische geklier als toen met Huubs ontslagronde. Dat is een kantje aan Eric dat ik niet mag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vanmiddag heeft hij gesproen met Liederke, en aangegeven dat zijn stem gaat naat Huub, maar samen afgesproken dat ze het spannend wilden houden. De reden is mij onduidelijk.
En bij Lieke dus ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus weer hetzelfde sadistische geklier als toen met Huubs ontslagronde. Dat is een kantje aan Eric dat ik niet mag.
Maar Eric weet helemaal niet dat er een ontslagronde tegen hem is ingediend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie een valse nicht is een zeikerd eerste klas... die door iedereen eigenlijk uitgekotst word... Eric wil gewoon nog iets in de melk te brokkelen hebben.... als ie tegen Huub stemt wordt Eric's onslagronde doorgezet. Die kan dan alleen maar hopen dat Amanda hem erin laat. Dat zal ie nog wel even willen bespreken voordat ie definitief z'n stem uitbrengt.
Net als in de meeste andere gevallen overigens....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
In dat geval is hij dus gewoon weer een egocentrisch zeikwijf.
Stond vanochtend in de Telegraaf, om wat voor reden dan ook, dat heeft hij gelezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Eric weet helemaal niet dat er een ontslagronde tegen hem is ingediend.
Nou ja niet altijd. Maar een vriend in spanning houden zoals toen met Huubs ontslagronde... Wat weerhoudt je ervan om iets in vertrouwen toch even te zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als in de meeste andere gevallen overigens....
Je meent het. Jemig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stond vanochtend in de Telegraaf, om wat voor reden dan ook, dat heeft hij gelezen.
Klopt, maar hij blijft mijn favo, omdat hij nuchter of dronken, eerlijk is. Dat schelden baal ik ook van, maar hij is een open boek.quote:
Brian is toch degene die die Soco meid uit elkaar getrokken heeft?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef pullup het volgende:
Amanda is nu pissed off omdat Brian Huub ergens op wou pakken (het vreemdgaan in Istanboel ) maar het slaat even snel op hemzelf terug
Ze moeten! dus....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef Charmian het volgende:
en Natasia gaat haar stem echt niet aan Huub geven, ook al zegt ze dat ze het aan hem gunt.
ik had m'n eerste studiejaar op m'n 22ste.......hoe oud is die nicht????quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Propedeuse
Het eerste studiejaar.
Dat is de tactiek van Jaap, hij kon dat pasport heus wel eerder krijgen, maar hij stuurt aan op het 48 uur zonder een sleutelfiguur in de villa zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
Maargoed, misschien is het voor Huub beter om gewoon thuis te blijven, zoals ik gister ook al zei, nu kan die alles in de gaten houden zover dat mogelijk is, als hij weg is dan word er een hele hoop bewerkstelligt.
Ze moeten? Van 'achter'? Dan ga ik morgenavond niet kijken, dat geschreeuw aan m'n oren voor niets.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:48 schreef Liess het volgende:
[..]
Ze moeten! dus....
Maargoed, misschien is het voor Huub beter om gewoon thuis te blijven, zoals ik gister ook al zei, nu kan die alles in de gaten houden zover dat mogelijk is, als hij weg is dan word er een hele hoop bewerkstelligt.
Dat schelden en die agressieve blik maakt dat ik Huub niet als mijn favoriet kan rekenen... eigenlijk nadat Syl eruit gekegeld is niemand meer in DGK... Daarom interresseert het me eigenlijk ook niet zoveel meer wie de stemming krijgt. Ik hoop op wat leuke taktische spelletjes....maar die zijn ook ver te zoeken de laaste maanden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar hij blijft mijn favo, omdat hij nuchter of dronken, eerlijk is. Dat schelden baal ik ook van, maar hij is een open boek.
25.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef paraquat het volgende:
[..]
ik had m'n eerste studiejaar op m'n 22ste.......hoe oud is die nicht????
dank U!
Ja maar, ja maar, ze hebben nu een ''relatie''.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian is toch degene die die Soco meid uit elkaar getrokken heeft?![]()
reclamequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wil dat foto 9 verwijderd wordt van zijn site.
Dit is foto 9 van zijn fotoboek:
[afbeelding]
Geen idee waarom die dan weg zou moeten.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef petraa het volgende:
Huub trekt de ontslagronde voor Erik in
Hoe relevant is dit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
25.
Maar hij is ook een paar jaar aan drugs verslaafd geweest, en heeft toen tegen betaling mannen seksueel behandeld (anaal/ oraal).
Vandaar ook die rotte tanden.![]()
dat is nog laatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef paraquat het volgende:
[..]
dank U!
Dat hoop ik ook. Dan valt Brian mooi op zijn smoel met zijn valse plannetje Amanda te laten zeggen dat ze Eric er ook uit wil stemmen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop dattie dat niet tegen Brian gaat zeggen.
http://www.tien.tv/web/sh(...)791/typeofpage=47737quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:49 schreef paraquat het volgende:
[..]
dank U!
DGK-medewerker in beeld waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef scanman01 het volgende:
Jaap wil dat foto 9 verwijderd wordt van zijn site.
Dit is foto 9 van zijn fotoboek:
[afbeelding]
Geen idee waarom die dan weg zou moeten.
Erg relevant.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
25.
Maar hij is ook een paar jaar aan drugs verslaafd geweest, en heeft toen tegen betaling mannen seksueel behandeld (anaal/ oraal).
Vandaar ook die rotte tanden.![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
DGK-medewerker in beeld waarschijnlijk.
Hij heeft gewerkt voor die dtijd, en op zijn 24e besloten alsnog een studie op te pikken, niks mis mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Erg relevant.
Het gaat hier om een verklaring dat hij op zijn 25e nog steeds aan zijn eerste studiejaar bezig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |