Dus moet ze gewoon zeggen ik stem op Huub. Waarom moet zij uitleggen hoe zij zich zal voelen als Huub in Istabul is waar van alles kan gebeuren. Ik kan me ook Brian herinneren die de eerste de beste (lekkere) Soco girl te grazen nam....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:26 schreef Charmian het volgende:
Amanda: 'waar komt dat gevoel vandaan'.
Dat vroeg Lieke ook aan Brian toen Brian en Amanda ineens verkering hadden. Ze kreeg toen 'waar bemoei je je mee'.dit is zo zielig
alsof je daar blij mee moet zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef petraa het volgende:
[..]
ja en de agressie van Brian naar Amanda heeft er in geresulteerd dat zij nog steeds bij hem in bed ligt.
Ik denk zelf dat ze zowiezo Huub nooit dumpt, omdat ze anders zo uit DGK is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze weer zo heel kalm blijft en het heel netjes uitlegt. Het is te triest voor woorden dat het bij sommige mensen niet doordringt.
Die parkeert Huub even.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het alweer over haar relatie met Huub na de Kooi.
Waarom niet? Dat kan nog wel in twee uur.............quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef Charmian het volgende:
Denken ze nu echt dat je in die 2 dagen tijd hebt om te hoeren en sloeren?
Ze kwam idd met een heel sterk voorbeeld dat ze buiten de villa ook niet weet wat hij uitspookt en dat ze hem daarom nu ook niet dat uitje naar Istanbul gaat misgunnen omdat ze dan bang moet zijn dat hij vreemd gaat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft het alweer over haar relatie met Huub na de Kooi.
Het zijn de anderen die Lieke's motivatie steeds weer in twijfel trekken. Het is niet dat Lieke er graag over door WIL zeiken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
Okay stem van Lieke is bekend... volgende want we weten nu wel dat Lieke uren en uren en uren en uren door kan blijven zeiken om niets.
LIEKEquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom maakt iedereen zo'n punt over het vreemdgaan van Huub?
Stemming tot nu toe:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
Okay stem van Lieke is bekend... volgende want we weten nu wel dat Lieke uren en uren en uren en uren door kan blijven zeiken om niets.
En andersom net zo, want de vraag is heel sterk of Eric Huub er nog wel in houdt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze zowiezo Huub nooit dumpt, omdat ze anders zo uit DGK is.
En dat Huub dat weet.
Mij gaat het er meer om dat zij dat regelmatig naar voren brengt en Huub nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kwam idd met een heel sterk voorbeeld dat ze buiten de villa ook niet weet wat hij uitspookt en dat ze hem daarom nu ook niet dat uitje naar Istanbul gaat misgunnen omdat ze dan bang moet zijn dat hij vreemd gaat.
Ze is nu heel duidelijk maar zat gisteren urenlang 180 graden de andere kant op te lullen dus ik begrijp wel dat de rest er op inhakt om eens te kijken wat er nog te halen isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kwam idd met een heel sterk voorbeeld dat ze buiten de villa ook niet weet wat hij uitspookt en dat ze hem daarom nu ook niet dat uitje naar Istanbul gaat misgunnen omdat ze dan bang moet zijn dat hij vreemd gaat.
Dat is niet zo gek toch, en dat weet Huub ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef tipsch het volgende:
Dat Huub zich niet verdedigt, verbaast me. Hij wordt hier voor hoerenloper uitgemaakt.
Die telt niet.quote:
Dat ze kalm blijft vind ik echt een kracht van Lieke net als haar vasthoudendheid.... maar helaas lukt het haar niet effectief toe te passen in het spel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze weer zo heel kalm blijft en het heel netjes uitlegt. Het is te triest voor woorden dat het bij sommige mensen niet doordringt.
Ja, maar niet in die zin hoe BAN er over denkt, en in eerste instantie Lieke gisteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat kan nog wel in twee uur.............
Liekes ?quote:
Tuurlijk, maar zoiets moet toch evengoed (al dan niet terecht) knagen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek toch, en dat weet Huub ook![]()
Niet als hij in Istanbul zit.quote:
Huub en knagenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar zoiets moet toch evengoed (al dan niet terecht) knagen.
Fatimatusquote:
Precies ze brengt zichzelf in moelijkjheden... en gaf de anderen voer tot deze discussie precies wat Huub zei. Niet goed geanticipeerd dus..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze is nu heel duidelijk maar zat gisteren urenlang 180 graden de andere kant op te lullen dus ik begrijp wel dat de rest er op inhakt om eens te kijken wat er nog te halen is
Ahhaaa tis nu een poen questiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef SiRojK het volgende:
Propedeuse niet halen kost 15.000? Onzin, terecht dat Jaap dat in twijfel trekt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Propedeusequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:36 schreef paraquat het volgende:
die loser van 'n Eric heeft z'n propedeus nog niet eens!
Omdat ze daarmee hopen Lieke weer op een andere gedachten te brengen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
Waarom maakt iedereen zo'n punt over het vreemdgaan van Huub?
Eric zit in eenlastig parket als ie Huub moet kiezen... Huub valt Eric af en omgekeerd.... Brian leek een rivaal van Eric.... maar aangezien Eric op niemand kan rekenen had ie natuurlijk het liefst zijn stem uitgebracht op Amanda.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Huub ergert zich weer aan Eric. Eric kan nog geen uitspraak doen over zijn stem.
Om de aandacht te leiden naar zijn enorme studieprestatie die hij aan het leveren is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef Disana het volgende:
Kan iemand een reden bedenken waarom Eric weer net zo vals doet als bij de ontslagronde van Huub destijds? Er is toch niets moeilijks aan te zeggen wie je wilt dat er gaat.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om de aandacht te leiden naar zijn enorme studieprestatie die hij aan het leveren is.
Hij heeft toen ook al een module Excel gedaan.
Eric.![]()
Ja maar daar is Eric zelf mee begonnen sinds het vertrek van Sylvia. En ondanks het goede gesprek van gisteren gaat hij er dus nog steeds mee door.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Eric zit in eenlastig parket als ie Huub moet kiezen... Huub valt Eric af en omgekeerd.... Brian leek een rivaal van Eric.... maar aangezien Eric op niemand kan rekenen had ie natuurlijk het liefst zijn stem uitgebracht op Amanda.
Overigens begrijp ik niet dat Lieke en Eric niet genoeg van Huub hebben en elkaar volledige dekking beloven.
Yep, alles uit eerste studiejaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Propedeuse
Het eerste studiejaar.
Wel afgemaaktquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Om de aandacht te leiden naar zijn enorme studieprestatie die hij aan het leveren is.
Hij heeft toen ook al een module Excel gedaan.
Eric.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |