En jij houdt om dezelfde reden van mij?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Daarom houdt ze nu van me, heren. Omdat er aan mij nog zo veel te verbeteren valt.
Ik krijg vrijdag nieuwe werkschoenenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
O-oh, nog een fetish. Na de mannen met een laagje vet, mannen in pak, nu dan de mannenschoenen..
Nee, ik houd van je omdat ik simpelweg niet weet hoe niet van je te houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En jij houdt om dezelfde reden van mij?
Voor er misverstanden gaan ontstaan, dan wel van die geile mannenschoenen hè. Niet zomaar wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik krijg vrijdag nieuwe werkschoenenNa 5 jaar
* Peterselieman herinnert Alex aan het verhaal van de politiewagen die bij Visser naar buiten reed en volgens de meldkamer in Noord-Holland zatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vrijdag eerste werkdag bij een bedrifj wat oa ook navigatiesystemen verkoopt. En verrekte goede ook, want in een ambulance kun je je geen navigatiefouten veroorloven
De topics viegen erdoor, voor de rest goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef manou het volgende:
[..]
ja goed...moe zo slapen.............. hoest hier?
Nee, vind mezelf eigenlijk al 2 kg te zwaarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:45 schreef Renesite het volgende:
Wil je wat van mij lenen peterseliestaak?
Ik heb ook niks met een stropdas of strik, die doe ik dan ook bijna nooit om.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef Renesite het volgende:
Pak... ja, leuk, maar een stropdas of vlinderstrik = big no-no.
Ik heb m'n eerste stropdas gekocht voor bij dit pakquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef Renesite het volgende:
Mannenschoenen? Kan ik niet in lopen, of er moet al een huge inlegzool in.
Laagje vet is dn wel weer aanwezig![]()
Ha, mooi, ze zijn het complot tegen de randstedelingen al begonnen voor ik er werk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman herinnert Alex aan het verhaal van de politiewagen die bij Visser naar buiten reed en volgens de meldkamer in Noord-Holland zat
Navigeren in het IJsselmeer zal wat lastig gaan![]()
Stropdas een no-no?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef Renesite het volgende:
Mannenschoenen? Kan ik niet in lopen, of er moet al een huge inlegzool in.
Laagje vet is dn wel weer aanwezig![]()
Oh... De laatste keer dat ik mijn BMP bekeek icm. mijn gewicht zat ik redelijk goedquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, vind mezelf eigenlijk al 2 kg te zwaar![]()
schoenen met een piemel?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor er misverstanden gaan ontstaan, dan wel van die geile mannenschoenen hè. Niet zomaar wat..
Staaaaat me niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stropdas een no-no?Hell no. Vlinderstrikjes zijn wel om je te bescheuren, maar stropdassen zijn geen no-no.
Och, ik val ruim binnen de normen, maar ja die normen zeggen ook niet alles.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh... De laatste keer dat ik mijn BMP bekeek icm. mijn gewicht zat ik redelijk goed![]()
Hoi beste vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Stropdas is zeker een no-no.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |