abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 01:43:01 #101
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_50150874
Twijfel hebben is gezond, het geeft zelfs aanzet tot nieuwe ontdekkingen. Maar je kunt het overdrijven.
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  woensdag 6 juni 2007 @ 02:09:52 #102
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_50151188
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 01:43 schreef CrazyTaxi het volgende:
Twijfel hebben is gezond, het geeft zelfs aanzet tot nieuwe ontdekkingen. Maar je kunt het overdrijven.
Dit is geen twijfel meer. Dit is niet nadenken.

Eerst posten dat de maan landing een hoax is en dan melden dat tijdens de landing op de maan (want ze zagen ze tegen een krater wand) UFO's zagen.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  woensdag 6 juni 2007 @ 09:32:34 #103
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50153703
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 02:09 schreef Knarf het volgende:

[..]

Dit is geen twijfel meer. Dit is niet nadenken.

Eerst posten dat de maan landing een hoax is en dan melden dat tijdens de landing op de maan (want ze zagen ze tegen een krater wand) UFO's zagen.
Dat kan toch. In dit geval hoax als in, wat je ziet is opgezet spel. Maar wat ze daadwerkelijk op de maan zagen krijgt niemand te zien.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 6 juni 2007 @ 11:51:03 #104
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_50157996
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 09:32 schreef Ticker het volgende:

[..]

Dat kan toch. In dit geval hoax als in, wat je ziet is opgezet spel. Maar wat ze daadwerkelijk op de maan zagen krijgt niemand te zien.
Het geheel is live uitgezonden op TV en radio.

Het kan dus niet zo zijn, dat de crew zowel in de apollo richting maan zaten (waar ze dus die UFO's zagen) en in een studio zitten om opnames te maken van hun maanlanding (zoals geclaimd door moonhoax believers).
Vergeet ook niet dat de uitgezonden beelden van de maan afkwamen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:04:28 #105
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50160499
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 11:51 schreef Knarf het volgende:

[..]

Het geheel is live uitgezonden op TV en radio.

Het kan dus niet zo zijn, dat de crew zowel in de apollo richting maan zaten (waar ze dus die UFO's zagen) en in een studio zitten om opnames te maken van hun maanlanding (zoals geclaimd door moonhoax believers).
Vergeet ook niet dat de uitgezonden beelden van de maan afkwamen.
Nou dat is natuurlijk makkelijk te weerleggen.
Het zou bijvoorbeeld allemaal eerder opgenomen geweest kunnen zijn. Ik vermoed dit trouwens ook, want Domino D-day wordt tegenwoordig al met vertraging uitgezonden om chaos e.d. te voorkomen.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:33:27 #106
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_50161502
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nou dat is natuurlijk makkelijk te weerleggen.
Het zou bijvoorbeeld allemaal eerder opgenomen geweest kunnen zijn. Ik vermoed dit trouwens ook, want Domino D-day wordt tegenwoordig al met vertraging uitgezonden om chaos e.d. te voorkomen.
Maar waarom zou je het eerst in een studio opnemen. En dan als ze er toch al naar toevliegen, die studio opnamen uitzenden?
(Waarbij je weer vergeet, dat de communicatie tussen houston en de apollo ook afgeluisterd werd door derde partijen.)

Is dat niet erg onwaarschijnlijk, erg risicovol en van geen enkel nut?
  woensdag 6 juni 2007 @ 13:54:41 #107
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50162241
Zou inderdaad kunnen dat er 'en' materiaal is opgenomen is in een woestijn. Dit zou eventueel het materiaal kunnen zijn wat we allemaal kennen.
Maar volgens mij was het Hoagland die een goeie opmerking maakte over de foto's en het materiaal.
Er kloppen veel dingen niet. Er is materiaal gebruikt wat wordt ontkent. Extra belichting is te zien op de foto's en er lijken specifiek plaatsen niet getoont te worden. Dit zou weer overeen kunnen komen met de bekende 'quotes' waaronder "these babies are huge" . Code taal die van te voren werd verzonnen omdat het al bekend was dat er meer dan alleen steen op de maan te zien zou zijn.

Dus de foto's zijn wel authentiek, maar tonen niet alles. Niet het meest interessante. Stel je voor, op de maan naast ons. Een andere beschaving die ons zo in de gaten houdt. Niet daar wonend, maar als tussen station.

Dat er derden mee luisterde met de missie lijkt me onwaarschijnlijk. Kijk hetgeen wat de mensen op tv te horen en kregen is een, maar er is altijd een lijn waar niemand mee kan luisteren. Is niet alleen logisch, maar ook veilig.
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:18:40 #108
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_50163094
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 13:54 schreef Ticker het volgende:
Zou inderdaad kunnen dat er 'en' materiaal is opgenomen is in een woestijn. Dit zou eventueel het materiaal kunnen zijn wat we allemaal kennen.
Maar volgens mij was het Hoagland die een goeie opmerking maakte over de foto's en het materiaal.
Er kloppen veel dingen niet. Er is materiaal gebruikt wat wordt ontkent. Extra belichting is te zien op de foto's en er lijken specifiek plaatsen niet getoont te worden. Dit zou weer overeen kunnen komen met de bekende 'quotes' waaronder "these babies are huge" . Code taal die van te voren werd verzonnen omdat het al bekend was dat er meer dan alleen steen op de maan te zien zou zijn.
Waar blijft trouwens de bron van die 'quotes'?
Wie heeft die de wereld in gebracht. Ik zie wel honderden websites waar deze quotes opstaan. Maar nergens een bron.
En alle foto's die getoont zijn, zijn eigenlijk ook alweer 'gedebunked'. Maar dan door mensen met verstand van fotografie. (misschien dat de search van Fok nog wat opleverd)
quote:
Dus de foto's zijn wel authentiek, maar tonen niet alles. Niet het meest interessante. Stel je voor, op de maan naast ons. Een andere beschaving die ons zo in de gaten houdt. Niet daar wonend, maar als tussen station.

Dat er derden mee luisterde met de missie lijkt me onwaarschijnlijk. Kijk hetgeen wat de mensen op tv te horen en kregen is een, maar er is altijd een lijn waar niemand mee kan luisteren. Is niet alleen logisch, maar ook veilig.
Dus de russen, chinezen en amateur astromen, vingen de signalen van de maan niet op?
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:09:42 #109
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50165199
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:18 schreef Knarf het volgende:

[..]

Waar blijft trouwens de bron van die 'quotes'?
Wie heeft die de wereld in gebracht. Ik zie wel honderden websites waar deze quotes opstaan. Maar nergens een bron.
Klopt inderdaad, misschien iets waar ik ondertussen ook in ben getuind, maar het volgende is iets wat niet is te ontkennen.
gepraat over een "alien-spacecraft". (oh en hier als je een hekel hebt aan RealPlayer)
quote:
Dus de russen, chinezen en amateur astromen, vingen de signalen van de maan niet op?
Ik zou het echt niet weten. Maar ze zijn heus niet rechtstreeks op de maan ingetuned. Ze ontvangen allemaal hetzelfde en dat is van 1 plek afkomstig. En iets of iemand stuurd die signalen weer naar die plek.. Dus waarschijnlijk een sateliet in de tijd die het naar de aarde stuurde.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ticker op 06-06-2007 15:18:33 ]
pi_50165264
ik zou het knap vinden als ze toen de technologie hadden om helemaal naar de maan te kunnen gaan en ook nog eens heel terug te kunnen komen en dat is dan ook meteen de reden dat ik er sceptisch over ben.
pi_50167203
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef thedude0 het volgende:
ik zou het knap vinden als ze toen de technologie hadden om helemaal naar de maan te kunnen gaan en ook nog eens heel terug te kunnen komen en dat is dan ook meteen de reden dat ik er sceptisch over ben.
En geef nu eens een goed argument.
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:29:38 #112
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_50168460
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:09 schreef Ticker het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, misschien iets waar ik ondertussen ook in ben getuind, maar het volgende is iets wat niet is te ontkennen.
gepraat over een "alien-spacecraft". (oh en hier als je een hekel hebt aan RealPlayer)
[..]
Ik zit op mijn werk, zal later even kijken
quote:
Ik zou het echt niet weten. Maar ze zijn heus niet rechtstreeks op de maan ingetuned. Ze ontvangen allemaal hetzelfde en dat is van 1 plek afkomstig. En iets of iemand stuurd die signalen weer naar die plek.. Dus waarschijnlijk een sateliet in de tijd die het naar de aarde stuurde.
Ik zie niet waar die sataliet voor dient. De signalen uitgezonden vanaf de maan zijn al te ontvangen, een sataliet staat maar maximaal 10% minder ver van de maan dan iemand op de aarde.
pi_50168670
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef Niek. het volgende:

[..]

En geef nu eens een goed argument.
dat is een goed argument om sceptisch te zijn.
pi_50168737
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:31 schreef Fliepke het volgende:
Hoeveel mensen hebben er mee ontwikkeld aan dit tripje. Ik denk alles bij elkaar tienduizenden.
Het moest ontwikkelt worden en toen daadwerkelijk gebouwd en toen ook nog gelanceerd. Toch knap dat die tienduizenden mensen allemaal in het complot zitten
als je de zooi bouwt, lanceerd en vervolgens dumpt in de ruimte heb je maar een paar mensen nodig om het complot geheim te houden.
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:49:16 #115
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_50169100
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:38 schreef thedude0 het volgende:

[..]

als je de zooi bouwt, lanceerd en vervolgens dumpt in de ruimte heb je maar een paar mensen nodig om het complot geheim te houden.
Hoe wil je zo'n groot ding dumpen in de ruimte, zonder dat het opvalt?
(Stel je voor dat de russen het 'gedumpte' ding in bv. 1975 hadden gevonden. Zou de US dat risco ooit willen nemen?)
pi_50169192
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef Knarf het volgende:

[..]

(Stel je voor dat de russen het 'gedumpte' ding in bv. 1975 hadden gevonden. Zou de US dat risco ooit willen nemen?)
makkelijk te weerleggen argument van mij, hier heb ik dus ook geen antwoord op.
  woensdag 6 juni 2007 @ 16:53:19 #117
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50169235
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:49 schreef Knarf het volgende:

[..]

De russen zijn toch ook een ruimteschip kwijt geraakt. Eentje die net voor de verdwijning nog zo'n rare screenshot terug stuurde. De BAUT ofzo als ik het goed heb?

Phobos.. hier het verhaal daarvan, incl de shot
pi_50169254
eigenlijk is er gewoon helemaal geen reden om te denken dat de maan landing een hoax is. behalve dan dat het volkomen nutteloos is geweest, afgezien van het te snel af willen zijn van andere landen zoals rusland.
pi_50169322
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

De russen zijn toch ook een ruimteschip kwijt geraakt. Eentje die net voor de verdwijning nog zo'n rare screenshot terug stuurde. De BAUT ofzo als ik het goed heb?
nou hier, dit is uiteindelijk dan bekend geworden. ik denk niet dat de vs zo'n groot risico zou willen nemen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:01:14 #120
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_50169530
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 16:53 schreef Ticker het volgende:

[..]

Phobos.. hier het verhaal daarvan, incl de shot
Ehh, ja. en?

Er is nogal een verschil tussen het contact verliezen van een sataliet die bij mars 'zwerft' (en dus misschien ooit nog gevonden kan worden) en het expres laten verdwijnen van een complete apollo module in de buurt van de aarde.
pi_50170384
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:11 schreef thedude0 het volgende:
Tegenargument: Het waren knappe koppen.
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:17:46 #122
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_50178751
Ik weet niet of er hier fokkers zijn die de film " A Space Odssey-2010 the year we make contact" hebben gezien, maar in deze film zit een duidelijke boodschap !

Probeer geen contact met ons te zoeken, maar wij zoeken wel contact met jullie!!!! (als de tijd rijp is).

.............en zo is het maar net !
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_50202664
Jammer genoeg heb je altijd van die mensen die een appel onder een appelboom zien liggen en daaruit concluderen dat iemand zonder enige vorm van aanleiding naar de winkel gerend is, een appel gekocht heeft, en die onder de boom gelegd...
  donderdag 7 juni 2007 @ 15:15:56 #124
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_50203033
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:05 schreef Pulsy het volgende:
Jammer genoeg heb je altijd van die mensen die een appel onder een appelboom zien liggen en daaruit concluderen dat iemand zonder enige vorm van aanleiding naar de winkel gerend is, een appel gekocht heeft, en die onder de boom gelegd...
Wat?
pi_50207191
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 15:15 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wat?
Dat mensen vaak de meest fantastische theorieën ten toon stellen zonder het meest voor de hand liggende oplossing te zien.. (in dit geval een vallende appel in tegenstelling tot een daar neergelegde, in de supermarkt gekochte appel. Beide mogelijk, de een echter wat logischer dan de ander)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')