Volgens eigen zeggen komt alles zomaar aanwaaien bij Amanda. Logisch dat ze verwacht dat zij dit gaat krijgen.quote:
Nee, die moet je met de harde hand aanpakken, woorden blijven niet hangen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:18 schreef paraquat het volgende:
zelfs Manny heeft zich tot nu toe nog niet zo laten piepelen als Lieke.......
Die was de reveu al ge paseerd, dat doe dat kind nixquote:
Kun je hiermee kappen, het was al duidelijk, dank je.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef SiRojK het volgende:
Waar ik het vanmiddag over had.. De donkere kleur van het 'oogwit' van Natasia (vergeleken met Liekes ogen):
[afbeelding]
Nee, een knal voor haar kanus doet bij haar de liefde echt ontvlammenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die was de reveu al ge paseerd, dat doe dat kind nix![]()
Ik heb gewoon interesse... Sorry hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je hiermee kappen, het was al duidelijk, dank je.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je hiermee kappen, het was al duidelijk, dank je.
Daar heeft Huub dan 5 uur voor moeten lullen om dat haar aan het verstand te brengen. Applaus voor Lieke.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad een hele logische en correcte redenering. Ze heeft door dat het tussen Huub en Brian zal gaan, dus dan kiest ze voor Huub. Zéér logisch.
Zwakke speelster tot nu toe.... ze kan veel beter... zo vasthoudend ze tegen Palma is zo mis ik dat van haar in het spel. Ze is niet scherp en denkt veel te langzaam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Ze lullen Lieke echt helemaal klem.
HUH?? Dan luister ik ergens anders naar denk ik. Lieke is heel erg duidelijk, maar het dringt niet helemaal door bij de anderen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
Ze lullen Lieke echt helemaal klem.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoop ook dat Huub gaat. En dat hij daar lekker veel zuipt en rondneukt. En dat Lieke vanaf hier alles kan volgen!
ja en de agressie van Brian naar Amanda heeft er in geresulteerd dat zij nog steeds bij hem in bed ligt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:14 schreef ericahysterica het volgende:
ja een hele logische redenering.........huub zijn agressie heeft tot dit effect geresulteerd
ennieweez rat zit weer te stoken wat een misselijkheid zeg
Ik hoop ook dat tie gaat, samen met Japio..... .maar niet om die redenen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoop ook dat Huub gaat. En dat hij daar lekker veel zuipt en rondneukt. En dat Lieke vanaf hier alles kan volgen!
Precies, die willen alleen maar horen wat ze willen, maar Lieke geeft niet toe. Brian en Amanda met hun verhoortechniekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
HUH?? Dan luister ik ergens anders na denk ik. Lieke is heel erg duidelijk, maar het dringt niet helemaal door bij de anderen.
ja dat autoriaire scherpe geladen toontjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
Wifebeater gaat weer drammen. Dat..........''.Wacht, ik ben nog niet uitgepraat.''........ is echt zo loverboy.
Lieke legt het haarscherp uit en ook Jaap had door dat ze het precies goed deed. Nu de rest nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Precies, die willen alleen maar horen wat ze willen, maar Lieke geeft niet toe. Brian en Amanda met hun verhoortechnieken![]()
Huub en Jaap zouden er het beste van kunnen maken. Maar ik vermoed dat er iemand anders meegaat, een BN'er bijvoorbeeld (second rate kaliber).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat tie gaat, samen met Japio..... .maar niet om die redenen....
Ik denk dat tie 2 gewoon lekker de boel op stelten kunnen zetten met een fikse portie humor
Brian kan alleen maar quoten wat andere tegen hem zeggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
Haha Brian zegt tegen Lieke dat ze zooo langdradig is......
Precies, lullen laten, die klojo's.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet waar Lieke mee bezig is maar waarom moet ze haar stem zo verdedigen....? Ze stemt gewoon Huub en klaar..... ze laat zich uitlokken daar Brian en Amanda die zooo graag wil...
Het mooie is dat ze weer zo heel kalm blijft en het heel netjes uitlegt. Het is te triest voor woorden dat het bij sommige mensen niet doordringt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:27 schreef akveor het volgende:
Ik weet niet waar Lieke mee bezig is maar waarom moet ze haar stem zo verdedigen....? Ze stemt gewoon Huub en klaar..... ze laat zich uitlokken daar Brian en Amanda die zooo graag wil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |